Onko sinulla epätavallisia kammoja?
Yhdessä elokuvassa oli tuulimyllyjä rivissä. Hyi, miten puistattavaa ja ahistavaa. En tiedä yhtään mistä tuulimyllykammoni johtuu.
Kommentit (68)
Pelkään limsapullon avaamista. Tai siis sitä poksahtavaa ääntä mikä siitä joskus lähtee.
Uimista luonnonvesissä.. pohjaa ei näy ja vedessä voi olla mitä vain, haukia, virtauksia, ruumiita, verkkoja, siimoja, teräviä isoja kiviä, raajoihin tarttuvia pitkiä kasveja ja limapintaisia liukkaita kiviä, kasveja yms. Hyi!
Rokotukset/verikoe. En voi ottaa koronarokotetta koska pelkään niin paljon. Tämä tarkoittaa sitä etten pääse enää koskaan matkustamaan ja matkustaminen on ainoa asia elämässäni joka piristää edes vähän :( mutta pakko luopua siitä sillä rokotusta en mistään hinnasta ota
Vierailija kirjoitti:
Syvät vedet ja esim. Ajatus Mariaanien haudasta.
Tuulivoimalat.
Voimalaitokset.
Hyvin isot rakennukset ja esim. Isot laivat
Sama paitsi tuulivoimalat on neutraaleja. Jos ajattelen mitä kaikkea meressä asuu, minua kammottaa. Hirveää esim. telkkarissa nähdä kun jotkut hullut ui valaiden kanssa, ihan liian iso elukka on se. Olen myös varma, että siellä on jotain isompiakin eliöitä, joita ei vain ole havaittu :(
Uin kyllä mielellään rannan tuntumassa, mutta ajatus että uisin jossain, missä ei rantaa näy, on pelottava.
Käyttäjä37863 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvät vedet ja esim. Ajatus Mariaanien haudasta.
Tuulivoimalat.
Voimalaitokset.
Hyvin isot rakennukset ja esim. Isot laivatSama paitsi tuulivoimalat on neutraaleja. Jos ajattelen mitä kaikkea meressä asuu, minua kammottaa. Hirveää esim. telkkarissa nähdä kun jotkut hullut ui valaiden kanssa, ihan liian iso elukka on se. Olen myös varma, että siellä on jotain isompiakin eliöitä, joita ei vain ole havaittu :(
Uin kyllä mielellään rannan tuntumassa, mutta ajatus että uisin jossain, missä ei rantaa näy, on pelottava.
Ensimmäinen jonka tiesän jolla on samat kammot. Yleensä kukaan ei ymmärrä miksi kammoan kilometrien syvyisiä valtameriä tai voimaloita. Jos joudun ajamaan tietä jonne näkyy tuulivoimaloita joudun katsomaan muualle tai kääntymään koska meinaan saada paniikkikohtauksen.
Ja meren syvyyksissä on takuulla vaikka mitä...
Uiminen syvissä vesissä. Pelkään että joku ottaa jaloistani kiinni ja vetää pinnan alle.