Ollaan oltu jo 2v yhdessä mutta mies ei anna mun mennä ulkovarastoon
olisin jo syksyllä halunnut siivota sen, nyt taas kun otin puheeksi niin mies otti avaimen, heilutteli mun naaman edessä ja hymyillen sanoi tsot tsot, ja laittoi taskuunsa. mitäköhän helvettiä
Kommentit (67)
Se on sen miesluola-aluetta. Nainen pysyköön poissa.
Miksi pitää siivota jos et siellä edes käy.
Vinkkaisin poliisille ja poliisi voisi käydä tekemässä tarkastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkaisin poliisille ja poliisi voisi käydä tekemässä tarkastuksen.
Onko rikos kieltää naista toteuttamasta lajityypilljstä käyttäytymistä eli siivoamista? Hyvä kuitenkin että voi kutsua poliisit apuun. Jospa siellä on maijallinen naispoliiseita jotka kieriskelevät tuskissaan koska eivät saa siivota ja tulevat salamana paikalle mopit valmiina.
"Jo kaksi vuotta" se on vähän aikaa. Mutta epäilyttävä mies kyllä. Menisinsinne väkisin.
Eipä ole naisväellä asiaa siivoilemaan omaanikaan "konttoriin". Katsoa saa mutta ei koskea
"kun otin puheeksi niin mies otti avaimen, heilutteli mun naaman edessä ja hymyillen sanoi tsot tsot, ja laittoi taskuunsa"
Hyi he**etti miten vallanhaluinen tyyppi! Miksi edes olet enää hänen kanssaan? Saat aivan taatusti paremman!
Te naiset teette kyllä loistavia miesvalintoja.
Normaalisti pariskunnat käyvät asiallisen keskustelun tällaisista asioista. Ihan ystävällisessä hengessä. Jos mies haluaa pitää jonkun alueen omanaan, niin hän kohteliaasti tästä kertoo puolisolleen. Jos taas miehellä on tarve heilutella avaimia naaman edessä ja virnuillen sanoa tsot tsot, niin hän ei kuulosta tasavertaiseen parisuhteeseen kykenevältä ihmiseltä.
Vaimon kalmo odottaa vielä pilkkomista ja säkitystä.
Ei liene ensimmäinen kerta, kun miehesi kohtelee sinua näin iljettävästi?
Tuhansista tarjokkaista tinderissä sinä olet valinnut juuri tuon miehen.
Sillä on raisa vankina siellä.