Mitä tavanomaisia asioita et ole koskaan tehnyt?
Itse en ole koskaan käynyt yökerhossa enkä ole tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella. Ikää 26v.
Mites muilla?
Kommentit (279)
Seurustellut tai harrastanut seksiä
Ollut rantalomalla
Rullaluistellut
N45v
En ole koskaan asunut kerrostalossa
En ole koskaan käyttänyt älypuhelinta.
N 52v
En ole käyttänyt "äly"puhelinta.
En ole kokeillut skeittaamista tai potkulautaa.
En ole FB:ssa.
En ole omistanut asuntoa tai kiinteää omaisuutta.
N59
En ole koskaan omillani asuessani keittänyt perunoita. En pidä niistä. Lapsena niitä piti syödä melkein joka päivä, joten ehkä kiintiö on täynnä. 31 v.
Tanssinut ripaskaa samalla itseäni balalaikalla säestäen.
Ollut lomalla. Siis niin, että olisi jokin "lomamatka".
Luiin lehdestä miten ihminen elää muutamalla eurolla päivässä. Vähän sama juttu kun on ns uuusavuton että miten kaikki uusi opittu taito on hienoa asia siiinä missä minimalistisellla liksalla elävä nautttii pienistäkin aioista.
Ollut töistä pois tarttuvan taudin saatuani. Saikulla olen ollut, koska joskus ollut ruokamyrkytys, ja muutaman kerran liikunnasta johtuva onnettomuus.
En ole koskaan ollut junassa. Olen 32
Vierailija kirjoitti:
Missä piireissä tämä on tavanomaista?
en ole koskaan tupakoinut
en ole koskaan asunut yksin
n29 v
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan omillani asuessani keittänyt perunoita. En pidä niistä. Lapsena niitä piti syödä melkein joka päivä, joten ehkä kiintiö on täynnä. 31 v.
Mulla muuten sama! Ja muutenkin en koskaan oikeastaan syö mitään mitä vanhempien luona on tarjolla. En ole esim koskaan ostanut leikkelettä leivän päälle. AP
En ole koskaan ollut ulkomailla. Halua kyllä olisi, muttei uskallusta. Vanhempanikaan eivät ole koskaan käyneet missään ja äiti itki pelosta kun kerroin lähteväni junalla Helsinkiin festareille 18v. :(
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä piireissä tämä on tavanomaista?
Sinä rasisti!
Käynyt manikyyrissä tai pedikyyrissä.
En ole koskaan ajanut mopoa/skootteria tai autoa