Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina hoetaan, että alkoholismi on sairaus ja paskat sanon minä

Vierailija
14.08.2006 |

itse aiheutettu ongelma... ihan samalla tavalla mielestäni kuin lihavuus, mutta eroaa vaan sillä että alkoholisteja " paapotaan" ja niille kyllä verorahoilla maksetaan hoitoja joista vain harvalle on apua.

Mä pelkään pahoin,että mun miehelle on hyvää vauhtia kehkeytymässä alkoholi ongelma ja anoppikin sanoi mulle, että munpitäs mennä johonkin juttelemaan, voi paska sanon mä. Miksi mun pitää mennä juttelemaan kun mulla ei todellakaan oo ongelmaa vaan anopin rakkaalla pojalla. Ajatteleeko sekin tässä kohtaa, että se on mun syytä. Vittu ku ois voimaa ottaa kakarat kainaloon ja lähteä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sekoittaa etenkin perheen lasten päät vuosikausiksi eteenpäin. Jos mieheni sairastuisi alkoholismiin/alkaisi ryypätä, ottaisin lapset ja lähtisin ihan vaan lasten tulevaisuuden takia. Teen mitä tahansa, etteivät joudu viinaongelmien varjossa kasvamaan. Ollaan kyllä aika tiukkoja molemmat alkoholin suhteen, etten usko viinasta ongelmaa tulevan. Ehkä meillä ennemminkin työnarkomania on isän ongelma. Onkohan sekin jo listattu sairaudeksi...

Nimim. Alkoholisti-yksinhuoltajaäidin keskimmäinen lapsi.

Vierailija
42/42 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on totta ja syö tosiaan läheisiä vietävästi. On silti julmaa sanoa, että ammu itsesi, eihän niin sanota muillekaan sairaille. Lapsiaan jokainen suojelee ,paitsi se alkoholisti joka ei näe ongelmiaan ja huutaa suureen ääneen vääryyttä, kun yhteiskunta vie lapset. Se, että joku täällä vihaa alkoholisteja ei kerro muusta, kuin suuresta ymmärtämättömyydestä ja katkeruudesta. Itse säälin noita onnettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi