VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Tänään ei varmaan enää uutta tietoa? Taas yön yli odotellessa...
Mä voin vanhana konkarina vastata tähän kysymykseen; Vakava- kokeen pisteet eivät vaikuta sisäänpääsyyn enää soveltuvuuskoe vaiheessa, ellei kahdella hakijalla ole tulleet tasapisteet. Tällöin vakavassa paremmin menestynyt muistaakseni valitaan. Näin on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Mainitse koulumaailman moninaisuudesta, koulussa on tilanne että... Jne.
Mitä ihmettä, Ei mulla ollut tuollaisia kysymyksiä??
Tänään tuli psykologian tulokset. Jospa se vähän aiheuttaisi liikettä yleisen varasijoissa
T. Epätoivoinen varasijalainen
Sain tänään tiedon, pääsin opiskelemaan erkkaa Joensuuhun. Hain avoimen väylän kautta ja sain myös sovari tuloksen tietää. Tieto tuli klo 14 aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään tiedon, pääsin opiskelemaan erkkaa Joensuuhun. Hain avoimen väylän kautta ja sain myös sovari tuloksen tietää. Tieto tuli klo 14 aikaan.
Onnea! Millaiset pisteet tuli sovarista? Koitko ennen tuloksia että ois menny hyvin/huonosti soveltuvuuskoe?
Kiitos! Kolmantena vuonna onnisti. Olin tähän asti avoimessa vienyt opintoja eteenpäin ja tänä vuonna niin Vakava kuin sovari m no hyvin! Olen askeleen lähempänä henkilökohtaista kutsumusammattiani ❤️ Tsemppiä teille kaikille vielä, jotka odotatte tuloksia ❤️
Onneksi olkoon! Miks mä en saa tuloksia.. 🤯
Tsemppii kaikille odotteluun ja toki onnee paikan saaneille! 😍 ketä muita pyrkii Jyväskylään ja onko muita ei-ensikertalaisii sinne?
Täällä jkl:ään pyrkinyt ei ensikertalainen
Onko muille tullu tuloksia elo, lo ja ero? En pääse opintopolkuun kun ei ole pankkitunnuksia mukana.
Mulla luki vielä aikasemmin päivällä tänään, että opiskelijavalinta kesken.
Olin varautunut, että tuloksia tulee vasta ensi viikolla, mutta nyt rupesi jännittämään kun ilmeisesti psyka tuli jo. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Täällä jkl:ään pyrkinyt ei ensikertalainen
Haitko muualle? 😊
Mäkin Jyväskylään, siinä ei vielä mitään liikehdintää
Mä hain vakaan Ouluun, Jyväskylään ja Joensuuhun. Tulispa jo tulokset 😩
Voin vahvistaa ton 'vain soveltuvuuskokeen pisteet vaikuttavat osion'. Hain viime vuonnakin ja ensimmäisestä vaiheesta merkitsee vain se, että saa kutsun seuraavaan.