Jäiks, olen menossa koronatestiin
....ensimmäistä kertaa . Onko se niin kamalaa mitä ihmiset kertovat ?
Kommentit (15)
Naurattaa joidenkin kohtaaminen siitä tällä palstalla onko ne oikeasti synnyttäneitä ihmisiä?
Viim.1kk aikana käynyt 3x, viimevuonna muutaman.
Pala kakkua, ns.
Ei ole.
Kallista päätä kunnolla taaksepäin ja hengitä rauhallisesti suun kautta.
Nopea toimenpide.
Pidän sulle peukkuja että ois nega tulos!
No ei todellakaan ole! Olen ollut kaksi kertaa, joista toinen drive in ja oli ohi ennenkuin huomasinkaan. Ekaa jännitin vähän, mutta ohi viidessä sekunnissa ja ihan kivuton.
Ei.
Ota huomioon, että nettiin kokemuksestaan päätyvät kirjoittamaan ne, joilla testaus on tuntunut tavallisesta epämiellyttävämmältä, eivät ne, joilla homma on mennyt normaalisti.
Siinä menee pari sekuntia kun muumi työntää puikon nenään ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ota huomioon, että nettiin kokemuksestaan päätyvät kirjoittamaan ne, joilla testaus on tuntunut tavallisesta epämiellyttävämmältä, eivät ne, joilla homma on mennyt normaalisti.
Ja myös ne, jotka haluavat vaan pelotella ja dramatisoida.
Ei se satu, vähän epämiellyttävää ja se testin ottaminen käy niin nopeasti ettei sitä edes tajua. Itse olin ekaa kertaa kanssa vähän paniikissa, mutta mietin miten pikkulapset on selvinnyt niin ehkä tällainen 25vuotias selviää kunnialla :D
Sorry, piti kirjoittaa jaiks :D
Ap
Rennoin mielin vaan, niin ei tunnu missään :) Toivottovasti ei ole positiivinen tulos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa jäiks?
Myös jaiks, pelkoa ilmaiseva huudahdus!
Kun minä kävin, niin silloin ainakin jäi testausmateriaalia paikalle ihan mukavasti. Myös henkilökunta jäi paikalle. Nähdäkseni kaikki pelaa, joten mene ihan huoletta testiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mitä? Mu..mu..muumiko?
Jos pitäisi valita gynekologi, hammaslääkäri tai koronatesti, niin ehdottomasti koronatesti.
Mitä tarkoittaa jäiks?