Kondylooma ja virtsavaivat!! (lekurit ja muut)
Moikka
Mulla on kondylooma, jeee! No, on se ollut jo 2 vuotta enemmän tai vähemmän paikalla. Ajoittain tulee oireita ja näppyjä ja sitten taas katoaa penslaamalla. Mulla on semmosia virtsavaivoja, että pissattaa ja hiukan kirveltääkin, virtsatietulehdus se ei ole, on tutkittu silloin kun oireita on.
Lisäksi on verta virtsassa (ei silmillä näkyvää, vaan liuskatesteissä näkyvää) aina oireiden aikaan, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Mulle tehtiin munuaisten ja virtsarakon ultraäänikin, muttei siinä huomattu mitään ihmeellistä. Syöpää mä en usko sen olevan ja siksi kysynkin, että onko muilla kondyloomasta kärsineillä ollut kondyloomaa virtsaputkessa taikka jotain muuta virtsavaivaa samanaikasesti?
Mun oireeni on kutina ja nuo pissavaivat. Kyllä kuulemma voi olla kondylooma virtsaputkessakin ja jopa virtsarakossa, joten siksi kysyn. Miten on hoidettu?
Entäs koska oireet loppuneet ja kondylooma lakanut oireilemasta?
Ja kyllä, virustauti on, mutta yleensä elimistö sen voittaa 2 vuoden kuluessa tartunnasta.
http: //www. yths. fi/netcomm/viewarticle. asp?path=8,21,2476,2507&article=1862&index=A&page=1
Kommentit (8)
Voi olla melkeen missä vaan.. joko ovat kukkakaalimaisia tai yksittäisiä. Pieniä ovat, siis ihan millin kokoisia. Ja oli niitä alussa pahimmillaan ehkä n. 10
Jos painelet, miltä tuntuu. Onko ne kovia vai löllöjä (siis se sisus)?
Kutittaako tai kirveltääkö niitä ilman koskemista tai koskettaessa?
Voiko niitä olla vaan yks?
kutittaa voivat tai aiheuttaa kirvelyä muuten yleisesti..
ap
Se hoidettiin ja varmistettiin kadonneeks
ap
Olis niin ihana saada edes kokemuksia kondyloomasta muuten...
Millasia ne sun näppylät (väri ja koko) ja missä niitä on tarkalleen. Onko paljonkin?