Onko Tori . fi . muuttunut jotenkin? Kirjautuminen ei onnistunut. Jouduin sivulle: Tori-tili on nyt Schibsted-tili . Onko tämä
Kommentit (49)
Ei pitäis olla. Toi jotenkin hallinnoi vastaavia tilejä pohjoismaissa, jos oikein muistan.
Ok. Pankeillakin niin taitavat feikkisivut. Jäänpä vielä venaamaan. Kenties Huutis parempi.
t. epäluuloinen
Vierailija kirjoitti:
Ok. Pankeillakin niin taitavat feikkisivut. Jäänpä vielä venaamaan. Kenties Huutis parempi.
t. epäluuloinen
Mä kirjauduin tuota kautta, kun piti laittaa myyjälle viestiä. Mulla ainakin pelitti ihan hyvin.
Tästä on tullut käyttäjille sähköpostia muutamaan otteeseen. Mutta on ihan aito juttu.
Vieläkö löytyy näitä jotka kirjautuvat feikkisivustoon? Omaa tyhmyyttään menettävät rahansa.
Ei sinne pysty kirjautumaan. Ei myöskään pysty luomaan uusia tunnuksia.
Vanhat tunnukset eivät toimi.
Eikä sinne pysty edes soittamaan. Aaargh!!
Ihan huono tämä uudistunut tori. Entinen oli paljon selkeämpi!
Tori uudistui niin siksi. Ei ole feikkisivusto.
Vierailija kirjoitti:
t. epäluuloinen
Tuossa Tori.fi sivuilta otettu artikkeli:
https://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/360017028519-Schibsted-tili
Hermot menee tämän kanssa. Mulla on ollut kaksi eri tori-tiliä (eri paikkakunnilla). Onko tosiaan nyt niin että samalta laitteelta voi olla vain yksi tili?
Aikaisemmin homma toimi hyvin, nyt nuo sivutkin näyttävät niin kummallisilta.
Olen yrittänyt kirjautua, mutta en pääse. Kysyy sähköpostia ja ottaa sen vastaan, mutta siitä eteenpäin ei pääse, ei kysy mitään salasanaa tai muuta, ei voi viestiä lähettää. Miten ihmeessä sinne on tarkoitus kirjautua?
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuutta parannetaan ja ääliöt itkee. 🙄
Jos se että kritisoi muutoksia jotka tekevät systeemistä kankean tekee ihmisestä ääliön niin sitten olen kai ääliö. Mutta ennemmin olen ääliö kuin lammas joka ei uskalla sanoa mitään kenellekään vaan seuraa sokeasti muita kyseenalaistamatta mitään (ehkä pyörittelee silmiään). Ja asiaan..., minä en saanut mitään sähköpostia jossa asiasta olisi kerrottu, yhtäkkiä kaikki tori-tiedot vaan hävisivät laitteeltani.
Aikasemmin toimi ihan hyvin, loin uuden shithead tilin ja kaikki toimi kuin ennenkin, mutta nyt en pääse näkemään viestejä. Olen kirjautunut, mutta kun yritän päästä viesteihin tulee joku kirjaudu omille sivuille minne ei kelpaa nykyinen S-konsernin salasana eikä vanhan tori tilin salasana.
Lähetin jo tuotteen ja nyt olen se dissaava ääliö kun ei vastaa mitään koska tori ei päästä viesteihin että voisin ilmoittaa!
juu huomasin äsken omia ilmoituksia voi katsella ja sitten kun avaa viestit niin pyytää toiseen kertaan kirjautumaan eikä siis tottele salasanaa
paskaa tuo sipsteri homma ennenvanhaan kaikki toimikuin junan vessa poislukien ostajat, ne on oma kategoriansa tänään tarjotaan tuotteesta jotakin alla pyyntihinnan ja sitten kun hyväksyy sen perutaankin oma tarjous ja aletaan selitteleen ihme hommaa
jos ei ole rahaa niin miksi tarjota
Harmi kirjoitti:
Ihan huono tämä uudistunut tori. Entinen oli paljon selkeämpi!
Täh, ei kai se nyt niin paljon uudistunut, vai olenko puusilmä...
Ei ole! Sun pitää nyt kirjautua sinne sen kautta.