Sivut

Kommentit (280)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu. Never stop the madness ja kohta vedetään taas!

Järvi ei kulu, mutta saastuu. Myös ihmisen luottamus, henkinen terveys, uskollisuus, arvomaailma, toisen ihmisen kunnioitus, rehellisyys, vastuuntunto... petetään, revitään kappaleiksi.

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettimisen paikka. Mitä itse olet tehnyt, mikä on johtanut tilanteeseen. Asioilla on aina monta puolta.

Anteeksi mitä!? Minua on petetty ja minä en kyllä tehnyt yhtään mitään väärää (paitsi luotin). Edes tämä pettäjä ei ikinä moittinut minua mistään tai sanonut, että jokin olisi ollut suhteessamme vialla.

Tämä. MINÄ olen täydellinen. MINÄ en ole tehnyt mitään väärää. MINUA on petetty. Jos avioliitto on koko ajan myös ollut tätä: MINÄ, MINÄ, MINÄ, niin mikähän meni pieleen ja miksi toinen petti 😂

Eri, mutta kyllähän se pettäjä nimenomaan on se MINÄMINÄ-tyyppi. Jos toinen on niin kamala MINÄ, MINÄ, MINÄ, niin miksi sellaisen ihmisen kanssa on pakko olla? Olisikohan siinäkin jotain, että MINUN elämäni on helpompaa olla yhdessä huonon kumppanin kanssa, kun MINÄHÄN voin käydä vieraissa.

• ylös 28
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettimisen paikka. Mitä itse olet tehnyt, mikä on johtanut tilanteeseen. Asioilla on aina monta puolta.

Anteeksi mitä!? Minua on petetty ja minä en kyllä tehnyt yhtään mitään väärää (paitsi luotin). Edes tämä pettäjä ei ikinä moittinut minua mistään tai sanonut, että jokin olisi ollut suhteessamme vialla.

Niin. Mielestäsi et tehnyt. Jotain suhteessa on pielessä, jos ajautuu pettämään. Toinen vaihtoehto on joku seksiaddikti / huomionhakuinen persoonallisuus.
Mutta yleensä syynä on ne "näkymättömät" syyt.
On jollain tavalla kuitenki pettynyt siihen omaan suhteeseen. Pettäminen on väärin toki. Mutta jollain tasolla ymmärrän asian.

Miksei epäkohtia sitten oteta esille tai sanota hyvästi, jos ei puhe auta? Jos on tyytymätön kumppaniinsa, niin kyllä asioista pitää keskustella ja jos ei keskustelu auta, niin suhde poikki.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se et joku pystyy puoli vuotta pyörittämään tuollaista rumbaa toisen, sairastuneen, puolison selän takana, kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Juuri näin.Pettäjät ovat sairaita, heillä on tunnetason ja empatian ongelmia. Monet ovat myös seksiaddikteja tai/ja muista asioista addiktoituneita esim. nettipor..., alkoh...., jatkuva huomionkipeys ym.
Addiktio on hyvin vaikea hoitaa, vuosia vaativa terapia, joka onnistuu vain jos sitä itse todella haluaa. Useimmat retkahtavat uudelleen ja uudelleen.
Ap, sinä tiedät onko vaimollasi addiktiotaipumuksia. Oletko varma, että tämä oli ensimmäinen kerta?
Minusta sinulle olisi parempi, että jatkat elämääsi uusilla urilla. Rikot vain itseäsi yhä pahemmin pettäjän kanssa. Ansaitset paremman ja luottamukseen perustuvan parisuhteen. Onneksi teillä ei ole lapsia, helpottaa elämän uudelleen järjestömistä. Usko itseesi, anna itsellesi vapaus, onni ja hyvä tulevaisuus - jonkun toisen rinnalla!🌸

Nyt sulla menee hieman pitkälle.
Me emme tiedä ap:n suhteesta mitään. Voi olla niinkin, että ap on seksiä tahallaan pihtaava mykkäkouluilija, joka päivittäin lyhyenä puhejaksonaan haukkuu vaimonsa rumaksi ja läskiksi ja että vaimo on niin alistettu, ettei pysty eroamaan yksinään, vaan tarvitsee siihen toisen miehen tueksi.
Ei kovin todennäköistä koko toi skenaario, mutta yhtä mahdollista kuin väite, että juuri vaimo olisi se hirviö.

• ylös 14
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos luottamus on mennyt siten että et usko sen enää korjaantuvan, niin hommaat jonkun laastarin ja pistät muijan kiertoon. Pölyn hälvettyä ja eron tultua voimaan voit sitten tiedustella mikä tilanteeseen johti, jolloin molemmilla on mahdollisuus ehkä oppia jotakin asiasta.

Jos taas tilanne ei ole niin paha, niin älä rupea jankkaamaan ja tenttaamaan asiasta vaan jatkat vaan miehekkäästi suhdetta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pyri toteuttamaan seksuaalisuuttasi estottomasti sekä vaimon että jos tarvetta tuntuu niin muidenkin kanssa. Toimi muutenkin suorasti ja reippaasti. Kuulostele, että onko vaimolla motivaatiota ruveta korjaamaan suhdetta. Jos päädytte penkomaan asiaa joko kahdestaan tai terapiassa, niin ole raan rehellinen tunteistasi ja mielipiteistäsi. Jos aika kuluu etkä edelleenkään ole tyytyväinen tilanteeseen, niin plan A käyttöön.

”jos tarvetta tuntuu, niin muidenkin kanssa”
Miksi kannustat Ap:jaa pettämään avioliitossaan???? Järjetön neuvo, joka on juuri kokenut järkyttävän shokin! Miten se avioliitto toimii, jos ap alkaa samaan kuin vaimonsa, haloo!!!

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin. Mielestäsi et tehnyt. Jotain suhteessa on pielessä, jos ajautuu pettämään. Toinen vaihtoehto on joku seksiaddikti / huomionhakuinen persoonallisuus.
On jollain tavalla kuitenki pettynyt siihen omaan suhteeseen. Pettäminen on väärin toki. Mutta jollain tasolla ymmärrän asian.

Miksei epäkohtia sitten oteta esille tai sanota hyvästi, jos ei puhe auta? Jos on tyytymätön kumppaniinsa, niin kyllä asioista pitää keskustella ja jos ei keskustelu auta, niin suhde poikki.

Me emme tiedä, onko vaimo ottanut epäkohtia puheeksi aiemminkin vaikka kuinka usein.
Olen samaa mieltä, että pitäisi erota ensin. Mutta moni väkivaltaisessa suhteessa olevakaan ei pysty eroamaan, vaikka se olisi järkevää ja oikein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai vain impulsiivinen käytös, sopiva tilaisuus sekä kaikenlaista muuta ihan siitä pettäjästä riippuvaa. Toki voi aina selitellä, mutta kyllähän ihminen on vastuussa toimistaan ja pettäminen vaatii kuitenkin aktiivista toimintaa.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Ne pettämistapaukset, jotka minä tiedän ovat tapahtuneet alkoholin vaikutuksen alaisena. Niissä ei ole tosiaan ollut kyse mistään huonosta suhteesta, vaan ihan puhtaasti on todellisuudentaju hämärtynyt ja se on vaikuttanut niin v**un kivalta idealta, muttei enää aamulla krapulassa.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä. MINÄ olen täydellinen. MINÄ en ole tehnyt mitään väärää. MINUA on petetty. Jos avioliitto on koko ajan myös ollut tätä: MINÄ, MINÄ, MINÄ, niin mikähän meni pieleen ja miksi toinen petti 😂

TÄMÄ! TUHAT KERTAA TÄMÄ!

Mies uhriutuu vaikka ajoi uskollisen ja rakastavan puolison vieraan syliin. Hyi helvetti mikä "mies"

• ylös 0
  • alas 32
Vierailija

Mieti, että tarvitsetko vaimoa taloudellisesti. Jos tarvitset, niin sitten ei kannata erota, mutta ottaa itselleen vapauksia. Jos on useampia taloja, niin vaimo voi vaikka asustella kesämökillä tms, ettei tarvitse nähdä.

Vierailija

Ja muista, että jos vaimosi on tullut tiineeksi, niin saatat joutua maksamaan elatusta tälle lapselle, jos ehtii syntyä avioliiton ollessa voimassa.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole mustavalkoista. Sinä on sävyjä.

Sävyjä kyllä, muissa asioissa, mutta pettämisen sävyt ovat synkkiä. Pettäminen on AINA valinta, tietoinen valinta tehdä salaa jotain sellaista, joka loukkaa ja rikkoo uskollisuuden sädekehän.
Sellaista ei tehdä, jos todella rakastaa. Valerakkaudessa elävä haihattelija, pettää puolisoaan, itseään ja kaikkia muita ympärilään olevia ihmisiä. Hän elää kulississa, jossa petos rakentuu salailun ja valehtelun kierresyöksylle, kunnes tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet kovaa vauhtia matkalla beta-urokseksi ja aisankannattajaksi. Peli kannattaa puhaltaa heti poikki, ennen kuin löydät itsesi äänestämästä Vihreitä ja peräänkuuluttamasta "safe-spacejä" tai huutamasta tuuleen "toksinen maskuliinisuus".

