Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset antaa koiran päättää, kelpaako mies?

Vierailija
08.04.2021 |

Miksi tinder on täynnä naisia, joiden profiilissa lukee:" Jos mun koira ei tykkää susta, niin en mäkään"?

Onko se koira, joka päättää kumppanin?

Mitä hölmöä höpinää tämä nyt on?

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on parempia.

Vierailija
142/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimillä on yleensä hyvä vaisto ihmisten suhteen, voisi sanoa jopa yliluonnollinen. Kissat ja koirat vaistoavat pahuuden.

Mulla taas on erinomainen vainu hevonpaskasta, ja tuo väite lemuaa 100% hevonpaskalle. Ei yllättävää, naiset vaan on yleisesti taikauskoisia, horoskoopit melkein joka naisen puheenaiheena sen jo kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmin isoja koiria. Olin kouluttanut koirani hyvin ja ne olivat oikein kilttejä ja ystävällisiä, kun olin itse paikalla. Koirilla oli voimakas suojeluvietti. Sain kuulla, että kun en ole itse kotona, koirat eivät anna joidenkin ihmisten hievahtaakaan asunnossani ja käyttäytyvät muutenkin uhkaavasti. Minun oli vaikea puuttua tähän, koska eivät toimineet siten minun läsnäollessani ja toisaalta olin myös hyvin tyytyväinen, että koirat suojelevat omaisuuttani ja myös lapsiani. Iso koira voi olla vaarallinen omalla reviirillään, jos johtaja, eli omistaja on pois. Mikä siinä on vialla, jos tindernainen haluaa suojella sinua koiransa hampailta?

Vierailija
144/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju kyllä vahvisti käsitykseni koiraihmisistä, pysytään kaukana toisistamme vastaisuudessakin, kumpikin voittaa. Laittakaa kaikki koiraihmiset tuommonen varoitus tai kuva koirasta deittiprofiiliin niin ei tuhlata toistemme aikaa. Ja ei, en vihaa koiria.

Joo samat ajatukset. 

Vierailija
145/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vaan hyvä. Mä olen tavanomaista rumempi mies, mutta naisia on riittänyt koska naisten lemmikit rakastaa mua. Tarvitsee vaan istua hetki sohvalla, kun koira tulee viereen ja laittaa päänsä syliini. Tai kissa tulee syliin kehräämään jne. 

Rakastan eläimiä ja eläimet minua.

Vierailija
146/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat rakastavat minua enemmän kuin koirat.

Vierailija
147/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eläin ei ole eläin enää.

Vierailija
148/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään koiria vastaan, mutta koiranomistajat ovat ihmiskunnan alinta kastia.

Vierailija
149/185 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös lemmikkien suosiossa, koska kohtelen niitä aina hyvin ja mutkattomasti. En vain voi sietää ihmistä, joka asettaa eläimen ohi oman ja kumppaninsa hyvinvoinnin. Panen ja häivyn, jos edes viitsin pannakaan.

Vierailija
150/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koira ei tykkää ihmisestä niin yleensä silloin ihmisessä on oikeasti jotain vikaa. Sosiaalinen ja ystävällinen ihmisrakas koira tykkää ihmisistä, jos ihmisessä ei ole vikaa. En pitäisi miestä, josta mun koira ei tykkäisi. Kertoo minulle ettei kaikki ole kohdallaan. Enkä pidä ihmisistä, jotka kiusaavat eläimiä. Jotkut saattavat tätäkin tehdä. 

Tai sitten koiralla on luonnevika, kiitos omistajan.

Luonnevika jos yleensä kaikkiin ihmisiin positiivisesti ja ystävällisesti suhtautuva koira murisee juuri tietylle miehelle ja osoittaa ettei pidä hänestä? Eiköhän kyse ole siitä että koira vaistoaa että jokin on pielessä.

Vierailija
151/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koira ei tykkää ihmisestä niin yleensä silloin ihmisessä on oikeasti jotain vikaa. Sosiaalinen ja ystävällinen ihmisrakas koira tykkää ihmisistä, jos ihmisessä ei ole vikaa. En pitäisi miestä, josta mun koira ei tykkäisi. Kertoo minulle ettei kaikki ole kohdallaan. Enkä pidä ihmisistä, jotka kiusaavat eläimiä. Jotkut saattavat tätäkin tehdä. 

Tai sitten koiralla on luonnevika, kiitos omistajan.

Luonnevika jos yleensä kaikkiin ihmisiin positiivisesti ja ystävällisesti suhtautuva koira murisee juuri tietylle miehelle ja osoittaa ettei pidä hänestä? Eiköhän kyse ole siitä että koira vaistoaa että jokin on pielessä.

Ei se sitä katso.

Vierailija
152/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt koiria yliarvioidaan.

Vierailija
153/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Todella paljon tuntuu olevan miehiä, joille koira on este. Mitä ihmettä koiranomistaja tekee kumppanilla, jolle koira on ongelma?

Vierailija
154/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä pointtinsa. Koiralla on vaisto tietää, jos joku on ilkeä tai epäluotettava. Jollei koira hyväksyisi miestä, niin en minäkään..

Mikä ei tarkoita, että minä hyväksyisin, vaikka mies olisi koiralle ok.

Koira on kuitenkin lasten ohella se rakkaimpani.

Vierailija
155/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi ärsyyntyä muistakin tekijöistä, eikä ärsyyntyminen ole välttämättä mikään merkki siitä, että mies olis pahantahtoinen.

Vierailija
156/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin elää ilman miestä, mutten ilman koiria.

Vierailija
157/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se että jollakin sukupuolesta riippumatta on koira, ole mikään täyspäisyyden tae. Ja koirat lukevat ensisijaisesti tuntemansa "oman lauman" ihmisen viestintää vieraisiin suhtautumisensa pohjaksi

Vierailija
158/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on niin paljon valinnanvaraa ja myös uskoa astrologiaan ja koiran ihmistuntemukseen sekä muuhun huuhaahan, että tuntuu luontevalta keksiä tuollaisia hupiakkavaatimuksia. 

Vierailija
159/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on ollut aina selvää, että myös miehen täytyy tykätä koirasta. En ikinä ottaisi miestä joka ei ole koiraihminen. Sehän on selkeä homma, hyvä vaan jos sanoo asian heti. Ei suhteella ole tulevaisuutta jos toinen tykkää koirista ja toinen ei. Maailma on täynnä koirarakkaita miehiä ja sellaisen olen onneksi löytänytkin.

Vierailija
160/185 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehetkin mainitsevat heti olevansa koiraihminen.