Valittelin ääneen, kuinka ystäväni saavat miehiltään merkkipäivinä kukkia ja minä en, sain syntymäpäivälahjaksi kaktuksen
Tästä on nyt romantiikka melko kaukana. Ystävät saavat ruusuja, tulppaaneja ja muita kauniita kukkia. Miehen peruste oli "no kun se on niin hauskan näköinen" Huokaus...
Kommentit (26)
Sinulla on persoonallinen mies. Auttaako jos kerrot miehelle toiveesi kukkien laadusta etukäteen. Vai haluatko toisenlaisen miehen, jos mies mokaa muuallakin, ettei toiveenne koskaan kohtaa. Mikä on tilanne.
Mitä vikaa katuksessa? Mä ottaisin paljon mieluummin sen kuin kukkakimpun joka lakastuu kohtapian.
Ja miten niin romantiikka kaukana, mitä romanttisempaa on tulppaanissa kuin kaktuksessa? Ihan oikeasti. Joku nyt vaan on keksinyt että kukkakimppu on romskua mutta muut kasvit ei, mä en käsitä.
Tunnet varmasti miehesi. Jotkut eivät vain osaa näitä asioita, mutta se ei automaattisesti tarkoita, että hän ei välittäisi sinusta tai arvostaisi sinua.
Kaktus ja sinä yhtä pistävät piikit.
No sehän oli miehen mielestä hauskan näköinen, eli ajatteli sinun ilahtuvan siitä.
Antajan mielestä hauskan näköinen.. mutta kun sillä ei ole mitään väliä minkänäköinen on antajan mielestä. Lahjan tarkoitus on ilahduttaa saajaansa.
Meillä on tästä väännetty miehen kanssa miljoona kertaa. Mulle ei tarvi tavan vuoksi tuoda mitään, en pidä turhasta tuhlauksesta.
Jos jotain tuo, vaikkapa niitä kukkia, niiden hankinnassa tulee olla mietitty mun mieltyksiä ja niiden on tarkoitus ilahduttaa mua.
Mä sain mieheltä iskuporakoneen ja olin ihan superiloinen, kerrankin osuva lahja!
Kukkien kanssa kannattaa olla tarkkana: kaktusta ei anneta lahjaksi. Kaktuksen antaminen tarkoittaa ystävyyden loppumista.
eikö se rehujen kantaminen naisille ole jo vähän vanhanaikaista...
Meillä mies ei osta kukkia koska leikkokukat ovat hänen mielestä rahan tuhlausta kun kuolevat nopeasti ja hänestä ne eivät ole erityisen kauniita edes.
Meillä mies osoittaa huomionsa tuomalla esim poikien illan jälkeen suklaata tai kokista mitä normisti meillä ei ole kotona. Jos hän menee hoitamaan asioita keskustaan saattaa hän tuoda noutoruuat tai jonkun kivan jälkkärin minulle.
Minusta kukin osoittaa huomionsa miten itse kokee parhaaksi. En halua että pakonedestä tulee jotain ystävänpäivä ja naistenpäivä kukkia pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei osta kukkia koska leikkokukat ovat hänen mielestä rahan tuhlausta kun kuolevat nopeasti ja hänestä ne eivät ole erityisen kauniita edes.
Meillä mies osoittaa huomionsa tuomalla esim poikien illan jälkeen suklaata tai kokista mitä normisti meillä ei ole kotona. Jos hän menee hoitamaan asioita keskustaan saattaa hän tuoda noutoruuat tai jonkun kivan jälkkärin minulle.
Minusta kukin osoittaa huomionsa miten itse kokee parhaaksi. En halua että pakonedestä tulee jotain ystävänpäivä ja naistenpäivä kukkia pari kertaa vuodessa.
Mitä sinä ostat miehelle?
Pidä kaktuksesta hyvää huolta ja se kukkii joku kaunis päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kukkien kanssa kannattaa olla tarkkana: kaktusta ei anneta lahjaksi. Kaktuksen antaminen tarkoittaa ystävyyden loppumista.
Kuka näin on päättänyt? Sinä? Huteralla pohjalla on ystävyys jos se kaktukseen loppuu :D
Kaktuksen kauneus on pintaa syvemmällä, ajattelevan ihmisen kukka.
Yksi turhimmista rahanmenoista on kukkien ostaminen.
Kaktukset yleensä helppohoitoisia, vähään tyytyväisiä ja pitkäikäisiä.
Häh, mikä muka meni vikaan Ap?
Kaktushan on kiva! Ainakin minä tykkään...
Mutta entäpä kepposena joku kerta ihan vaikka ilman kenenkään syntymäpäivää: Haisulikukka, joka tuoksuu / haisee peräilmalle.
Mulle kyllä kelpais. Paljon kivempi kuin muutamassa päivässä kuoleva leikkokukka.