Mitä tavanomaisia asioita et ole koskaan tehnyt?
Itse en ole koskaan käynyt yökerhossa enkä ole tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella. Ikää 26v.
Mites muilla?
Kommentit (279)
En ole ottanut asuntolainaa. Mikään työpaikka ei ole minusta niin varma, että siihen luottaen voisi ottaa ison lainan.
En ole koskaan tehnyt raskaustestiä.
En ole koskaan kokenut mitään tarvetta saada lapsia tai kokea äitiyttä.
En ole käynyt Kanariansaarilla, Turkissa tai Kreikassa.
En ole Facebookissa, Instagramissa enkä Twitterissä.
En ole koskaan ollut sossun asiakas.
En ole koskaan tilannut ruokaa tai kauppatavaroita kotiinkuljetettuna.
En ole koskaan maksanut seksistä tai saanut rahaa seksistä.
En ole koskaan värjännyt hiuksiani mustiksi.
N46
En ole koskaan tuntenut olevani juuri oikeassa paikassa.
En ole käynyt kosmetologilla.
En ole aikuisiällä ulkoillut urheilu- tai ulkoiluvaatteissa, siis vaatteissa, jotka on tehty nimenomaan reippailua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut lasten kanssa tekemisissä, eli en ole ikinä pitänyt vauvaa sylissä tai edes nähnyt vauvaa lähietäisyydeltä, enkä ole ikinä leikkinyt tai mitenkään kommunikoinut lasten kanssa.
Nainen 44v.
Tässä näemme autismin
En ole itse ikinä halunnut lapsia, ja kenelläkään sukulaisella tai kaverilla/ystävällä ei myöskään ole lapsia, eli en ole ikinä päätynyt sellaisiin tilanteisiin, joissa olisin lasten kanssa tekemisissä. Joten pahoittelen, mutta en ole autisti.
Nainen 44v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut lasten kanssa tekemisissä, eli en ole ikinä pitänyt vauvaa sylissä tai edes nähnyt vauvaa lähietäisyydeltä, enkä ole ikinä leikkinyt tai mitenkään kommunikoinut lasten kanssa.
Nainen 44v.
Tässä näemme autismin
En ole itse ikinä halunnut lapsia, ja kenelläkään sukulaisella tai kaverilla/ystävällä ei myöskään ole lapsia, eli en ole ikinä päätynyt sellaisiin tilanteisiin, joissa olisin lasten kanssa tekemisissä. Joten pahoittelen, mutta en ole autisti.
Nainen 44v.
Kellään sukulaisilla ei ole lapsia? Aika erikoinen tilanne kyllä. Kysypä vielä äidiltäsi.
En ole koskaan:
-ostanut tuoretta ananasta
-reissannut asuntovaunulla/-autolla
-syönyt sushia
-syönyt rapuja
-tapetoinut
-vuokrannut mökkiä
-tilannut ruokaa wolt/foodora kautta
-ollut kummi
-nostanut lippua
Ja varmaan vaikka mitä muuta.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 44v.
Tässä näemme autismin
Nainen 44v.
Kellään sukulaisilla ei ole lapsia? Aika erikoinen tilanne kyllä. Kysypä vielä äidiltäsi.
Olen itse ainoa lapsi, eli ei ole siskoja tai veljiä, joilla voisi olla lapsia. Isäni on myös ainoa lapsi, eli hänen kauttaan ei ole serkkuja. Äidilläni oli veli joka kuoli lapsena, ja toinen veli joka ei ikinä mennyt naimisiin tai hankkinut lapsia, eli sitäkään kautta ei ole serkkuja. Muuta mahdollista sukua en tunne.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut ulkomailla. Halua kyllä olisi, muttei uskallusta. Vanhempanikaan eivät ole koskaan käyneet missään ja äiti itki pelosta kun kerroin lähteväni junalla Helsinkiin festareille 18v. :(
N25
Ehdit ja uskallat vielä, sul on koko elämä aikaa!
En ole koskaan juonut alkoholia, en edes maistanut, ikää 29 v. Enkä aio maistaakaan.
Eikä ole mikään uskonnollinen syy (ihan tavallinen luterilainen, en kuulu herätysliikkeisiin) tms, ei vaan ole ikinä kiinnostanut alkoholi. Ei siitä ole kuin haittaa terveydelle ja humala nyt tuntuu jo ajatuksena inhottavalta.
Minäkään en ole koskaan asunut kerrostalossa - ainoastaan omakotitaloissa.
Olen sentään Helsingissä syntynyt ja kasvanut, mutta sentään Vantaalle muuttanut hintatason vuoksi.
Vauvakuumetta (pari pitkää parisuhdetta oli potentiaalisessa iässä) enkä ikäkriisiä ole ikinä kokenut.
Hetero N57
En ole koskaan lähettänyt dick piciä enkä ottanut selfietä. En myöskään ole pettänyt kumppaniani kun olen ollut suhteessa (pisin 20 v).
En ole koskaan mennyt naimisiin. En ole koskaan saanut lasta.
- en ole maistanut tupakkaa
- en ole ollut humalassa
- minulla ei ole yhtään sometiliä omalla tai valenimellä
- ei yhtään tatuointia
- ei rakennekynsiä, ripsienpidennyksiä, hiustenpidennyksiä, feikkirusketusta
- en ole koskaan laihduttanut
- en ole koskaan noudattanut mitään tiettyä ruokavalioa, esim. karpannut
- minulla ei koskaan ole ollut yhdenyön juttua
- en ole koskaan pettänyt puolisoani
Olen 40-vuotias nainen, olen aina ollut ateisti, juon joskus pari drinkkiä, mutten humalaan asti. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa teinistä asti. Minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa pidän yhteyttä esim. whatsappin kautta ja tapaamalla kasvotusten. Olen normaalipainoinen/hoikka.
En ole koskaan:
Lasketellut tai lautaillut
Käyttänyt minkäänlaisia tekokynsiä
Saanut mielenterveyteen liittyvää diagnoosia
Syönyt karkkipussia tyhjäksi yhdellä istumalla
Paistanut kinkkua tai tehnyt muitakaan jouluruokia (pitäis alkaa opetella!)
Ollut instassa
Nussinu ulkona tai edes heinäladossa
Täähän onki ihan hyvä to do -lista
N41
En ole koskaan:
asunut omistusasunnossa
asunut muussa kuin kerrostalossa
asunut yli 50 m2 asunnossa
istunut ajajan paikalla autossa (ei ole ajokorttia)
yrittänyt saada lasta (vaikka olisin halunnut, mutta miehet eivät ole halunneet)
Kukaan ei ole kysellyt, milloin niitä lapsia hankkisin
ollut kummina
asunut maaseudulla
ollut omalla tai sukulaisten mökillä (koska ei ole)
N40
Vierailija kirjoitti:
Ollut humalassa. Ikää 50.
En minäkään.
En ole koskaan kokeillut tupakkaa (koska vihaan tupakointia), mutta olen kokeillut kannabista muutaman kerran.
Kannatan kannabiksen laillistamista, koska valtio saisi verotuloja ja se kitkisi järjestäytynyttä rikollisuutta. Alkoholi on tutkimusten mukaan haitallisempaa kuin kannabis. Alkoholi aiheuttaa väkivaltaa ja viattomien kärsimystä, mitä kannabis ei aiheuta (paitsi, jos joku menee päihtyneenä rattiin.)
N40
En ole ollu rantalomalla ulkomailla. Enkä mene.
M43