Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain äsken mun koronatestituloksen takaisin ja se oli positiivinen :(

Vierailija
05.04.2021 |

Ei siinä mitään olen elänyt TODELLA varovaisesti viimesen vuoden, mutta tää oli nyt kolmas positiivinen koronatestitulos minkä olen saanut vuoden aikana. Jään nyt 3 viikoksi täyskaranteeniin ihan varmuuden vuoksi

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitkö testeihin oireiden vai altistumisen vuoksi ?

ja tottakai jos sulla on positiivinen tulos niin karanteeniinhan on pakko jäädä ?

Menin testeihin oireiden takia. En kyllä ymmärrä mistä oon voinu saada tartunnan sillä oon viimeisen 3vk aikana poistunu kotoota vain muutamia kertoja. 1X R-kioskille hiljaseen aikaan hakemaan pakettia, ja kaksi kertaa viikosssa (Yhteensä 6x) käyny kävelyllä läheisessä metsässä yksin maskin kanssa.

Onko mahdollista, että olisin saanut koronan esimerkiksi kerrostalon ilmanvaihdon kautta tai Keskon ruuan kotiinkuljetuksen kautta (niinku niiden tuotteidein?). Ne on ainoot mistä oon voinu teoriassa saada tartunnan

Jos et ole koskaan kunnolla edes parantunut edellisestä tartunnasta? Nyt sitten koko ajan elimistössä ollut virus on aktivoitunut uudelleen?

En kyllä jaksa uskoa, että tauti kestäisi 14kk siten, että aina välillä on useiden kuukausien täysin terve jakso.

Kyllä virukset voi olla ”lepotilassa” elimistössä vaikka kuinka kauan. Esumerkiksi herpes on aina välillä aktiivisena, ja sitten taas pitkiä aikoja täysin oireeton. Silti se on yhdestä tartunnasta elimistöön tullut. Onhan jo tiedossa että joillain ihmisillä korona jää pitkäaikaiseksi oireita aiheuttaen. Silloin se voi varmaan olla joillain pitkäaikaisesti myös oireettomana.

Vierailija
42/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tottakai jos sulla on positiivinen tulos niin karanteeniinhan on pakko jäädä ?

Menin testeihin oireiden takia. En kyllä ymmärrä mistä oon voinu saada tartunnan sillä oon viimeisen 3vk aikana poistunu kotoota vain muutamia kertoja. 1X R-kioskille hiljaseen aikaan hakemaan pakettia, ja kaksi kertaa viikosssa (Yhteensä 6x) käyny kävelyllä läheisessä metsässä yksin maskin kanssa.

Onko mahdollista, että olisin saanut koronan esimerkiksi kerrostalon ilmanvaihdon kautta tai Keskon ruuan kotiinkuljetuksen kautta (niinku niiden tuotteidein?). Ne on ainoot mistä oon voinu teoriassa saada tartunnan

Jos et ole koskaan kunnolla edes parantunut edellisestä tartunnasta? Nyt sitten koko ajan elimistössä ollut virus on aktivoitunut uudelleen?

En kyllä jaksa uskoa, että tauti kestäisi 14kk siten, että aina välillä on useiden kuukausien täysin terve jakso.

Onko testillä todennettu ”terve” jakso välillä? Vai onkohan vaan ollut oireeton vaihe välillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko testillä todennettu ”terve” jakso välillä? Vai onkohan vaan ollut oireeton vaihe välillä?

Ei ole todettu terveeksi testeillä, mutta kysyin tästä lääkäriltä toisen tartunnan saatuani niin hän sanoi, että tilanne olisi hyvin harvinainen jos virus olisi jäänyt kehoon noin pitkäksi aikaan oireettomana

Vierailija
44/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tutustunut tähän?

"PCR-testillä saadaan ihan kuka tahansa koronapositiiviseksi jos vain halutaan. Jokaisesta meistä löytyy jo molekyyli, jota liian monta kertaa monistamalla saadaan feikkipositiivinen tulos. Suomi tekee juuri näitä feikkipositiivisia THL:n opastamana. "

"Tässä itse testin kehittänyt Nobel-palkittu kertoo huijaustavasta. Oikea monistusmäärä on alle 25. Suomessa monistetaan jopa 40 kertaa, kun halutaan feikkipositiivisia tuloksia. "

https://twitter.com/valtamedia/status/1364674196245078016

Oletko varma, että sait sen oikeasti?

Tämän on esimerkiksi Helsingin Sanomat leimannut salaliittoteoriaksi. En usko hetkeekään, että toi olisi totta

Eli tuon argumentin myötä voisi sanoa, että jos HS leimaa sen noin, niin se on todennäköisesti totta.

HS on tunnetusti valemedia.

Vierailija
45/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
46/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti!

Think positive!

Vierailija
47/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas? Missä vtussa sinä pyörit haalimassa virusta? Itse en ole käynyt kertaakaan edes testissä.

Itseasiassa en juuri missään. En ole käynyt vuoteen itse kaupassa. Viimeksi oon nähnyt kavereita ja vanhempia kesällä kunnolla. Vietän päivistäni 99% yksin mun kaksiossa ja silloin kun poistun käytän maskia ja definsion käteni aina kun kosken johonkin oli kyseessä sitten mikä tahansa asia mun kodin ulkopuoellta

Voitaneen siis päätellä, että liiallinen maskinkäyttö ja desillä lotraaminen lisäävät tartuntariskiä. Itse en käytä maskia lainkaan ja käsidesiäkin hyvin harvoin. Käyn kaupassa jne. En ole kertaakaan tuntenut minkäänlaisia oireita, jotka viittaisivat koronaan. 

Tai voitaneen päätellä, että ap on valehteleva trolli.

Vierailija
48/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä kolmas kerta kun sai feikkipositiviisen.

Vierailija
49/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tollot tajua että aloittaja on TROLLI.

Vierailija
50/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan saa aivan varmasti rappukäytävästä tai hissistä, jos samassa rapussa liikkuu tartunnankantajan kanssa lähiaikoina. Kotiin eristäytynyt vanhuskin sai tartunnan, kun naapuriasunnossa sairastuttiin. Joissain asunnoissa korvausilma tulee suoraan rappukäytävästä. Paha viruksilta on miniyksiössä suojautua. Nyt kostautuu se ahdas rakentaminen, jota pk-seudulla on paljon.  

Vierailija
51/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. En taida ihan uskoa.

Sitä paitsi jos sinulla olisi oikeasti positiivinen koronatesti tulos, niin silloin ei "jäädä karanteeniin varmuuden vuoksi", vaan silloin määrätään terveydenhuoltoviranomaisten toimesta karanteeniin. 

Siis jään 3 viikon karanteeniin varmuuden vuoksi.  2 viikkoahan on ohjeistus/määräys

Sairastuneet määrätään eristykseen. Altistuneet karanteeniin.

Vierailija
52/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole koronatodetulla karanteeni vaan eristyspäätös

Vierailija
53/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla oireita ja jos niin millaisia?

Ekalla kerralla oli tosi kova yskä ja hengenahdistusta, pahimmat oireet kesti viikon ja sitten viikko meni toipilaana. Toisella kerralla oli ripulia ja "pientä" lämpöä(37,8 oli korkein) oireet kesti about saman verran.

Tällä kertaa hakeuduin testeihin vuotavan nenän ja kutiavien silmien takia. Toistaiseksi ei ole kuumetta tai sen kummempaa

Nyt sulla on kyllä siitepölyallergia. Jos nenä vuotaa ja silmät kutisee, se ei ole koronaa.

Vierailija
54/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsässä maskin kanssa? Onhan tää vitsi. Onko ihmiset ihan sekaisin. Mua alkoi pelottaa.

Vierailija
55/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ny provo

Vierailija
56/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastako by maskinpelkääjälammas tarttui provoon

Vierailija
57/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tutustunut tähän?

"PCR-testillä saadaan ihan kuka tahansa koronapositiiviseksi jos vain halutaan. Jokaisesta meistä löytyy jo molekyyli, jota liian monta kertaa monistamalla saadaan feikkipositiivinen tulos. Suomi tekee juuri näitä feikkipositiivisia THL:n opastamana. "

"Tässä itse testin kehittänyt Nobel-palkittu kertoo huijaustavasta. Oikea monistusmäärä on alle 25. Suomessa monistetaan jopa 40 kertaa, kun halutaan feikkipositiivisia tuloksia. "

Tämän on esimerkiksi Helsingin Sanomat leimannut salaliittoteoriaksi. En usko hetkeekään, että toi olisi totta

Se että Helsingin Sanomat, joka on HUS propagandalehti leimaa jotakin joksikin ei suinkaan tee siitä totta; kuten vaikka Eeva Ruotsalainen ja Lasse Lehtonen huutamassa viime keväänä kouluja kiinni ja uhkailemassa tuhansila tartunnoilla vaaralllista tapavaa tautia ja julistamalla, että me tarvimme kovia rajoituksia jotta korona tukahtuu.....niin no, eiväthän semmoiset vaatimukset tietty näiden palkkaa tukahduta. Se Että yläpuolella oleva mölinä PCR-testistä on tietysti paskaaja PCR on suhteellisen luotettava ei tee Helsingin Sanomien ja Iltapäivälehtien koronapropagandasta parempaa.

Korona ei koko aikana ole nostanut kuolleisuutta tippaakaan, vaan se on ajoittain tavallisen alapuolellakin, ja on koko ajan ollut selvästi talven 2018 alapuolella.

Vierailija
58/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla oireita ja jos niin millaisia?

Ekalla kerralla oli tosi kova yskä ja hengenahdistusta, pahimmat oireet kesti viikon ja sitten viikko meni toipilaana. Toisella kerralla oli ripulia ja "pientä" lämpöä(37,8 oli korkein) oireet kesti about saman verran.

Tällä kertaa hakeuduin testeihin vuotavan nenän ja kutiavien silmien takia. Toistaiseksi ei ole kuumetta tai sen kummempaa

Jos sulla on nyt keväällä vuotava nenä ja kutiavat silmät, kannattaa käydä myös allergiatestissä.

Vierailija
59/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tutustunut tähän?

Se että Helsingin Sanomat, joka on HUS propagandalehti leimaa jotakin joksikin ei suinkaan tee siitä totta; kuten vaikka Eeva Ruotsalainen ja Lasse Lehtonen huutamassa viime keväänä kouluja kiinni ja uhkailemassa tuhansila tartunnoilla vaaralllista tapavaa tautia ja julistamalla, että me tarvimme kovia rajoituksia jotta korona tukahtuu.....niin no, eiväthän semmoiset vaatimukset tietty näiden palkkaa tukahduta. Se Että yläpuolella oleva mölinä PCR-testistä on tietysti paskaaja PCR on suhteellisen luotettava ei tee Helsingin Sanomien ja Iltapäivälehtien koronapropagandasta parempaa.

Korona ei koko aikana ole nostanut kuolleisuutta tippaakaan, vaan se on ajoittain tavallisen alapuolellakin, ja on koko ajan ollut selvästi talven 2018 alapuolella.

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps

Eli suomen kuolleisuus ei ole noussut yhtään, ja Ruotsissakin se on tippunut alas, ja koko Euroopassa. Ja Euroopassa talvella 2018 niin paha ylikuolleisuus, että Suomessa ei sellaisesta mitään tietoa, ei nyt eikä silloin.

Ja silti se koski ja on edelleen koskenut ihmisiä, joilla jo oli elämä, johon kuului aikanaan varmasti paljon hyviä asioita, ja terveyttäkin. Mutta kun ihminen elää tarpeeksi, niin se sitten aina kuitenkin loppuu. Ei korona sitä ole heiltä vienyt. Se oli ja pysyy se eletty 83v ei se mihinkään kadonnut. 

Vierailija
60/62 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tutustunut tähän?

Höpö höpö. PCR:ssa ei monisteta molekyylia. Jo tuosta alkeellisesta virheestä huomaa että väite on täyttä puppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi