Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ovatko lapsenne vahinko-, järki- vai tunnelapsia?

Vierailija
26.06.2006 |

Ovatko siis tulleet tilaamatta, päätettynä (tyyliin meille tulee 2 lasta ja sillä siisti) vai ns. vauvakuumeen siivittämänä.



Ettehän ota kysymystä liian vakavasti :)



Meillä on yksi " tunnelapsi" ja toista vauvakuumetta odotellaan...kuinkahan kauan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä podin 8 vuotta kroonista vauvakuumetta, kunnes mieheni suostui

Vierailija
2/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli vaikeuksia saada hänet alulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä ei ole tässä touhussa mukana ollut, hyvä niin ;)

Vierailija
4/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toista samanlaista toivottu 1½ vuotta.

Vierailija
5/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 järki

Vierailija
6/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki esikoinenkin sitten alkujärkytyksen jälkeen toivottu! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tekemällä tehty" Eli haluttiin tosi kovasti lasta.. 2 vuotta meni yrittäessä ja sitten nappas:) Myös toinen oli toivottu ja yrittetty..

Vierailija
8/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista jo kaipailemme..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli jotenkin niin otollinen silloin. Tottahan toki lasta oikein tosissani myös halusin ja taisi minulla jonkinlainen vauvakuumekin olla. Jotenkin näin jälkikäteen ajatellen juttu taisi kuitenkin olla enemmän järjen sanelemaa.

Vierailija
10/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen siihen perään järki-...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumit loppu, ajankohta sopiva, otettiin tietoinen riski, tuli lapsi.



Ei vahinko, kun tiedettiin aika otolliseksi. Sanoisin suunnittelematon.

Vierailija
12/12 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naimisiin, mutta järjen sanelemana pillerit jätin poin 30 v täytettyäni ennenkuin on liian myöhästä.