Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten vanhuudessa yllätti köyhyys

Vierailija
05.04.2021 |

Ei käy kateeksi omia vanhempianikaan, jotka kituuttavat reilun tonnin eläketuloillaan. Itsellä on edessä sama tilanne, vaikka olen koko ikäni tehyt töitä, sillä olen ollut alle keskituloinen koko työurani.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007896312.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha olla kateellinen vanhuksille, jotka kitkuttavat pienillä eläkkeillään juuri ja juuri hengissä pysyen.

Vierailija
2/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä eläkeläinen vertaili eläkeläisen ja palkansaajan verotusta - laski palkansaajan neton pelkän ennakonpidätysprosentin perusteella. Todellisuudessa palkansaajan veronalaisesta ansiosta vähennetään myös työeläkemaksu ja työttömyysvakuutusmaksu, joten eläkeläisen ja palkansaajan netto on lopussa aikalailla sama samoilla euromäärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla vanhemmilla maksettu asunto,1 sijoitusasunto ja osake ym.varallisuutta.Tarkoitus onkin kerätä työssäoloaikana varallisuus eikä laittaa rahaa meikkeihin ja tyttöjen iltoihin ja muuhun saisseen mihin muijillla nyt on tapana tuhlata ku hei täällä eletään vaan kerran hihihihi

Vierailija
4/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

massimies kirjoitti:

Omilla vanhemmilla maksettu asunto,1 sijoitusasunto ja osake ym.varallisuutta.Tarkoitus onkin kerätä työssäoloaikana varallisuus eikä laittaa rahaa meikkeihin ja tyttöjen iltoihin ja muuhun saisseen mihin muijillla nyt on tapana tuhlata ku hei täällä eletään vaan kerran hihihihi

Miehet ostaa veneitä, autoja, käyttämättä jääviä urheiluvälineitä. Terveys juodaan ja syödään.

Vierailija
5/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä eläkeläinen vertaili eläkeläisen ja palkansaajan verotusta - laski palkansaajan neton pelkän ennakonpidätysprosentin perusteella. Todellisuudessa palkansaajan veronalaisesta ansiosta vähennetään myös työeläkemaksu ja työttömyysvakuutusmaksu, joten eläkeläisen ja palkansaajan netto on lopussa aikalailla sama samoilla euromäärillä.

Kun asunto on maksettu, minulla menee eläkkeellä yhtä hyvin ellei paremmin kuin nyt.

Myyn osuuteni suvun kiinteistöihin. En enää elätä ketään. Jatkan sijoittamista.

Olen nyt pienituloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi