Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat valita eurolla irtokarkkia kaupasta, eikä ole korona-aika. Mitä karkkia valitset?

Vierailija
05.04.2021 |

Minä ottaisin puolella jogurttirusinoita ja puolella noitapillejä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihan koronan aikaankin olen ostellut irtokarkkeja ja paistopisteen tuotteita. Kumma, kun olen edes hengissä.

Vierailija
2/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko rahalla väyrysen naamoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut irtokarkkeja monen monta kertaa. Viimeksi ostin 8 e maksavan sekoituksen, jossa oli ihan kaikkea.

Vierailija
4/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö karkkia.

Vierailija
5/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteriapommeja koko rahalla.

Vierailija
6/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä mielin olen ostanut irtokarkkeja koronan aikana. Silloin joskus vuosi sitten niitä ei ollut muutamaan kuukauteen, mutta nyt on taas ollut. Ostan juuri sen verran, kun mieli tekee.

Vierailija
7/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin sekopäähullu. Eikö mistään voi keskustella ilman koronaa? Mistä sitten meuhkaat kun tämä on joskus ohi?

Vierailija
8/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suklaarusina-addiktio. Niitä menisi enemmän kuin laki sallii.

Vierailija
9/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin sekopäähullu. Eikö mistään voi keskustella ilman koronaa? Mistä sitten meuhkaat kun tämä on joskus ohi?

Oletpa epäkohtelias. Jos en olisi lisännyt tuota, kaikki olisivat sanoneet, etteivät osta korona-aikaan irtokarkkeja. Ja kuulostat siltä kuin luulisit minua joksikuksi. Ja keneksiköhän, täällä anonyymillä palstalla?? ap

Vierailija
10/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja merkkareita. Siis niitä isoja ja ilman lovea olevia jotka on luulemma liian vaarallisia nykytenaville. 

Vierailija
11/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurolla saa suht paljon irtokarkkeja.

Varmaan valkkaisin muutamia pet lajike: liitulakuja, lakritsiautoja, pantterin tassuja, lakusuklaapalloja, lakumatoja, hedelmäkarkkeja...

Vierailija
12/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä isoja pääkalloja, joista toinen puoli salmiakkia ja toinen punaista hedelmää, nam!

Vierailija
13/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ei kai korona nyt mitenkään voi irtokarkkien ostamiseen vaikuttaa :D Vai onko tää läpällä tehty provo-aloitus?

Itse kysymykseen sanon, että aika lakritsi- ja salmiakkipainotteiseksi menee. En oikein tykkää hedelmäkarkeista. Ei kuitenkaan tarkoita, että mustasta herkusta tykkäisin noin muuten ;)

Vierailija
14/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo korona tähän liittyy.

15/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsaa. Kiitos. 

Vierailija
16/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaisia ufoja, niitä alkuperäisiä, joista aukeaa kitalaki.

Vierailija
17/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo korona tähän liittyy.

Olen itse nähnyt, että palstalla on keskusteltu tyyliin että "vain hullu ostaa irtokarkkeja korona-aikaan", ja "miksi Lidl aloitti irtokarkkien myynnin korona-aikaan, kun kukaan ei osta niitä" yms. ap

Vierailija
18/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

King Kong 😋

Vierailija
19/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En ole ostanut niitä aiemminkaan sen jälkeen kun olen nähnyt miten aikuiset lääppivät niitä käsillään ja köhivät laareihin ja lapset laittavat nuolemansa karkit takaisin.

Vierailija
20/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Ei kai korona nyt mitenkään voi irtokarkkien ostamiseen vaikuttaa :D Vai onko tää läpällä tehty provo-aloitus?

Itse kysymykseen sanon, että aika lakritsi- ja salmiakkipainotteiseksi menee. En oikein tykkää hedelmäkarkeista. Ei kuitenkaan tarkoita, että mustasta herkusta tykkäisin noin muuten ;)

Mulla vaikuttaa.  Inhottaa ajatus, että joku koronainen on aivastellut siinä lootan vieressä juuri, kun laatikko on ollut auki.

Toki ihan samoinhan mun olisi pitänyt ajatella jo ennen koronaa, erilaisten tartuntatautien kanssa. Mutta enpä nyt ole ennen koronaa maski naamallakaan Suomessa alkanut kulkea.