Mitä tavanomaisia asioita et ole koskaan tehnyt?
Itse en ole koskaan käynyt yökerhossa enkä ole tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella. Ikää 26v.
Mites muilla?
Kommentit (279)
En ole koskaan asunut yksin enkä käyttänyt Tinderiä.
N36
Kuvannut omaa naamaani instagramiin. Alkaa olla aika harvinaista nykyään
Nukkunut teltassa.
Käynyt festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssinut ripaskaa samalla itseäni balalaikalla säestäen.
Missä piireissä tämä on tavanomaista?
Sinä rasisti!
Ei ole rasismia, vaan kiinnostusta muita kulttuureja kohtaa. Enhän mitenkään moittinut tapaa. Kysyin vain, keille se on tavanomaista.
En ole koskaan maistanut pekonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut ulkomailla. Halua kyllä olisi, muttei uskallusta. Vanhempanikaan eivät ole koskaan käyneet missään ja äiti itki pelosta kun kerroin lähteväni junalla Helsinkiin festareille 18v. :(
N25
Sun vanhemmille tekisi varmaan hyvää käydä joskus Helsingissä
Se ei tee kenellekään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssinut ripaskaa samalla itseäni balalaikalla säestäen.
Missä piireissä tämä on tavanomaista?
Sinä rasisti!
Ei ole rasismia, vaan kiinnostusta muita kulttuureja kohtaa. Enhän mitenkään moittinut tapaa. Kysyin vain, keille se on tavanomaista.
No meille se on tavanomaista.
Kokeillut mitään päihteitä, harrastanut seksiä, käynyt treffeillä, katsonut tosi-tv ohjelmia...
N21
En ole juonut alkoholia tai käyttänyt päihteitä, en ole käynyt laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Seurustellut. N48
Oletko neitsyt?
En ole koskaan lasketellut enkä paistanut pihviä.
En ole koskaan ollut sinkku. Menin siis naimisiin suoraan kotoa ylioppilasjuhlan jälkeisenä syksynä. Enkä ole koskaan asunut yksin. En ole koskaan ollut kännissä. En ole koskaan ollut ilman pankkitiliä, siis en ole koskaan ollut köyhä. En ole koskaan asunut vuokralla. En ole 20 vuoden aikana koskaan kulkenut julkisilla. Asun PK-seudulla.
Ollut illanistujaisia, mennyt kaveriporukan kanssa matkalle, ollut laiha...
55 jatkaa. En ole koskaan tehnyt makaroonilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
ollu humalssa, seurustellut, harrsatanut seksiä
t.n29
Samat minulla. Tähän lisättynä vielä matkustaminen ulkomaille. En ole ollut ikinä edes isossa laivassa ( jos jotain Korkeasaareen menevää paattia ei lasketa) lentokoneesta puhumattakaan. En ole ollut myöskään konsertissa tai festareilla koskaan. En ole ollut missään somen palvelussa koskaan ( face, insta yms).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ollu humalssa, seurustellut, harrsatanut seksiä
t.n29
Samat minulla. Tähän lisättynä vielä matkustaminen ulkomaille. En ole ollut ikinä edes isossa laivassa ( jos jotain Korkeasaareen menevää paattia ei lasketa) lentokoneesta puhumattakaan. En ole ollut myöskään konsertissa tai festareilla koskaan. En ole ollut missään somen palvelussa koskaan ( face, insta yms).
Ikinä unohtui ja olen siis 27 v nainen.
En ole koskaan uskonut mediaa tai taloutta, ihmisten keksimiä systeemejä.
En ole asunut omakotitalossa.
En ole katsonut Putousta.
Sun vanhemmille tekisi varmaan hyvää käydä joskus Helsingissä