Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri jauhaa joka käänteessä mieheni exästä

Ap
07.04.2021 |

Aökanut ärsyttää huolella. Jolaikinen kerta nähdessä miehen naiskaveri rupeaa jauhamaan miehelleni useaan otteeseen mieheni entisestä avopuolisosta. Juoruaa exästä pyytämättä ja muistelee menneitä. Tulee olo että toivoisi heidän palaavan yhteen. Tavallista? Miehen ja kyseisen exän ero oli on-offia ja kyseinen nainen yritti taannoin tulla parisuhteeni väliin. Yhäkin kyseinen exä osoittanut tunteita nähdessä mieheni vuosien jälkeen. Naiset ovat läheisiä keskenään

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kirjoitusvirheistä

-ap

Vierailija
2/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies toteaisi tuossa kohtaa kaverilleen, että antaapa olla, ei kiinnosta muistella menneitä. Ilmeisesti et ole rakastunut fiksuun mieheen. Vai mitä hän on vastannut, kun olet kysynyt, että miksi hän aina uppoutuu keskustelemaan eksästään kyseisen ihmisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on suunnitelma, miehesi ja exän paluu yhteen. Etkö ole puhunut miehesi kanssa tuosta, miksi antaa kaverinsa jauhaa exästä sinun kuullen tai ylipäätään ollenkaan?

Vierailija
4/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on suunnitelma, miehesi ja exän paluu yhteen. Etkö ole puhunut miehesi kanssa tuosta, miksi antaa kaverinsa jauhaa exästä sinun kuullen tai ylipäätään ollenkaan?

Olen sanonut tälle naiselle suoraan epäilyni että hän toivonut mieheni ja exän palaavan yhteen mutta kiisti jyrkästi. Vartti myöhemmin meni taas miehelleni jauhamaan exästä muisteluja, tyyliin "exä osti silloin yhdessä asuessanne sinulle lempiruokaasi lepytelläkseen ja saadakseen lisäpontseja tyttöystävänäsi". Ja nuo muistelut tulevat aina aasinsiltana eikä liity edellisiin keskusteluihin. Aiheet saattaa liittyä vaikka exän tekorusketuksiin, hiuslisäkkeisiin, töihin, asuntoon, baarisekoiluihin, yhteisiin mökkireissuihin jne.

Mies vastailee lyhyesti muutamilla virkkeillä tarkasti kuunnellen. Mieheni ei hengaile exänsä kanssa eikä ole yhteydenpidossa

-ap

Vierailija
5/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut miehelleni puheeksi. Hän kuittaa asian sillä että kaverinsa juttelee mitä sattuu ja keskustelevat muustakin. Itseäni häiritsee se että naiskaverinsa ottaa tietoisesti näkemiskerroilla lukuisia kertoja (viime kerrallakin kuusi kertaa eri tilanteissa) exän puheeksi ja esittelee miehelleni myös exänsä tuoreimpia kuvia

-ap

Vierailija
6/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut miehelleni puheeksi. Hän kuittaa asian sillä että kaverinsa juttelee mitä sattuu ja keskustelevat muustakin. Itseäni häiritsee se että naiskaverinsa ottaa tietoisesti näkemiskerroilla lukuisia kertoja (viime kerrallakin kuusi kertaa eri tilanteissa) exän puheeksi ja esittelee miehelleni myös exänsä tuoreimpia kuvia

-ap

Eli miehesi haluaa kuulla eksästään ja katsella hänen kuviaan. Jopa sinun läsnäollessasi. Vedä siitä johtopäätökset. En usko, että on kyse miehen halusta palata yhteen, mutta tapailet tahdotonta junttia.

Vierailija
7/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko tämä nainen teidän kotiinne jauhamaan tuota paskaa? Kaikkeen sitä ihmiset alistuu, näyttäisin ovea tuossa tilanteessa jos ei yhtään löydy kunnioitusta kaverin uutta puolisoa kohtaan. Miehesi on näköjään ihan tossu. Miksi ei ole sinun puolellasi, vai nauttiiko hänkin exän muistelusta?

Vierailija
8/62 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ainakaan exää vihaa kun ei pistä asialle stoppia. Olisin varuillani ja pistäisin miehen lopettamaan moisen.

Vierailija
9/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuleeko tämä nainen teidän kotiinne jauhamaan tuota paskaa? Kaikkeen sitä ihmiset alistuu, näyttäisin ovea tuossa tilanteessa jos ei yhtään löydy kunnioitusta kaverin uutta puolisoa kohtaan. Miehesi on näköjään ihan tossu. Miksi ei ole sinun puolellasi, vai nauttiiko hänkin exän muistelusta?

On aiemmin tullut muiden paikkojen lisäksi jauhamaan kotiimme tuota aihetta. Nyt se jauhaminen tapahtuu koronasyystä muissa ympäristöissä, esim. hän kutsuu miestäni kyläilemään luokseen "juttelemaan niitä näitä"

-ap

Vierailija
10/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ainakaan exää vihaa kun ei pistä asialle stoppia. Olisin varuillani ja pistäisin miehen lopettamaan moisen.

Puolisoni puolustuksen mukaan hän juttelee kyseisen naisen kanssa mistä aiheesta tahansa.

Kuitenkin keskustelut kallistuvat sen naisen johdosta aina siihen exän muisteluun ja juoruiluun. Heidän tapansa bondailla? Minulle nainen sanoo että miehesi haukkuvalittaa aina hänelle minusta ja lapsistamme rakastavasti. Ei kyllä rakastavalta tunnu jos ikäväsävytteisesti jauhaa ja olen ottanut asian hänelle puheeksi. Siihen puolustautunut että ei ystäville puhuta vain aurinkoisia juttuja. Tiedän että kaikki ne valitukset vaikka olidivatkin luokkaa "en jaksa kun pikkulapset metelöi" menee eteenpäin juoruna sille exälle

-ap

Vierailija
11/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu exästä neutraalisti mutta aikanaan kun vielä toisiaan näkivät nainen vei häntä 6-0

-ap

Vierailija
12/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi on päättäväinen eikä metsässä tuulen mukana heiluva "marjanpoimija", että tietää että haluaako olla kanssasi vai palata exän kanssa yhteen, ja kuunnella kaverinaisen parituspuheita +juoruja. Jäisikö kaverinaiselle mitään muuta puhuttavaa, jos sitä aihetta ei olisi. Miksi se nainen on kaverina, jos on exän paras ystävä ja puolestapuhuja (vaiko juoruaja). Miksi exä ei hoida itse kontaktia mieheesi, jos kaveruus on platonista tai some.

Vierailija
13/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni puolustuksen mukaan hän juttelee kyseisen naisen kanssa mistä aiheesta tahansa.

Kuitenkin keskustelut kallistuvat sen naisen johdosta aina siihen exän muisteluun ja juoruiluun. Heidän tapansa bondailla? Minulle nainen sanoo että miehesi haukkuvalittaa aina hänelle minusta ja lapsistamme rakastavasti. Ei kyllä rakastavalta tunnu jos ikäväsävytteisesti jauhaa ja olen ottanut asian hänelle puheeksi. Siihen puolustautunut että ei ystäville puhuta vain aurinkoisia juttuja. Tiedän että kaikki ne valitukset vaikka olidivatkin luokkaa "en jaksa kun pikkulapset metelöi" menee eteenpäin juoruna sille exälle

-ap

Siis teillä on jo lapsia yhdessä tän miehen kanssa? Oletteko joku teiniperhe? Todella lapsellista miehen ja "kaverinsa" käytös. Ja suo anteeksi nyt vaan, mutta mitä helkuttia perheellinen mies korona-aikana menee kaverin luokse "juttelemaan niitä näitä"?!! Kuulostaa aika helkkarin oudolta.

Vierailija
14/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Siis teillä on jo lapsia yhdessä tän miehen kanssa? Oletteko joku teiniperhe? Todella lapsellista miehen ja "kaverinsa" käytös. Ja suo anteeksi nyt vaan, mutta mitä helkuttia perheellinen mies korona-aikana menee kaverin luokse "juttelemaan niitä näitä"?!! Kuulostaa aika helkkarin oudolta.

Tälläkin viikolla menossa sille naiskaverille kupposille hengaamaan. Hän ei välitä koronasta lainkaan vaikka kuuluu itse riskiryhmään. On siis niitä jotka ei kaupoissa maskia käytä. Töissä käyttää maskia työvelvoitteen vuoksi. Itse käytän maskia.

