Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri jauhaa joka käänteessä mieheni exästä

Ap
07.04.2021 |

Aökanut ärsyttää huolella. Jolaikinen kerta nähdessä miehen naiskaveri rupeaa jauhamaan miehelleni useaan otteeseen mieheni entisestä avopuolisosta. Juoruaa exästä pyytämättä ja muistelee menneitä. Tulee olo että toivoisi heidän palaavan yhteen. Tavallista? Miehen ja kyseisen exän ero oli on-offia ja kyseinen nainen yritti taannoin tulla parisuhteeni väliin. Yhäkin kyseinen exä osoittanut tunteita nähdessä mieheni vuosien jälkeen. Naiset ovat läheisiä keskenään

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies luottaa tähän kaveriin varauksetta, antaisi pienet lapsemmekin hoitoon hänelle jos minulle olisi ok. Olen sanonut ettei käy, mies kertonut kuinka kyseinen nainen on ottaessaan muiden pikkulapsia yöhoitoon suuttuessaan lähettänyt lapset alusvaatteisillaan pakkaseen puoleksi tunniksi rangaistuksena siitä että lapset olleet liian äänekkäitä

-ap

Onko tämä huonoa pilaa? Muutenkaan eli ilman tuota lapsia pakkaseen-juttuakaan tuo miehen kaveri ei kuulosta ollenkaan luotettavalta ja vaikuttaa vielä myrkyllisesti suhteeseenne, eli sinä et varmasti luota häneen yhtään ja kai teet tämän miehellesi selväksi? Ja JOS miehesi kunnioittaa sinua ja suhdettanne yhtään, hän ei lähde mihinkään ryyppäämään tai yökylään tms. ko. naisen kanssa ilman sinua, ja jos sinä et halua lähteä, hän ei lähde. Jos silti lähtee eikä välitä sinusta, se kertoo paljon hänestä. t. Mies

Olen sanonut miehelleni että olen kyseistä kaveria kohtaan varauksella. Olen yleensäkin varauksella ihmisiä kohtaan jotka olleet minua vastaan vaikka välit myöhemmin paranisi

-ap

Vierailija
62/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään edelliseen: ensin olisi tärkeä puhua puolison kanssa, koska kyse on teidän parisuhteestanne, ja saada yhteisymmärrys puolison kanssa asiasta, että nämä exä-jutut todella satuttavat sinua. Itse en ainakaan haluaisi vaimoni osallistuvan mihinkään exä-keskusteluihin. Menneet pitää jättää taakse, kun sitoutuu rakkauteen.

Kaikki kritiikki miehen kaverin käytökseen liittyen saa mieheni puolustuskannalle. Ns. suuttuu kaverinsa puolesta. Hän haluaa nähdä kyseistä kaveria oli puheenaiheet mitkä tahansa ja ei halua minun ja kaverinsa viettävän aikaa kahdenkesken, kaikki tekstiviestitkin pyytänyt saada lukea läpi mitä minun ja sen naisen välillä ollut vuosien saatossa vaikka kyseessä ollut esim "hyvää joulua"-viesti

-ap

-ap

Mies ei halua sinun tapaavan hänen bestistään kahden kesken eikä kommunikoivan suoraan yksityisesti muutenkaan? Mistä mies on huolissaan? Voisiko se hänen bestiksensä kertoa sinulle jotakin, jota mies ei halua sinun tietävän? Jos kyseessä on vain viaton ystävyys ja miehesi on uskollinen, miksi hänen pitäisi pystyä kontrolloimaan kommunikointianne tämän miehen "kaverin" kanssa? t. Mies minäkin

Joskus vietin kyseisen naisen kanssa tunnin kahden kesken rupatellen ja sen jälkeen mies suuttui että puhuin liian avoimesti häneen liittyen. Huolestui että nainen ei enää pitäisi hänestä ja kaveruus kärsisi. Sen jälkeen halunnut lukea viestit ja kun sanoin että mies ei taida haluta minun kaveeraavan kyseisen naisen kanssa hän ei kieltänyt. Tämä naiskaveri taitava kalastelemaan juoruja

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän