Miksi naiset antaa koiran päättää, kelpaako mies?
Miksi tinder on täynnä naisia, joiden profiilissa lukee:" Jos mun koira ei tykkää susta, niin en mäkään"?
Onko se koira, joka päättää kumppanin?
Mitä hölmöä höpinää tämä nyt on?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies jotenkin vierastaa koiraani, niin ei siitä pidemmän päälle tule yhtään mitään.
Enkä oikein tiedä, mistä se johtuu, mutta yleensä ne miehet, joista minä olen todella pitänyt, on ollut myös koirani lempi-ihmisiä. Sitten jos vähänkin karsastan, niin koirakin on vähän meh.
Meh?? Mitä tarkoittaa?
On käsittämätöntä, että hyväkin mies sivutetaan jonkun rakin vuoksi, mutta sekoilkoon keskenään sitten.
Vierailija kirjoitti:
On käsittämätöntä, että hyväkin mies sivutetaan jonkun rakin vuoksi, mutta sekoilkoon keskenään sitten.
Nimenomaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranaiset ovat niin sekopäitä, ettei kenenkään miehen kannata niihin sekaantua
Niin, susta tuntuu ikävältä koska koira saa enempi huolenpitoa..
Niin? Tykkäisitkö itse olla suhteessa, jossa olet miehen tärkeysjärjestyksessä jossain elukoiden perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan!
Keskenään taitavat sekoillakin aika paljon, Tinderiä kun katselee niin selvästi enemmän siellä on koiranaisia vapaana kuin koirattomia. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranaiset ovat niin sekopäitä, ettei kenenkään miehen kannata niihin sekaantua
Niin, susta tuntuu ikävältä koska koira saa enempi huolenpitoa..
Niin? Tykkäisitkö itse olla suhteessa, jossa olet miehen tärkeysjärjestyksessä jossain elukoiden perässä?
Ei aikuinen tarvitse yleensä huolenpitoa, mutta koira tarvitsee. Huomiota ja hellyyttä taas riittää kyllä useammallekin.
No ei se mikään ihme ole. Naisethan tekevät muutenkin kaikkea päätöntä hormonipöllyissään.
Koirien huono kasvatus näkyy nykyään herkästi, kun otetaan joku lutunen perheenjäseneksi, eikä lemmikiksi, eikä kasvateta/kouluteta sitä yhtään.
Koirasi aistii vahvasti miten suhtaudut itse muihin ihmisiin ja oppii käyttäytymään sen mukaan.
Exäni tädillä oli poikkeuksetta ongelmallisia miessuhteita ja koiria jotka tämän mukaan vihasivat kaikkia miehiä. Täti oli itse melkoinen tuuliviiri ja tällainen "kaikki miehet on sikoja" -tyyppinen henkilö, mutta jatkuvaa suhdesäätöä piti jostain syystä silti olla, jonka lisäksi tämän lapset oli tehty eri miesten kanssa.
Olisin heillä kyläillessä halunnut tutustua ja ottaa kontaktia koiriin mutta täti kielsi tämän ja mielummin lukitsi ne aina eri huoneeseen tai ulos vierailumme ajaksi, osin myös siksi että exäni(nainen, itse olen mies) pelkäsi niitä. Olivat eri rotuisia, mutta kaikki isokokoisia ja kieltämättä agressiivisen oloisia kaikki.
Äitini on arka, tämän koirat ovat olleet arkoja.
Veljeni on rauhallinen, tämän koira on rauhallinen.
Kaverini on levoton poukkoilija, tämän koira on levoton poukkoilija jne.
Yksi tuttu jätti tapailumiehen, koska hänen kissansa ei pitänyt tästä miehestä (pissasi päälle). Sanoi luottavansa kissan vaistoon.
Kaikki koirat pitävät minusta jostain syystä. Kerran koirapuistossa vapaana ollut koira tuli nuolemaan sormeani kun istuin puiston penkillä tyttöystäväni kanssa.
Varmasti noinkin, mutta silti varoitan ettei tähän voi aina luottaa.
Exäni oli koira- ja lapsirakas. Avioliiton solmimisen jälkeen paljastui pimeä puoli ja väkivaltaisuus vailla omatuntoa. Jotkut sanoneet, että hän vaikuttaa narsistipsykopaatilta.
Jos nyt jälkikäteen etsin hälytysmerkkejä, niin ex puhui halveksien kissoista. Sanoi kissojen omistajien olevan hulluja.
Koira on miellyttämishaluinen, kissa ei.
Myös lapset ovat miellyttämishaluisia ja täysin aikuisten armoilla.
Narsistipsykopaatit haluaa kontrolloida ja olla keskipisteenä tärkeänä ihmisenä. Koirien ja pienten lasten kanssa tämä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Katso miten mies kohtelee lapsia ja koiria niin näet miten hän kohtelee sinua. Näin se aika usein menee.
Oma mieheni on sellainen josta tuntuvat tykkäävän kaikki lapset ja koirat. Hän osaa olla jotenkin kauhean luonnollisesti niiden kanssa, ei tee mitään yliyrittämistä vaan ottaa ne vain sellaisina kuin ne ovat. Ja on sitten muutenkin ihmisenä sellainen unelmapuoliso johon voi aina luottaa ja joka kohtelee minua aina hyvin ja kunnioittavasti.
Koirani irvisteli eksälle (ei koskaan purrut)
Samainen ex yritti tappaa. Olisi pitänyt lukea koiraa. Sivuhuomautus, uutisartikkelien perusteella koirat eivät välttämättä reagoi aitoihin psykopaatteihin, joten omaakin järkeä pitää käyttää.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mikään ihme ole. Naisethan tekevät muutenkin kaikkea päätöntä hormonipöllyissään.
Aina voi tapailla miehiä.
Koira menee kaikilla tietämilläni koirallisilla naisilla ihmisiten, omien lapsien ja miehen yläpuolelle. Koira on kohotettu kaiken yläpuolelle.
Jos ei miehenä jaa samaa ajatustusta koirasta ykköprioriteettina, niin vaikeaa liki mahdotonta tulee. Koko elämä pyörii koiran ympärillä.
Koira on aina ykkönen. Sen mukaan tehdään aikataulut ja peruutetaan menot.
Koirasta on tullut ihmisten korvaaja.
Moni mies ei edes ajattele suhdetta koirallisen naisen kanssa, Tinderissä sweeppaillaan heti pois.
Onpa taas maalittamista, miehiä kohtaan siis.
Dyyni kirjoitti:
Koira menee kaikilla tietämilläni koirallisilla naisilla ihmisiten, omien lapsien ja miehen yläpuolelle. Koira on kohotettu kaiken yläpuolelle.
Jos ei miehenä jaa samaa ajatustusta koirasta ykköprioriteettina, niin vaikeaa liki mahdotonta tulee. Koko elämä pyörii koiran ympärillä.
Koira on aina ykkönen. Sen mukaan tehdään aikataulut ja peruutetaan menot.
Koirasta on tullut ihmisten korvaaja.
Moni mies ei edes ajattele suhdetta koirallisen naisen kanssa, Tinderissä sweeppaillaan heti pois.
Mies joka ei kestä sitä että koiraakin rakastetaan, on sairas mustis kaikesta muustakin. Koskaan ei pidä ottaa eläinvihaajaa.
-koiraton nainen-
Nainen voi ehdottomasti rakastaa lapsiaan ja koiria, muttei miestä.
Mikä se sellainen "koira nainen" on? Koiranainen puolestaan on ihan oikea sana.