Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50v ja nyt vasta elämä alkaa, tuntuu että monilla samanikäisillä se on jo ohi

Vierailija
07.04.2021 |

Ei ole ollut perhekuvioiden takia mahdollisuutta elää itselle ja nyt kun olisi, niin ystävillä alkaa olemaan ties mitä vaivoja, deittikumppanit kertoo, miten on jo kokeneet kaiken ja nyt kiinnostaa vaan kalastaminen mökillä.
Hei, ei 50v ole vielä vanha, nyt ollaan vasta puolivälissä!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin juuri 50v ja olen onnellisempi kuin kertaakaan 40-vuotiaana. Taloudellisesti kaikki vakaata, terveys hyvä, uusi mukava naisystävä. Viime vuosikymmenellä oli vain surua tai ankeaa harmautta.

Kivaa, että teillä lesboilla on kivaa.

Vierailija
82/86 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne kysymys! Oon 52 ja jostain syystä nykyään nuoremman näköinen kuin kolmekymppisenä. Tätimäisyys pois, funktionaalista ruokaa, liikuntaa ja ilon kautta elämistä. En hae enkä ole koskaan hakenut mitään pissis lookkia. Pitkät paksut hiukset hulmuten ja sopivan painoisena. Elämä on ihan erilaista kuin vaikka 20 vuotta sitten. Vaihtoehtoja löytyy harrastaa, tutustua ihmisiin, opiskella ja tutustua uusiin ihmisiin. Sanoisin että 50 on uusi 30. En ole mummoutuvaa tyyppiä. Tässä odottelen veneilykautta ja merielämää, saaristossa luonnosta nauttimista. Kalastamista.

Ja vanhana syntyneitä on kovin nuorissakin, on ihan eri juttu mitä lukee passissa iän kohdalla kuin mikä on se sisäinen ikä.

Ei ole olemassa mitään sisäistä ikää. Jos olet 52 v niin olet 52 v, etkä 30. Ja myös näytöt siltä. Ihmisten on vain vaikeaa myöntää olevansa vanha ja kurttuinen. Mutta peili kertoo totuuden. Voit toki jatkaa höpinääsi siitä että olet oikeasti 30 v, mutta fakta on että ympäristösi nauraa sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu!

Vihdoin akka häipy naputtamasta ja pennut ruinaamasta rahaa.

Prätkä alle ja aurinkoon!

Vierailija
84/86 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu!

Vihdoin akka häipy naputtamasta ja pennut ruinaamasta rahaa.

Prätkä alle ja aurinkoon!

Pennut opintotuelle ja akka kunnan kämppään sosiaalituille.

Vierailija
85/86 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne kysymys! Oon 52 ja jostain syystä nykyään nuoremman näköinen kuin kolmekymppisenä. Tätimäisyys pois, funktionaalista ruokaa, liikuntaa ja ilon kautta elämistä. En hae enkä ole koskaan hakenut mitään pissis lookkia. Pitkät paksut hiukset hulmuten ja sopivan painoisena. Elämä on ihan erilaista kuin vaikka 20 vuotta sitten. Vaihtoehtoja löytyy harrastaa, tutustua ihmisiin, opiskella ja tutustua uusiin ihmisiin. Sanoisin että 50 on uusi 30. En ole mummoutuvaa tyyppiä. Tässä odottelen veneilykautta ja merielämää, saaristossa luonnosta nauttimista. Kalastamista.

Ja vanhana syntyneitä on kovin nuorissakin, on ihan eri juttu mitä lukee passissa iän kohdalla kuin mikä on se sisäinen ikä.

Ei ole olemassa mitään sisäistä ikää. Jos olet 52 v niin olet 52 v, etkä 30. Ja myös näytöt siltä. Ihmisten on vain vaikeaa myöntää olevansa vanha ja kurttuinen. Mutta peili kertoo totuuden. Voit toki jatkaa höpinääsi siitä että olet oikeasti 30 v, mutta fakta on että ympäristösi nauraa sinulle.

En ole tuo edellinen, mutta silti kommentoin: viisikymppisenä on sekin ihana puoli ettei muiden naureskelut hetkauta.

Vierailija
86/86 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s**tana, en halua koskaan täyttää 50v

Juuri täytin 37v,tunnen olevani oksettava vanhus! :(

Hei haloo idari.  Mun isä ammuttiin kun oli 42v. Hoida itselles jotain ....., niin ei tarvi täällä kitistä, että et halua vanhentua. Saa.. ta nan tunari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan