Ollaan oltu jo 2v yhdessä mutta mies ei anna mun mennä ulkovarastoon
olisin jo syksyllä halunnut siivota sen, nyt taas kun otin puheeksi niin mies otti avaimen, heilutteli mun naaman edessä ja hymyillen sanoi tsot tsot, ja laittoi taskuunsa. mitäköhän helvettiä
Kommentit (67)
Varastossa on ilmeisesti ainoastaan miehesi tavaroita. Päästäisitkö miehen raivaamaan omat varastosi, tuskin. Toisen tavaroiden konmaritus ja penkominen on vastenmielistä.
Aika lennokkaita ajatuksia ihmisillä. Ja jos mies sanoo että ei halua minun menevän sinne niin en mene, vaikka olisikin avain. Tietenkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
"kun otin puheeksi niin mies otti avaimen, heilutteli mun naaman edessä ja hymyillen sanoi tsot tsot, ja laittoi taskuunsa"
Hyi he**etti miten vallanhaluinen tyyppi! Miksi edes olet enää hänen kanssaan? Saat aivan taatusti paremman!
Tää on selkeesti miehen tekemä aloitus.
Siellä keitetään pontikkaa ja tehdään muita miesten juttu. No no area sinulle, get over it!
Vierailija kirjoitti:
Vinkkaisin poliisille ja poliisi voisi käydä tekemässä tarkastuksen.
Ihme kuvitelmat sullakin. Poliisi ei tulis edes pihassa kääntymään ja millään oikeuksillahan se ei sinne ulkovarastoon todellakaan olisi menossa.
Asutko siis miehesi kanssa yhdessä? Mikäli asut niin mikään varasto tai muu paikka ei yhdessä asuessa ole sellainen, että kumppani ei siellä saa edes käydä. Jos taas et asu, ei miehellä ole mitään velvollisuutta päästää sinua tunkemaan itseäsi joka komeroon ja varastoon.
Ja viimeisenä miksi ihmeessä SINÄ haluat siivota miehen varaston ? Oletko kontrollifriikki ?
Onko sulle siivoaminen = toisen tavaroiden roskiin heittäminen?
Ehkä siksi mies ei halua sua sinne konmarittamaan?
Pidä näppisi erossa Miehen tavaroista sinä utelias ämmä!
En minäkään päästä vaimoani siivoamaan "vajaani", eli autotallia, jossa säilytän omia tavaroita (työkaluja, yms). Omituista tietenkin on jos ei pääse edes katsomaan, mutta siivoaminen on no-no.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle siivoaminen = toisen tavaroiden roskiin heittäminen?
Ehkä siksi mies ei halua sua sinne konmarittamaan?
Kummastihan siinä tuppaa käymään silleen että naispuoliso käy siivoamassa jotain ullakkoa tai varastoa ja sieltä katoilee miehen vanhoja tavaroita joita nainen ei katso itse tarvitsevansa eikä siis mieskään niitä tarvitse.
Sitten ne ihmettelee kun mies hermostuu huomatessaan esim. vanhan valokuva-albuminsa kadonneen.
Siellä on moottoripyörä ja varusteet. Kumppis vaatii ne myyntiin koska parisuhteessa miehen on oltava kontrollissa ja naisen määrittelemässä laatikossa. Totuus selviää viimeistään Vappuna jos säät sallii ajelun.
Voit myös esitellä facebook-ystäviä joiden viestittely on "yksityistä" miehelle. Nainen näyttää kyllä tätinsä koomisia päivityksiä mutta entäs ne muut joita tulee pitkin päivää josta ei kerro mitään?
Epäilen, että varastossa on ihan perusvarastotavaroita, ei mitään outoa. Miehestäsi on vaan kiva kiusata sinua ja katsoa kun, olet tosi utelias ja hermostut, ettet pääse varastoon. Varmaan, jos et olisi yhtään kiinnostunut pääsisit varastoon vaikka joka päivä.
Oon ollu saman miehen kanssa ikuisuuden, enkä todellakaan päästä joka kaappiin siivoamaan, ihan vaan sen takia et tykkään omasta järjestyksestäni.
Miehellä on oikeus yksityisyyteen. Jos päädyn joskus vielä asumaan naisen kanssa yhteen niin tulen todellakin pitämään itselläni miesluolan samaan tapaan.
Mitähän tämä yhdessäolo tarkoittaa? Asutteko yhdessä? Jos ette ja varasto on miehen, ei sinulla sinne ole mitään asiaakaan, joten pysy poissa.
Jos asutte yhdessä, hallinnoit varastoa yhtälailla kuin mieskin.
Itse aviovaimona en yleensä käytä edes sanoja: pitäisi siivota. Sen kun ottaisin avaimen naulasta, menisin ja siivoaisin sen varaston, jos tarpeelliseksi katsoisin.
Lisäys edelliseen:
Jos et ole koskaan varastossa käynyt, mistä päättelit, että se on siivouksen tarpeessa?
lupaa ei tarvita kirjoitti:
Mitähän tämä yhdessäolo tarkoittaa? Asutteko yhdessä? Jos ette ja varasto on miehen, ei sinulla sinne ole mitään asiaakaan, joten pysy poissa.
Itse aviovaimona en yleensä käytä edes sanoja: pitäisi siivota. Sen kun ottaisin avaimen naulasta, menisin ja siivoaisin sen varaston, jos tarpeelliseksi katsoisin.
Miehen työpajaan ei mennä ilman lupaa, oli tilanomistus yhteinen tai ei. Siellä on laitteita ja asioita joista sinä naisena et ymmärrä hevon kikkarettakaan. Tietämättömyyttäsi saatat jopa vaarantaa henkesi koskemalla vaarallisiin laitteisiin.
Se on miehelle moro kiitos ja näkemiin.
Jospa se on kätkenyt sarjamurhaamiensa naisten r..skatut ruumiit sinne?
Vierailija kirjoitti:
lupaa ei tarvita kirjoitti:
Miehen työpajaan ei mennä ilman lupaa, oli tilanomistus yhteinen tai ei. Siellä on laitteita ja asioita joista sinä naisena et ymmärrä hevon kikkarettakaan. Tietämättömyyttäsi saatat jopa vaarantaa henkesi koskemalla vaarallisiin laitteisiin.
Mitä sekoilet?
Miehen työpajaan?
Tässä oli kyse ulkovarastosta. Ja ainakin itse menen omaan ulkovarastoon, koska haluan, sillä siellä on minun työkaluni aina porakoneista alkaen. En kai minä siihen miehen lupia kaipaa.
Joskus muistan lukeneeni, että mies tarvitsee jonkin paikan, jonka tuntee omakseen. Minne ei tule Live Love Laugh tauluja ja iloisia mansikkaverhoja.
Anna miehesi pitää jokin henkireikä, jossa saa olla hetken rauhassaan. Muuten hankkii veneen tai alkaa metsästämään tms.