Saat valita eurolla irtokarkkia kaupasta, eikä ole korona-aika. Mitä karkkia valitset?
Minä ottaisin puolella jogurttirusinoita ja puolella noitapillejä.
Kommentit (49)
En ostaisi irtokarkkeja vaikka saisin valita satasella. Ja tällä ei ole mitään tekemistä koronan kanssa. Ei huvita syödä karkkeja, joita joku mukula on maistellut ennakkoon tms.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa karkin syönti ja noudattakaa ravintosuosituksia.
Ravintosuosituksissakin sanotaan, että herkuttelu on hyväksi, kunhan se tapahtuu kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta ikinä irtokarkkeja, oli korona tai ei. Sen verran ole nähnyt kaikenmaailman tahmatassuja klähmimässä niitä ja jopa maistelemassa ja laittamassa puraistun takaisin, että ei kiitos!
Joooooh totta kai olet
En myöskään syö buffetissa. Sen lopetin, kun edessäni ollut venäläisrouva otti tarjoilulusikalla maistiaisen omaan suuhunsa ja laittoi lusikan takaisin kulhoon. Yök! Ja sama koskee irtokarkkeja, yök!
Niitä punasessa käärepaperissa olevia toffeekarkkeja.
En tiedä niiden nimeä, mutta päällä kova punainen kuori ja sisällä mustaa pehmeää. Niitä ei saa muualta kuin irtolaarista.
Onneksi mulle ei kukaan sanele mitä ostan, milloin, ja miten vähän tai paljon.
Väyrysen naamoja ja meren hedelmä-suklaatryffeleitä 50/50
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulle ei kukaan sanele mitä ostan, milloin, ja miten vähän tai paljon.
Niin, on se ihan kamalaa leikkiä tällaista harmitonta mielikuvitusleikkiä. Paljon parempi esim. haukkua päänimisteriä, vouhottaa koronasta tms.
Ja luulet, että se aivastelu on pahinta, mitä niille namuille on tapahtunut. Vähänpä tiedät....