Minä ja kulhollinen cookie dough-jäätelöä odotetaan leffa/sarja-suosituksia Netflixistä tai Ruudulta??!
Kommentit (38)
Haluatko kenties tarkentaa mieltymysten kohteita / inhottuja asioita vai copypastetaanko jostain lista koko valikoimasta?
Vikings-sarjassa olen nyt kaudella 5 ja kaipaisin vaihtelua, psykologiset thrillerit kelpaa aina, ed leffa oli "The Joy next door" ja esim.The Crown katsottu.
Sarjoista espanjalainen "Puhelintytöt" oli hyvä, kausia oli monta, mutta sen sain päätökseen pari vkoa sitten. Ruokaohjelmat kelpaa myös, mutta ei nyt, niistä päättyi juuri "Somebody Feed Phil".
Ap
Juu ja se oli Keskustytöt, ei puhelin.
Luther oli hyvä sarja myös ja Virgin River ok.
Joker oli loistava leffa, A fall from Grace myös, The trial of The Chicago7. The 12th man hieno.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Behind her eyes
Nähty, oli hyvä.
Ap
Dark, Umbrella academy, Unorthodox
Vierailija kirjoitti:
Dark, Umbrella academy, Unorthodox
Viimeisen olen katsonut, keskimmäinen ei nappaa koska supervoimia, ensimmäisestä otan tyypit.
Ap
Ginny&Georgia. Vähän teini mutta ei kuitenkaan liikaa. Tykkäsin.
Mulla on Kingdom kesken, olen jaksossa 7. Korealainen historiallinen yliluonnollinen jännäri.
Tykkään itse ainakin. Olen aiemmin katsellut kevyempiä draama/draamakomedia -sarjoja, mutta tää yllätti. En huomannut aluksi, että oli karmiva, katsoin vaan, että "jes, taas historiallinen k-draama!".
Todella sympaattinen hyvänmielen elokuva on mielestäni About Time (brittiläinen)
Please like me, The Sound of Your Heart (1. kausi), Sick Note, Better Call Saul, Haunting of Hill House, Haunting of Bly Manor, Derry Girl
Viimeinen keisari.