Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku selittää ? ( Kelan ajatusmaailmaa)

Vierailija
14.08.2006 |

Meillä lukee asumistukipäätöksessä, että ruokakuntamme asukkaat on olleet 1.8.2002 alkaen mieheni, minä 1.1.2002 alkaen, vaikka olemme olleet samaa ruokakuntaa 26.3.1999 alkaen.



Esikoisemme on kuuluneet ruokakuntaamme 1.12.2000 alk. vaikka on syntynyt 14.1.00 ja toinen lapsemme on taas merkitty oikein eli 1.2.01 alkaen koska hän on syntynyt 30.1.01 ja myös viimeisin lapsemme on merkitty oikein.



Miksi siis minä ja mieheni olemme kuuluneet ruokakuntaamme vasta kaksi vuotta myöhemmin esikoisemme syntymän jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidät esim merkitty talonkirjoihin eri aikoina tai onko vuokrasopimuksissa nuo ajat? Oletteko tehneet asumistukihakemuksen jotenkins ekavasti niin, että Kela on tulkinnut asiat noin?

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tiedot on lukeneet jo vuodesta 2002 alkaen jokaisessa asumistukihakemuksessamme. Mitään sekavuuksia ei ole koskaan ollut hakemusten kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus. Itsellänikin kotihoidontukea hakiessani päätökseen oli merkattu " olette hakeneet lastenkotihoidon tukea ajalle ...-...2012" !!! Siis haloo. Lapsi olisi silloin yli 7v. Ärsyttää tuollainen huolimattomuus niin paljon ettei ollakaan!

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap