Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä oikeasti saman henkistä seuraa

Eräpirkko
06.04.2021 |

Etsinnässä vakavasti "eräilyseuraa". Tykkään liikkua luonnossa niin kävellen, lumikenkäillen, hiihtäen, luistellen..tms
Nukun laavulla, teltassa, eräkämpällä, riippukeinussa, toki myös Luxushotellissa jos tilanne vaatii. Harrastan tasaisesti kokkailua, eräilyä, lenkkeilyä, puutarhaa, valokuvausta, tykkään myös pelata erilaisia mailapelejä; kuten salibandy, sulkapallo, tennis, golf. Saatan myös uppoutua joskus hiihdon tahi laskettelun pariin. Rakastan merta ja sitä kaikissa muodoissaan.
En pelkää yksinäisyyttä tai yksinoloa. Tähän saakka olen jopa nauttinut siitä.
Revontulia yksin Lapissa viime viikolla kuvatessani nauroin ääneen itselleni; jaa prkl nämä hullun kauniit hetket jonkun kanssa. Hmmm.. jäin omaa ajatustani miettimään.
Olen outo lintu, jollekin kala:
Joskus puhun ja pussaan. Joskus vain katson kuuta tahi tähtiä ja olen hyvin hiljaa.
Jos epäilet että saattaisit viihtyä jopa yli viikon seurassani, jatkaisin juttelua kanssasi mielelläni.
Munamatkustajia en kaipaa. Tinder on erikseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokist

2/3 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi. Mikä toi paikka on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin keskustelupalstoille ja keskusteluryhmiin esim Facebookissa, Reddit, Discord... TikTokissa kun alkaa hakemaan itseäkiinnostavilla hashtageillä videoita, niin löytyy kaikkea kivaa ja varmasti samanhenkistä seuraa. TikTok on sovellus/appi ja toisin kuin luullaan, siellä ei todellakaan ole vain teinien tanssivideoita. Itse seuraan eläin- ja luontoaiheisia sekä spirituaalisia tiktokkaajia.