Olemme +30v pari, oltu yhdessä reilu 10 vuotta. Mies tuntenut tuon naiskaverinsa 15-vuotiaasta asti. Seurusteli sen exän kanssa 17-18-vuotiaina

-ap

Vierailija
15/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi on päättäväinen eikä metsässä tuulen mukana heiluva "marjanpoimija", että tietää että haluaako olla kanssasi vai palata exän kanssa yhteen, ja kuunnella kaverinaisen parituspuheita +juoruja. Jäisikö kaverinaiselle mitään muuta puhuttavaa, jos sitä aihetta ei olisi. Miksi se nainen on kaverina, jos on exän paras ystävä ja puolestapuhuja (vaiko juoruaja). Miksi exä ei hoida itse kontaktia mieheesi, jos kaveruus on platonista tai some.

Suutun jos se nainen taas suostuttelee mieheni vapuksi luokseen kekkereihin jonne kutsuu mieheni exää

-ap

Vierailija
16/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tälläkin viikolla menossa sille naiskaverille kupposille hengaamaan. Hän ei välitä koronasta lainkaan vaikka kuuluu itse riskiryhmään. On siis niitä jotka ei kaupoissa maskia käytä. Töissä käyttää maskia työvelvoitteen vuoksi. Itse käytän maskia.

Olemme +30v pari, oltu yhdessä reilu 10 vuotta. Mies tuntenut tuon naiskaverinsa 15-vuotiaasta asti. Seurusteli sen exän kanssa 17-18-vuotiaina

-ap

Itse olemme ainakin vaimoni kanssa puhuneet, että menneet ovat menneitä, ja olisi täysin pöyristyttävä ajatus jomman kumman meistä alkaa puhua tuollaisia tilanteissa, joita ap kuvailee. Jos on ollut joku entinen rakkaus/suhde tms., ne ovat menneitä, ja niistä puhuminen tuolla tavalla varsinkin ulkopuolisten (kuten ap:n tapauksessa kaveri)  kanssa olisi kyllä aivan no-no ja iso kasvojen menetys. Ehkä ap:n pitäisi tehdä selväksi sekä miehelleen että tälle "kaverille", että en halua kuulla mitään exä-juttuja. En myöskään hyväksyisi ap:nä puolisoni kaveeraavan sellaisen henkilön kanssa, joka on noin pönttö, olipa hänen motiivinsa mikä tahansa. Itse kuvittelisin motiivin liittyvän siihen, että haluaa heikentää ap:n suhdetta ja onnea, ja ehkäpä vielä rikkovan sen.

Vierailija
17/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään edelliseen: ensin olisi tärkeä puhua puolison kanssa, koska kyse on teidän parisuhteestanne, ja saada yhteisymmärrys puolison kanssa asiasta, että nämä exä-jutut todella satuttavat sinua. Itse en ainakaan haluaisi vaimoni osallistuvan mihinkään exä-keskusteluihin. Menneet pitää jättää taakse, kun sitoutuu rakkauteen.

Vierailija
18/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään edelliseen: ensin olisi tärkeä puhua puolison kanssa, koska kyse on teidän parisuhteestanne, ja saada yhteisymmärrys puolison kanssa asiasta, että nämä exä-jutut todella satuttavat sinua. Itse en ainakaan haluaisi vaimoni osallistuvan mihinkään exä-keskusteluihin. Menneet pitää jättää taakse, kun sitoutuu rakkauteen.

Kaikki kritiikki miehen kaverin käytökseen liittyen saa mieheni puolustuskannalle. Ns. suuttuu kaverinsa puolesta. Hän haluaa nähdä kyseistä kaveria oli puheenaiheet mitkä tahansa ja ei halua minun ja kaverinsa viettävän aikaa kahdenkesken, kaikki tekstiviestitkin pyytänyt saada lukea läpi mitä minun ja sen naisen välillä ollut vuosien saatossa vaikka kyseessä ollut esim "hyvää joulua"-viesti

-ap

-ap

Vierailija
19/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyron tulemaan toimeen mieheni kaikkien kavereiden kanssa. Tämä nainen toki on sanonut ettei ole pitänyt minusta minkä ennen toteamusta olinkin osannut non-verbaalisesta käytäksestä aistia mitä mieheni ei ollut uskoa

-ap

Vierailija
20/62 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyron tulemaan toimeen mieheni kaikkien kavereiden kanssa. Tämä nainen toki on sanonut ettei ole pitänyt minusta minkä ennen toteamusta olinkin osannut non-verbaalisesta käytäksestä aistia mitä mieheni ei ollut uskoa

-ap

Pyrin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi