Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittelin ääneen, kuinka ystäväni saavat miehiltään merkkipäivinä kukkia ja minä en, sain syntymäpäivälahjaksi kaktuksen

Vierailija
06.04.2021 |

Tästä on nyt romantiikka melko kaukana. Ystävät saavat ruusuja, tulppaaneja ja muita kauniita kukkia. Miehen peruste oli "no kun se on niin hauskan näköinen" Huokaus...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap ostaa miehelleen? 

Varmaan jonku sukkapaketin, vaikka mies haluais suikkarin

Vierailija
22/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei osta kukkia koska leikkokukat ovat hänen mielestä rahan tuhlausta kun kuolevat nopeasti ja hänestä ne eivät ole erityisen kauniita edes.

Meillä mies osoittaa huomionsa tuomalla esim poikien illan jälkeen suklaata tai kokista mitä normisti meillä ei ole kotona. Jos hän menee hoitamaan asioita keskustaan saattaa hän tuoda noutoruuat tai jonkun kivan jälkkärin minulle.

Minusta kukin osoittaa huomionsa miten itse kokee parhaaksi. En halua että pakonedestä tulee jotain ystävänpäivä ja naistenpäivä kukkia pari kertaa vuodessa.

Miksi se poikien illan jälkeen sua lahjoo? "Kiitti ku sain olla kavereiden kanssa?"

"Sori ku olin kavereiden kanssa?"

Muu, mikä?

Kuulostaapa oudolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä pois että ruusukin olisi ollut väärin.

"Mies ei usko suhteemme kestävän kun osti merkkipäiväksi ruusun joka kuolee viikossa"

Vierailija
24/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on miekkonen joka aliarvioi ja salaa halveksii sinua. Kukaan toista kunnioittava ei tuo kukaksi kaktusta. Ei, se ei ole huumoria vaan halveksuntaa. Unohda koko heppu, helpommalla pääset.

Vierailija
25/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 48 vuotta kirjoitti:

Häh, mikä muka meni vikaan Ap?

Kaktushan on kiva! Ainakin minä tykkään...

Mutta entäpä kepposena joku kerta ihan vaikka ilman kenenkään syntymäpäivää: Haisulikukka, joka tuoksuu / haisee peräilmalle.

Pysy vain siellä äijäporukassa, ei susta naisille ole.

Vierailija
26/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkäshenkilö 48 vuotta kirjoitti:

Häh, mikä muka meni vikaan Ap?

Kaktushan on kiva! Ainakin minä tykkään...

Mutta entäpä kepposena joku kerta ihan vaikka ilman kenenkään syntymäpäivää: Haisulikukka, joka tuoksuu / haisee peräilmalle.

Pysy vain siellä äijäporukassa, ei susta naisille ole.

No olenpa kuitenkin muutamalle ollut, juuri ja juuri vähän yli kymmenelle, ja parille-kolmelle muutaman vuoden yhtäsoittoa. Tosin viimeisimmästä on jo muutama vuosi aikaa.

Oliko tuo nyt naisen vai jonkun oman arvionsa mukaan "naistennaurattajan" / "naistenmiehen" ja aivan älyttömän kovan panomiehen vastaus?

Tosin, esittämääni kysymykseen et osannutkaan vastata: mikä vika kaktuksessa on?

Itse ainakin olen nähnyt kaktuksia myös naisten kotikokelmissa, siis toki muiden viherkasvien ja kukkien ohessa, ja kaikenlaisia kukattomia palmuja ym.

Näin siis myös ihan vieraiden naisten kodeissa, joiden kanssa minulla ei ole ollut mitään "sellaista" yritystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän