Kotipizzan pizzat pienentyneet?
Hain lounaaksi pitsan ja kokiksen, mutta rehellisesti sanottuna nälkä ei lähtenyt kokonaan ja voisin nyt syödä vaikka toisen. Normaalisti haen tuosta lähipitseriasta ja ne ovat niin isoja että nälkä lähtee. Onko Kotipizzan pizzat pienentyneet?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka läski pitää olla ettei tule Kotipizzan pizzasta täyteen??
Siitä ei ole kyse vaan siitä että ovat liian kalliita kokoon nähden.
Eivätkä ole. Ovat kohtuu edullisia laatuunsa nähden. Yleensä pizza maksaa joku 15-20€, kotipizzassa kympistä ylöspäin.
karvakädet tekee alle kympillä
En nykyisin enää käy Kotipizzassa ollenkaan, sillä maku ja koko eivät vastaa hintaa alkuunkaan. Kaikkein "paras"kokemus oli kuitenkin, kun jokin aika sitten kävin eräällä ABC:lla hakemassa pizzan. Kyseessä oli joku uusi ketju entisen kotikuntani pienellä huoltiksella. Pizza maksoi 12,90, ja oli pienempi kuin Kotipizzan normaali lätty, ja reunoilta mustaksi palanut. Harmi kun olin jo kerennyt kotiin, mutta nauroin katketakseni. Jäi käynnit siinä huoltsikalla siihen.
Käykääpä PizzaHutissa ja tulkaa sitten kertomaan, että Kotipizzan pizzat ovat pieniä. Otin sieltä joskus pizzan, joka maksoi noin kympin ja oli valehtelematta kämmenen kokoinen. Pannupizza toki, mutta aivan naurettava esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa syödä pitsan yhdeltä istumalta?
Tämä, en ole ikinä jaksanut syödä edes kotipizzan pizzaa kokonaan. Ja en ole todellakaan mikään hyttynen, vaan läskiä löytyy.
Minä nälkäisenä. 159/56
Yläpaineesi on melko korkea.
Ehkä ravintolassa mutta kotipizza on mun mielestä melkein pikaruokapaikka.