Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan oltu jo 2v yhdessä mutta mies ei anna mun mennä ulkovarastoon

Vierailija
06.04.2021 |

olisin jo syksyllä halunnut siivota sen, nyt taas kun otin puheeksi niin mies otti avaimen, heilutteli mun naaman edessä ja hymyillen sanoi tsot tsot, ja laittoi taskuunsa. mitäköhän helvettiä

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä vielä kun voit sen tehdä omin jaloin, etkä ruumispussissa. Vastenmielinen mies, jotain itsekunnioiusta nyt nainen! Sano, että sen kun sitten siivoaa itse, mutta tuntuu epämiellyttävältä, että hän salaa sinulta jotain. Vaikka siellä ei mitään ihmeellistä olisi, miettisin silti onko ihan välttämätöntä juuri tämän miehen kanssa pariutua. Vaikuttaa vähintäänkin epänormaalilta touhulta.

Vierailija
22/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on siellä joko jotain todella huolestuttavaa tai sitten vain kaljavarasto. Käytös viittaa kumpaan vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole naisväellä asiaa siivoilemaan omaanikaan "konttoriin". Katsoa saa mutta ei koskea

Tässähän ei nyt edes saanut katsoa...

Vierailija
24/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala, minua pelottaisi.

Kummallinen käytös tuolla miehellä kans, yäks.

Vierailija
25/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhansista tarjokkaista tinderissä sinä olet valinnut juuri tuon miehen.

lue: tuhansista tinderissä pelkän tuheron perässä olevista tarjokkaista.

Vierailija
26/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää tosiaan. Jokaisella saa olla yksityisyytensä ja voi kieltää, että älä puutu mun varastoon. Mutta se, että laitetaan lukkoon ja tsotsotellaan silmien edessä, kertoo joko ihan vaan kusipäisyydestä tai sitten on jotain salattavaa. Mitä mies sanoi, kun avoimesti ihmettelit asiaa?

Vierailija
27/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sarjamurhaaja, siellä on kaikenlaisia voitonmerkkejä ja muistoja uhreista, hiustuppoja, koruja ja alusvaattteita.

Vierailija
28/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat siivota varaston jossa et ole käynyt? Vai oletko käynyt siellä ja mies nyt ei vaan halua, että siivoat siellä?

Jos ei ole koskaan edes näyttänyt koko paikkaa ja pitää sen visusti lukittuna sinulta niin siinä tapauksessa hieman epäilyttävää.

Vierailija
29/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olden golden aloitus.

Vierailija
30/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavinta ei ole se mitä ulkovarastosta löytyy, vaan miehen karmiva käytös.

Vierailija
31/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut miehen kanssa naimisissa kohta 7 vuotta eikä mielessä ole kertaakaan käynyt, että siivoaisin mitään varastojaan. Miksi ihmeessä pitäisi?

Vierailija
32/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nainen ei ole ikinä käynytkään ulkovarastossa, niin eipä ole hänen vastuulla mitä sieltä löytyy.

Vierailija
33/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olden golden aloitus.

Ihan sama, koska jollain voi oikeasti olla samankaltainen tilanne, nyt tai joskus myöhemmin, vaikkei itse aloittajalla oikeasti olisikaan.

Vierailija
34/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavinta ei ole se mitä ulkovarastosta löytyy, vaan miehen karmiva käytös.

Miten niin karmiva käytös? Kun miehesi haluaa nysviä käsilaukkusi, niin nappaatko sen itsellesi vai oletko sitä mieltä, että jokaisella on oikeus yksityisyyteen myös parisuhteessa. Jos ap ei varastoa omista, ei hänellä ole sinne sen enempää menemistä kuin naapurin varastoonkaan.

Vierailija
35/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis avaimet on vapaasti saatavilla, koska "mies otti ne"? Miten silloin et muka koska tahansa miehen poissaollessa voisi mennä sinne varastoon?

Vierailija
36/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelee sulle siellä yllätystä, maalaa muotokuvaa sinusta, muista esittää yllättynyttä kun taulun paljastustilaisuus on.

Vierailija
37/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole naisväellä asiaa siivoilemaan omaanikaan "konttoriin". Katsoa saa mutta ei koskea

Tässähän ei nyt edes saanut katsoa...

Ei tarina näin väitä. Sitäpaitsi miksi joku haluaisi just nimenomaan siivoamaan jonnekin jossa ei ole koskaan edes käynyt. Olihan tuolla avaimet sinne. 

Vierailija
38/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ex on muuttanut pysyvästi sinne. Kannattaa kurkata myös pakastimeen.

Vierailija
39/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa väen vängällä siivota jonkun toisen varaston? En minä ainakaan haluaisi, ellen sitten olisi sairaalloisen kiinnostunut tutkimaan toisen tavaroita. En myöskään haluaisi, että joku siivoaisi minun varastoani. Tosiaankaan.

Vierailija
40/67 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on miehen dnd-varusteet ja opiskeluaikojen turripuku. Lisäksi täydellinen my-little-pony keräilyhahmokokoelma alkuperäisissä avaamattomissa pakkauksissa.

Lisäksi voin paljastaa että kun miehesi väittää menevänsä kavereiden kanssa reissulle jonkun mökille viikonlopuksi ryyppäämään (ja sinä luulet että se juoksee oikeasti vieraissa) niin sillä on dnd-pelisessiot vanhojen opiskelijakavereiden kanssa. 

Parempi onkin ettet mene noita sotkemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi