Saat valita eurolla irtokarkkia kaupasta, eikä ole korona-aika. Mitä karkkia valitset?
Minä ottaisin puolella jogurttirusinoita ja puolella noitapillejä.
Kommentit (49)
Liitulakuja. Ostan usein viikonloppuisin niitä n. 50 grammaa eli pienen kourallisen. Tuo määrä riittää eikä tule paha olo. En syö oikein mitään muita karkkeja. Pizzaa ja muuta mättöä sitten senkin edestä.
Hedelmätutit, sienet, suklaata, mansikkanougat (jos olisi), mansikkakarkki ja ufon malliset karkit kävisivät (ei kirpeä tai salmiakki).
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa karkin syönti ja noudattakaa ravintosuosituksia.
No kyllä voi eurolla joskus ostaa.
Kirpeitä pääkalloja, fizzy chips kirpeitä matoja, maissipalloja ja muutaman Fazerin konvehdin.
Miten korona tähän liittyy?
No, ostaisi kuten pari pv sitten ostin: maissipalloja, susupaloja, Väyrysen naamoja, kingkong, tennismailoja
En osta ikinä irtokarkkeja, oli korona tai ei. Sen verran ole nähnyt kaikenmaailman tahmatassuja klähmimässä niitä ja jopa maistelemassa ja laittamassa puraistun takaisin, että ei kiitos!
Pikkuisia cocispulloja ainakin yli puolet.
Naapuri antoi minulle pääsiäsimunan joka oli täynnä vanhoja karkkeja.Hän sanoi että oli ostanut valmiiksi pussitettuja karamellejä.Halusin kuitin että voin palauttaa, en saanut.
Hän sanoi että se on ajatus joka lasketaan! Ei minulle. Iytse annoin hänelle kilon pussin tuoreita toffeita ja kukkasia kimpun.
Oletko aloittaja kiertänyt metrien päästä kaikki irtotuotepisteet näin k o r o n a- a i k a n a? Ettei nyt vain kuiteskin tarttuis jostain k o r o n a takinliepeesees kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En osta ikinä irtokarkkeja, oli korona tai ei. Sen verran ole nähnyt kaikenmaailman tahmatassuja klähmimässä niitä ja jopa maistelemassa ja laittamassa puraistun takaisin, että ei kiitos!
Joooooh totta kai olet
Vain eurolla. En viitsisi ostaa mitään, koska niin pienestä määrästä ei tule kuin vihaiseksi.
Kirpeitä hedelmäpääkalloja. Ostin niitä kilon pussin viimeksi kun kävin suomessa.
Ilmeisesti AP.n mielestä nyt ei saa ostaa irtokarkkeja koska korona, sailmiakkia ostin eilenkin.
Lopettakaa karkin syönti ja noudattakaa ravintosuosituksia.