Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** PAINONPUDOTTAJAT 2006 vk 33 ***

14.08.2006 |

No niin tytöt..!!!

Nyt jätetään kesän herkuttelut taakse ja jatketaan siitä mihin keväällä jäätiin..! Minä ainakin olen päättänyt, että nyt en sorru syöpöttelemään, ja aloitan vatsalihastreenitkin. Onneksi ei kesän aikana ole paino kuitenkaan päässyt nousemaan. =)

78/75/70 OOOOO OOXXX

Ei luovuteta, eihän..?!

Leijona76

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalla tulleet kaksi kiloa tippuivat viime viikolla, joten nestettä taisivat vain olla. Tästä on taas hyvä jatkaa.

Minna -66 103/90,5/80

Vierailija
2/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5 kg suunnilleen.paino aamulla 63.4-- viikko sitten 64.8. nämä uudet lukemat taitavat olla alhaisimmat koko tämän vuoden aikana.kerran keväällä kävi 63.8 kg

en noudata mitään ohjelmaa, sillä esim pointseilla alkaa hirveitä mielitekoja tulla välittömästi.eikä mitään hyötyliikuntaa suurempaa ole harrasteilla. tekisi kyllä mieli syödä vaikka ihmekeittoa niin saisi painon mahdollisimman lähelle tuota maagista rajaa, 60 kg

tsemmpiä !

69-63.4-58 / 161cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten sinä olet saanut painon putoamaan? Meinaa olla aika tiukassa välillä, ja olisi kiva kokeilla jotain uutta välillä. =)

Vierailija
4/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa 40% margariinia ja rucolaa ja kasviskeittoa jossa ei ole edes liemikuutioita syömällä.en laske pisteitä mutta summamutikassa n.22 pistettä voisi mennä per päivä.minä en siis harrasta liikuntaa ollenkaan.olen kokoa 40 nyt ja n.58 kiloisena kokoa 36. pyöristyn tasaisesti joka suunnalta....ruumiin rakenne on minulla ns " siro " eli jos paino 60 niin heti näkyy maha kuin olisi 4kk raskaana.raskaudet ei tuo painoa kuin sen 10kg ... eli syömällä tulee.lihon helposti ja laihdun myös jos yritän.....liikuntaa inhoan, vaikea lähteä kotoa.pian palaan työelämään ja olisi kiva mennä normaalimitoisssa !!!! jäi mieleeni että näyttelijä mikko kivinen aikoinaan laitui 40 kg näkkäriä syömällä.on tosin lihonut takaisin......ja näkkäri pitsa painon vartijoiden tapaan !

eli kastellaan näkkäri.päälle esim .tonnikalaa tomattia, mausteita ja vähärasvaista juustoa...mikroon ja hyvää on...

Vierailija
5/5 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kilo kontrol ohjelmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi