Ihastuminen saa ihmisen haluamaan olla paras versio
itsestään. Ihastuneet ihmiset pitävät parempaa huolta terveydestään ja ulkonäöstään ja pyrkivät käyttäytymään normaalia paremmin ja tekemään hyviä asioita. On ollut hauska seurata tuollaista läheltä.
Kommentit (6)
Ei kyse ole aina ihastumisesta.
Oma mieheni rupesi pitämään huolta kunnostaan, kun lääkäri sanoi, että on sairaaloisen lihava.
Tuo todella herätti hänet.
Parempi jos ihminen haluaa olla itseään ja/tai lapsiaan varten paras versio. Ihastuminen toki tuottaa hormoneista,joiden avulla on helpompi jaksaa olla reipas kaikissa asioissa ja positiivinen myös muita kohtaan.
On se hauska seurata kun toinen ihminen saa toiselle tuon aikaan. Mutta kun sen pitäisi olla itsestä lähtöistä, paremmaksi muuttuminen, ei toisista. Tuo ei ole pitkällä tähtäimellä tervettä.
Ja toisaalta mielestäni ei ole aina pakko olla "paras". Elämässä voi olla aikoja, että paino nousee tai jaksaa huonommin arkea ja monesti paljon parempi strategia on ottaa rennosti, kunnes on parempi hetki olla parempi noilla osa-alueilla. Jotkut on kai täydellisempiä mutta itellä on aina vähintään yksi elämän osa-alue vähän rempallaan, tällä hetkellä kai eniten sosiaalinen elämä. Mitään ihmeellistä ei kumminkaan saavuta, jos joka hetki yrittää suorittaa kaikessa. -3
Eivät ilmeisesti kaikki toimi noin. Ainakin viimeisin väitti olevansa ihastunut ja jopa rakastunut, mutta käyttäytyi silti aika v-ttumaisesti kohtaani välillä ilman syytä. Itse olin todellakin ihastunut, enkä olisi edes pystynyt tahallani loukkaamaan häntä mitenkään, halusin olla todellakin se paras minä.
Niin samaa mieltä. Todistan oikeudessa jos tarvitsee.
Good for you. Toivottavasti. 👍😎