Yyterin nudistialue suljetaan palauteryöpyn takia: ”Se voi olla pelottava ja järkyttäväkin lapsille”
Kommentit (35)
Eli homot panee toisiaan takapuoleen ja lapset ei voi mennä. Miksei häädetä homoja?
Seksi julkisella paikalla kai se ongelma on.
yyteri, Suomen houkuttelevin matkailukohde.
Perheenisä järkyttyi ja soitti 112: Ryhmäseksiä Yyterin dyyneillä – oli kaksi junaa, ja ”takamies” saattoi vaihtua lennosta
Ihmettelen vanhempia joiden on pakko viedä lapsiaan katsomaan yhdyntöjä.
Ainoat siellä näkemäni paneskelijat ovat olleet keksi-ikäiset päihtyneet mies ja nainen housut kintussa ja sekään ei ollut rannalla vaan sen viereisessä metsikössä,
Tällaisten asioiden takia homot eivät koskaan pääse negatiivisesta leimastaan. Pitävät sitä itse yllä ja toteuttavat stereotypiota. Ei voi edes rannalla olla pökkimättä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Perheenisä järkyttyi ja soitti 112: Ryhmäseksiä Yyterin dyyneillä – oli kaksi junaa, ja ”takamies” saattoi vaihtua lennosta
Siihen vaan kyltti "Yyterin asema", niin kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten asioiden takia homot eivät koskaan pääse negatiivisesta leimastaan. Pitävät sitä itse yllä ja toteuttavat stereotypiota. Ei voi edes rannalla olla pökkimättä julkisesti.
Ihanko ajattelit että tuolla rannalla olevat homot ovat joku läpileikkaus kaikista Suomen homoista?
Kaltaisesi tyhmyyden takia heterot pitävät yllä loputtomiin samoja stereotypioita homoista.
Nyt nämä papparaiset esittelee mulkkujaan normaalien ihmisten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko ajattelit että tuolla rannalla olevat homot ovat joku läpileikkaus kaikista Suomen homoista?
Kaltaisesi tyhmyyden takia heterot pitävät yllä loputtomiin samoja stereotypioita homoista.
Homothan niitä ylläpitää tässäkin tapauksessa.
Jos muut homot on siitä niin huolissaan niin voisivat mennä porukalla pieksämään nämä junapellet.
Faktaa on se, ettei mitään junahommia ollut vaan oli yhden Timon keksimä juttu, joka ei ole edes perheellinen mies. Faktaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät homoseksuaalit tule esiin positiivisissa valoissa vaan aina jossain tällaisessa sekoilussa? Positiivisimmat uutiset ovat koskeneet lapsikaappauksia (adoptio) ja niistäkin uutisoidaan säännöllisesti, että hups homoisukit r aiskasivatkin adoptiolastaan.
Voitaisiinko nyt vaan pikku hiljaa hyväksyä että yliseksuaalisuus ei kuulu yhteiskuntaan vaan on väkivaltaa muita kohtaan. Yhtä lailla kuin eläintaloudessakin se on kestämätöntä muille osallisille. Jos haluaa elää yliseksuaalisesti ja siittää menemään läpi elämänsä täysin rajattomasti niin eläinmaalmassa ajetaan laumasta. Taloudesa kastroidaan. Kumpi näistä olisi parempi vaihtoehto?
Eikö lapsien teko ole lapsiystävällisintä, mitä voi olla? Ei ainakaan epä lapsiystävällistä.
Vierailija kirjoitti:
Homous on rietastelua, valitettavasti. Turha hokea rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Eli homot panee toisiaan takapuoleen ja lapset ei voi mennä. Miksei häädetä homoja?
Seksi julkisella paikalla kai se ongelma on.
Mitä ongelmaa siinä on? Ainoa ongelmaan on ne nipottajat, jotka valittavat tyhjästä, katselisivat itse ja vetäisivät käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän ne vaan on...
Ai kauheeta!