Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat valita eurolla irtokarkkia kaupasta, eikä ole korona-aika. Mitä karkkia valitset?

Vierailija
05.04.2021 |

Minä ottaisin puolella jogurttirusinoita ja puolella noitapillejä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Ei kai korona nyt mitenkään voi irtokarkkien ostamiseen vaikuttaa :D Vai onko tää läpällä tehty provo-aloitus?

Itse kysymykseen sanon, että aika lakritsi- ja salmiakkipainotteiseksi menee. En oikein tykkää hedelmäkarkeista. Ei kuitenkaan tarkoita, että mustasta herkusta tykkäisin noin muuten ;)

Mulla vaikuttaa.  Inhottaa ajatus, että joku koronainen on aivastellut siinä lootan vieressä juuri, kun laatikko on ollut auki.

Toki ihan samoinhan mun olisi pitänyt ajatella jo ennen koronaa, erilaisten tartuntatautien kanssa. Mutta enpä nyt ole ennen koronaa maski naamallakaan Suomessa alkanut kulkea. 

Ja luulet, että se aivastelu on pahinta, mitä niille namuille on tapahtunut. Vähänpä tiedät....

Vierailija
42/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi irtokarkkeja vaikka saisin valita satasella. Ja tällä ei ole mitään tekemistä koronan kanssa. Ei huvita syödä karkkeja, joita joku mukula on maistellut ennakkoon tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa karkin syönti ja noudattakaa ravintosuosituksia.

Ravintosuosituksissakin sanotaan, että herkuttelu on hyväksi, kunhan se tapahtuu kohtuudella. 

Vierailija
44/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta ikinä irtokarkkeja, oli korona tai ei. Sen verran ole nähnyt kaikenmaailman tahmatassuja klähmimässä niitä ja jopa maistelemassa ja laittamassa puraistun takaisin, että ei kiitos!

Joooooh totta kai olet

En myöskään syö buffetissa. Sen lopetin, kun edessäni ollut venäläisrouva otti tarjoilulusikalla maistiaisen omaan suuhunsa ja laittoi lusikan takaisin kulhoon. Yök! Ja sama koskee irtokarkkeja, yök!

Vierailija
45/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä punasessa käärepaperissa olevia toffeekarkkeja.

Vierailija
46/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä niiden nimeä, mutta päällä kova punainen kuori ja sisällä mustaa pehmeää. Niitä ei saa muualta kuin irtolaarista. 

Vierailija
47/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulle ei kukaan sanele mitä ostan, milloin, ja miten vähän tai paljon.

Vierailija
48/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysen naamoja ja meren hedelmä-suklaatryffeleitä 50/50

Vierailija
49/49 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulle ei kukaan sanele mitä ostan, milloin, ja miten vähän tai paljon.

Niin, on se ihan kamalaa leikkiä tällaista harmitonta mielikuvitusleikkiä. Paljon parempi esim. haukkua päänimisteriä, vouhottaa koronasta tms.