Suosittele luontaistuotteita jännitykseen/sosiaalisten tilanteiden pelkoon
Kommentit (31)
Ashwagandha (puhdistamon purkkia myydään Prismoissa, ruohonjuuri jne) on adaptogeeni, joka vähentää jännitystiloja ja auttaa kuulemma kehollisiin jännitystiloihin. Jotkut saa apua mm tupakoinnin lopettamiseen sopeutumiseen tuosta
Vierailija kirjoitti:
Kärsimyskukkauute, kauranversouute (avena sativa), rescue remedy, l-teaniini
Kauranverso ja l-teaniini hyviä. Kärsimyskukasta on mulle ja monelle muulle tullut erittäin sekavia ajatuksia ja unia.
Et tarvitse luontaistuotteita. Hae kirjastosta Suomen kansan vanhat loitsut. Sieltä löydät itseäsi vahvistavat loitsut jokaiseen tilaisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsimyskukkauute, kauranversouute (avena sativa), rescue remedy, l-teaniini
Kauranverso ja l-teaniini hyviä. Kärsimyskukasta on mulle ja monelle muulle tullut erittäin sekavia ajatuksia ja unia.
Suosittelen myös suht rasittavaa liikuntaa (juoksu, hiit) kolme kertaa viikossa 45 minuutin ajan.
Sitruunamelissa. Itse kuivatan ja juon teenä. Rahoittaa hyvin. Nytkin olen juuri keittelemässä ennen nukkumaanmenoa. Toinen hyvä luontainen täsmälääke jännitykseen/ahdistukseen on CBD-öljy.
Suosittelisin ruusujuurta tai ashwagandhaa.
Olen kokeillut kaikkia mahdollisia ja mahdottomia luontaistuotteita ja minulla niistä ei ole toiminut yksikään. Ainoa mikä on toiminut koskaan on ollut alkoholi...
Vierailija kirjoitti:
Mäkikuisma
Saako tätä nykyään muka jostain?
Bachin Star of Betlehemen rauhoittaa mua.
L-teaniini ja kauranversouute. Minulla nuo auttavat vähän, mutta eipä luontaistuotteista suurta apua saa. Lievään jännitykseen kannattanee kokeilla.