Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50v ja nyt vasta elämä alkaa, tuntuu että monilla samanikäisillä se on jo ohi

Vierailija
07.04.2021 |

Ei ole ollut perhekuvioiden takia mahdollisuutta elää itselle ja nyt kun olisi, niin ystävillä alkaa olemaan ties mitä vaivoja, deittikumppanit kertoo, miten on jo kokeneet kaiken ja nyt kiinnostaa vaan kalastaminen mökillä.
Hei, ei 50v ole vielä vanha, nyt ollaan vasta puolivälissä!

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai puolivälissä vasta :D lähempänä hautaa sitä tossa iässä jo ollaan kuin vasta puolessa välissä, sori. Mut ethän sä ap sille mitään voi, että monella on jo krempaa ja moni on kokenut jo paljon...

Vierailija
2/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä koetaan nuorena.5kymppisten yritys saada nuoruus takaisin on lähinnä säälittävää 🥸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään bilettää silloin, kun lapsi on isällään. T. Ammattivalittaja

Vierailija
4/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini woow

Ihminen on sama sisältä vaikka vähän jo kremppaa olisikin. On haaveet, toiveet, unelmat. Muutenhan sitä olisi jo kuollut!

On itsevarmuutta.

Vierailija
5/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi noin olla. Mutta moni on myös elänyt ihan täyttä elämää koko ikänsä ja keski-iän keski-iässä on jo mukavaa rauhoittua ja löytää tasapainoa ja rauhaa esimerkiksi juuri luonnosta ja kalastelusta.  Fyysinen vointi ja kunto ovat kovin yksilöllisiä, älä vaadi muita olemaan kaltaisesi vaan etsi itse kaltaistasi seuraa. Jokaiselle varmaan löytyy jotain, viisikymppisiä on kuitenkin vissiin määrällisesti enemmän kuin monia nuorempia sukupolvia. 

Vierailija
6/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan tähän vaikkapa vuoden päästä, ni tiedät totuuden itsestäsi ja bilettämisestäsi.

Vierailija
7/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki lumihiutale<3

Vierailija
8/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja ei se elämä todennäköisesti ja toivottavasti ole puolessavälissä vaan kovasti yli, nyt on vielä hyvää elämää mutta tuskinpa yli 80v haluan elää, ehdottomasti lähden vaikka itse avustettuna tästä elämästä jos johonkin laitokseen siirtyminen jossain vaiheessa uhkaa. Oikeastaan elän ihan samalla tavalla kuin aina, ei ole lapsia, en ole ikinä ollut bailaaja tyyppiä, rakastan nimenomaan mökkeilyä ja luonnossa samoilua. Jotkut sanoivat kun täytin 50, että nyt repäiset ja ostat moottoripyörän, laitat menokengät jalkaan ja alat elämään! Elän koko ajan ja juuri sellaista elämää kuin haluan. En myöskään kuvittele meneväni kolmekymppisestä edes farmareissa ja tennareissa ;) Olen ikäiseni näköinen ja hyvä niin.

Vierailija
9/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan tähän vaikkapa vuoden päästä, ni tiedät totuuden itsestäsi ja bilettämisestäsi.

Mikä se on? T. Ammattivalittaja

Vierailija
10/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä koetaan nuorena.5kymppisten yritys saada nuoruus takaisin on lähinnä säälittävää 🥸

Lähinnä todella säälittävää ajatella, että 50 vuotiaana elämä olisi ohi. Mitä tarkoitat että elämä koetaan nuorena? Pitäisikö kuolla pois keski-ikäisenä? Mitähän perheeni ja ystäväni sanoisivat siitä, kun kertoisin että elämä on jo koettu, tapan itseni nyt pois täältä. Mulla on ainakin kivaa, kouluikäiset lapset ja olen yhä terve. Kaikenlaista kokemista on edessä vaikka kuika jos vain terveenä pysyn. Tosin en näe että olisin puolessa välissä, kuolleisuus nousee jo aika lailla 70 ikävuoden jälkeen.

Vierailija
11/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit kattoon ja karaokeen laulamaan Kaija Koota. Kaunis, rietas, ja onnellinen. Nyt lopultakin on sun vuoro...

Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun.

Vierailija
12/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 50v ja olen onnellisempi kuin kertaakaan 40-vuotiaana. Taloudellisesti kaikki vakaata, terveys hyvä, uusi mukava naisystävä. Viime vuosikymmenellä oli vain surua tai ankeaa harmautta.

Vierailija
13/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulla on seuraava lapsivapaa? Tuletko meille, juodaan viiniä ja lauletaan karaokea?

Vierailija
14/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä herää kysymys, että mikä niissä perhekuvioissa viehättää.

Vierailija
15/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä kommentti. Ei kukaan saa nuoruuttaan takaisin ja tuskin edes luulee saavansa. Mutta 50-vuotiaan ei pidä vielä jäädä kotiin odottamaan kuolemaa. Siihen on keskiarvon mukaan kuitenkin 20-40v aikaa. 

Vierailija
16/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lyhyt elämä sinulla, ääliö. Nuoruus on ohi jo kaksivitosena, jos nyt tarkkoja ollaan. Sen jälkeen sitä voikin jo heittää lusikan nurkkaan kun kaikki on jo koettu?

Vierailija
17/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 52. Ei muuta moittimista kun rumuus. Oikein sitä säikähtää kun peiliin katsoo. Huonosti nukuttu yö se vasta näkyykin.

Mulla 2 teiniä kotona. Odotan niiden muuttamista niin saan nukkua!! Se parasta elämässä.

Ankeaa siis.

Vierailija
18/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymys ole vanhuudesta vaan siitä, että oikeasti on nähnyt, kokeillut ja kokenut jo lähes kaiken. Asiat mitkä sinua nyt innostaa, on monille jo tylsää ja tuttua. Sinkkujen elämä on ollut vauhdikasta tähän ikään mennessä.

Vierailija
19/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetään sauvakävelee ja mennään avantoon.On niin ihanaa elää täyttä elämää.ostetaan pätkä ja nahkatakki.

Vierailija
20/86 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon happamia vanhuksia. Myös oma elämäni muuttui eron myötä viisikymppisenä ja vasta uuden puolison myötä havaitsin, että elämähän voi olla tällaistakin. Mukavaa, vapaata, sisällökästä, ihanaa yhdessäoloa, uusia kokemuksia jne. Nykyinen eloni sisältää myös juhlimista ja rentoja iltoja ystäväporukassa. Mitään isompia kremppoja ei osalleni ole onneksi sattunut, sairaalassa olen ollut viimeksi joskus 20 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi