Kysy kampaajalta:)
Kommentit (24)
nyt vaaleenruskea jossa muutama vaalee raita.
isäntä tykkää että tumma näyttää mulla paremmalta, itte tykkäisin ehkä vaaleesta....
Vierailija:
Näppärin kotikonsti luonnollisiin kiharoihin?Mulla on piikkisuorat hiukset ja olen joskus käyttänyt hiuksissa harsosuikaleita öisin (kihartamaan). Sillä saakin ihan kivasti tuuheutta, mutta niiden suikaleiden kiertäminen hiuksiin on... Olisko sulla joku hyvä kikkakolmonen? Pitäis kuitenkin pystyä nukkumaan, joten ei tartte ehdottaa normipapiljotteja :)
Mä käyttäisin foliopatukoita, pestyihin melkein kuiviin hiuksiin.
niihin runsaasti muotovaahtoa ja kääri patukat. voit kuivattaa ja lämmittää niitä föönillä.
on kestävät ja nopeat kikkurat. Ei tarvitse yöllä nukkua patit päässä:)
raitavärit rastittaa hiuksia enemmän kuin tummaväri.
yksivärinen tukka on aina muodissa ja kaunis...
Eli sellaiset beessinruskeat. Kuinka onnistun kotiväreillä ilman että hiuksista tulee vihreät? Pitääkö ensin värjätä alle jollain muulla värillä, millä? Suosittele joku värinumero, esim. 8.3, käykö? Missä numeroissa on sinipigmenttiä jota pitäisi välttää, eikös siitä tule kellertävän kanssa vihreä?
minulla on pitkät hiukset ja onegam on että ne on aina takussa!!!! Miten sen vois välttää,neuvoja kiitos jos sais.
Onko vielä moniraita värjäys muotia?
Onko melko punainen ihan out? Jos laittaisi vaaleita raitoja ja pohja punaiseksi? Minkälaisia raitoja nykyisin laitetaan? Paksuja vai ohuita?
että niskasta/alta erivärinen kuin päältä!!!!! Se on outeista outin nyt! NIIN OUT OF STYLE!!!
Kerroksittain? Vai sivuilta lyhyemmän kuin takaa??
Vierailija:
Eli sellaiset beessinruskeat. Kuinka onnistun kotiväreillä ilman että hiuksista tulee vihreät? Pitääkö ensin värjätä alle jollain muulla värillä, millä? Suosittele joku värinumero, esim. 8.3, käykö? Missä numeroissa on sinipigmenttiä jota pitäisi välttää, eikös siitä tule kellertävän kanssa vihreä?
esim. 8.36 on aika kaunis vaalea kultahiekka.
sinipigmenttiä... enpä ole kuullutkaan..
Mutta blondin päälle voit vetäistä tuon suosittelemani värin, eikä tule vihreä. vihreän vastaväri on punainen..
Vierailija:
minulla on pitkät hiukset ja onegam on että ne on aina takussa!!!! Miten sen vois välttää,neuvoja kiitos jos sais.
Onko vielä moniraita värjäys muotia?
ei ole muotia, ei ..
kauniit tummat suklaat, karamellit ym. värit on muotia, selkeät ja hehkuvat värit. liukuvärjäys (osittainen) nostaa taas päätään myös.
kosteutta luonnonkiharalle!!! tehohoitoja kerran viikossa ja säännöllinen latvojen huolto n.6vkon välein.
niinmoneen pettynyt että tahtoisin löytää oikeasti sen parhaan.
Tiedän, ettei väri vaalenna väriä, mutta vaaleneeko edes vähän kestovärillä värjätty hius, jos laitan siihen vaalean kestovärin päälle? Vai onko PAKKO tehdä ensin värinpoisto ja vasta sitten vaalentaa? Ei tarvitsisi vaalentua ihan blondiksi, pari astetta vain. Nyt on punertavan ruskea väri. Voiko hiukset värjäytyä oudon värisiksi, jos laitan sen vaalean värin?
Mulla aikaisemmin oli 2 %, ja ei juurikasvuongelmaa.
Nyt en tiedä, mitä uusi kampaaja viimeksi käytti ja kauhea juurikasvu.
onko asiakas käyttänyt pelkkiä kampaamoshampoita tai pelkkiä marketshampoita?
Siis osaatko sanoa, että tässä on market-pää?
Kävin 4 päivää sitten partuissa, tummaan pohjaan laitettiiin paljon oransseja raitoja, kaksi pesua takana ja väri lähteny 60%.Lähinnä vaaleanpunakkaa nyt. Onko mulla oikeus marssia takaisin liikkeeseen ja vaatia uusiksi värjäystä tms.?
Kyseessä on sinetti pidennys ja järki alkaa lähteä tän kutinan takia...
Hiukset hyväkuntoiset ja tavallaan miellyttää aina vaan, mutta voisihan sitä jotain muutakin kokeilla joskus. Hapsottaen sivusta rikottua mallia en halua.
Vierailija:
Tiedän, ettei väri vaalenna väriä, mutta vaaleneeko edes vähän kestovärillä värjätty hius, jos laitan siihen vaalean kestovärin päälle? Vai onko PAKKO tehdä ensin värinpoisto ja vasta sitten vaalentaa? Ei tarvitsisi vaalentua ihan blondiksi, pari astetta vain. Nyt on punertavan ruskea väri. Voiko hiukset värjäytyä oudon värisiksi, jos laitan sen vaalean värin?
Olet oikeassa, väri ei vaalenna väriä. tulokseksi saat hailakan punaisen ruman värin jos laitat värin päälle blondin.
Suosittelen koko sydämestäni, että varaat kampaajalle ajan vaalennuspesuun ja sen päälle joku kaunis vaalea sävy. värinpoiston päälle ei koskaan kannata laittaa kestoa, koska hius on niin avoin ja huokoinen ja alkaa päinvastoin tummentamaan hiusta.
Näppärin kotikonsti luonnollisiin kiharoihin?
Mulla on piikkisuorat hiukset ja olen joskus käyttänyt hiuksissa harsosuikaleita öisin (kihartamaan). Sillä saakin ihan kivasti tuuheutta, mutta niiden suikaleiden kiertäminen hiuksiin on... Olisko sulla joku hyvä kikkakolmonen? Pitäis kuitenkin pystyä nukkumaan, joten ei tartte ehdottaa normipapiljotteja :)