Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla epätavallisia kammoja?

Vierailija
06.04.2021 |

Yhdessä elokuvassa oli tuulimyllyjä rivissä. Hyi, miten puistattavaa ja ahistavaa. En tiedä yhtään mistä tuulimyllykammoni johtuu.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen syvissä vesissä. Pelkään että joku ottaa jaloistani kiinni ja vetää pinnan alle.

Vierailija
62/68 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään limsapullon avaamista. Tai siis sitä poksahtavaa ääntä mikä siitä joskus lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavirus

Vierailija
64/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimista luonnonvesissä.. pohjaa ei näy ja vedessä voi olla mitä vain, haukia, virtauksia, ruumiita, verkkoja, siimoja, teräviä isoja kiviä, raajoihin tarttuvia pitkiä kasveja ja limapintaisia liukkaita kiviä, kasveja yms. Hyi!

Vierailija
65/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset/verikoe. En voi ottaa koronarokotetta koska pelkään niin paljon. Tämä tarkoittaa sitä etten pääse enää koskaan matkustamaan ja matkustaminen on ainoa asia elämässäni joka piristää edes vähän :( mutta pakko luopua siitä sillä rokotusta en mistään hinnasta ota

Vierailija
66/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakot

67/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvät vedet ja esim. Ajatus Mariaanien haudasta.

Tuulivoimalat.

Voimalaitokset.

Hyvin isot rakennukset ja esim. Isot laivat

Sama paitsi tuulivoimalat on neutraaleja. Jos ajattelen mitä kaikkea meressä asuu, minua kammottaa. Hirveää esim. telkkarissa nähdä kun jotkut hullut ui valaiden kanssa, ihan liian iso elukka on se. Olen myös varma, että siellä on jotain isompiakin eliöitä, joita ei vain ole havaittu :(

Uin kyllä mielellään rannan tuntumassa, mutta ajatus että uisin jossain, missä ei rantaa näy, on pelottava.

Vierailija
68/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37863 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvät vedet ja esim. Ajatus Mariaanien haudasta.

Tuulivoimalat.

Voimalaitokset.

Hyvin isot rakennukset ja esim. Isot laivat

Sama paitsi tuulivoimalat on neutraaleja. Jos ajattelen mitä kaikkea meressä asuu, minua kammottaa. Hirveää esim. telkkarissa nähdä kun jotkut hullut ui valaiden kanssa, ihan liian iso elukka on se. Olen myös varma, että siellä on jotain isompiakin eliöitä, joita ei vain ole havaittu :(

Uin kyllä mielellään rannan tuntumassa, mutta ajatus että uisin jossain, missä ei rantaa näy, on pelottava.

Ensimmäinen jonka tiesän jolla on samat kammot. Yleensä kukaan ei ymmärrä miksi kammoan kilometrien syvyisiä valtameriä tai voimaloita. Jos joudun ajamaan tietä jonne näkyy tuulivoimaloita joudun katsomaan muualle tai kääntymään koska meinaan saada paniikkikohtauksen.

Ja meren syvyyksissä on takuulla vaikka mitä...