Teet vaimosta saman tien ex-vaimon ja alat katella nuorempaa, terhakkaampi tissisempää selänpesijää.

Tsemppiä, sulla on monta kaatoa vielä tekemättä.

Onko miehille kehittynyt neitsyt tutka sekä kyky nähdä tulevaisuuteen? Vau, eihän täällä enää tarvitakaan gynejä taikka ennustajia, kerta miehiltä löytyvät nämä jo omasta takaata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä myös väkivallasta? Toinen on ollut niin typerä, että on ansainnut turpaansa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieti, että tarvitsetko vaimoa taloudellisesti. Jos tarvitset, niin sitten ei kannata erota, mutta ottaa itselleen vapauksia. Jos on useampia taloja, niin vaimo voi vaikka asustella kesämökillä tms, ettei tarvitse nähdä.

Boomeri? Tervetuloa nykyaikaan! Nykyään molemmat sukupuolet voivat tienata omat rahansa ja omaisuuden pystyy myymään pois. Ei tarvi tulla maksulliselle avautumaan 40 vuotta kestäneestä surkeasta avioliitosta ;)

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se et joku pystyy puoli vuotta pyörittämään tuollaista rumbaa toisen, sairastuneen, puolison selän takana, kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Juuri näin.Pettäjät ovat sairaita, heillä on tunnetason ja empatian ongelmia. Monet ovat myös seksiaddikteja tai/ja muista asioista addiktoituneita esim. nettipor..., alkoh...., jatkuva huomionkipeys ym.
Addiktio on hyvin vaikea hoitaa, vuosia vaativa terapia, joka onnistuu vain jos sitä itse todella haluaa. Useimmat retkahtavat uudelleen ja uudelleen.
Ap, sinä tiedät onko vaimollasi addiktiotaipumuksia. Oletko varma, että tämä oli ensimmäinen kerta?
Minusta sinulle olisi parempi, että jatkat elämääsi uusilla urilla. Rikot vain itseäsi yhä pahemmin pettäjän kanssa. Ansaitset paremman ja luottamukseen perustuvan parisuhteen. Onneksi teillä ei ole lapsia, helpottaa elämän uudelleen järjestömistä. Usko itseesi, anna itsellesi vapaus, onni ja hyvä tulevaisuus - jonkun toisen rinnalla!🌸

Me emme tiedä ap:n suhteesta mitään. Voi olla niinkin, että ap on seksiä tahallaan pihtaava mykkäkouluilija, joka päivittäin lyhyenä puhejaksonaan haukkuu vaimonsa rumaksi ja läskiksi ja että vaimo on niin alistettu, ettei pysty eroamaan yksinään, vaan tarvitsee siihen toisen miehen tueksi.
Ei kovin todennäköistä koko toi skenaario, mutta yhtä mahdollista kuin väite, että juuri vaimo olisi se hirviö.

Tuo on luultavasti juuri se mitä on tapahtunut! Miehet ovat juuri tuollaisia väkivaltaisia hulluja!

• ylös 0
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä myös väkivallasta? Toinen on ollut niin typerä, että on ansainnut turpaansa?

"pettämisessä" ei loukata toisen oikeutta koskemattomuuteen eli yritä naisvaihaaja uudelleen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne pettämistapaukset, jotka minä tiedän ovat tapahtuneet alkoholin vaikutuksen alaisena. Niissä ei ole tosiaan ollut kyse mistään huonosta suhteesta, vaan ihan puhtaasti on todellisuudentaju hämärtynyt ja se on vaikuttanut niin v**un kivalta idealta, muttei enää aamulla krapulassa.

Tiedän tuttavapiiristä kaksi pettämistapausta, joissa vaimo petti. Toinen tapahtui kerran humalassa ja toinen oli tuollainen puolen vuoden sivusuhde. Molemmissa kerroissa oli kyseessä huono suhde ja molemmat vaimot ottivat itse eron myöhemmin. Hemalapettäjä pysyi siinä liitossaan useamman vuoden, kunnes erosi. Se sivusuhdepettäjä erosi heti suhteen tultua ilmi, siinä oli kyseessä aviomies, joka harrasti mykkäkouluja ja oli pihdannut seksiä 2 vuotta sitä pettämistä ennen.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on luultavasti juuri se mitä on tapahtunut! Miehet ovat juuri tuollaisia väkivaltaisia hulluja!

Jostain syystä nainen petti kamalan miehen kanssa. Eikö olisit helpompaa pakata laukkunsa ja häipyä? Tai sitten toi akka ei osaa olla yksin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.