Mies haluaa toisen lapsen, minä vielä epäröin.
Meillä on 1,5v esikoinen ja mies on nyt kovasti sitä mieltä että ehkäisy pois ja esikoiselle kaveria toivomaan ja puuhastelemaan. Mä haluan myös ehdottomasti toisen lapsen, mutta jotenkin tämä miehen valmius toiseen jo näinkin pian esikoisen jälkeen oli yllätys mulle. Osa on samaa mieltä ja haluaa kanssa ruveta yrittämään lasta toinen puoli musta on kauhuissaan. Päässä pyörii, miten jaksan raskausajan (eka raskaus oli aika raskas), miten jaksan kahden kanssa, miten jaksan ihan pientä vauvaa, miten osaan olla hyvä äiti kahdelle ja jakaa aikani tasapuolisesti, miten iki-ihanan esikoinen pitäisikö sen saada vielä kauemmin nauttia ainokaisena olosta jne. Voinko olla niin pitkään sivussa työelämästä yhteen putkeen jne. Olen nyt siis hoitovapaalla ja mies ehdotti siis että olisin kotona nyt ja menisin töihin vasta sen kakkosen jälkeen. Tietty siis siinä tapauksessa jos tulisin nopeasti raskaaksi.
Tiedän toki, että lapsia saadaan ei tehdä. Voihan se olla ettei koskaan edes saataisi toista lasta. Kuitenkin nyt tällaiset ajatuksen risteilevät päässä. Onko muille ollut itsestään selvyys, että nyt haluan ruveta yrittämään toista lasta vai onko mun ajatuksen ihan tavallisia?