Mitä sinulla oli päälläsi omissa rippijuhlassasi? Vuosi?
Vuonna 1981 minulla oli lyhythihainen ja polven alle ulottuva sininen mekko, Seppälästä ostettu.
Jalassa huiman korkeat piikkikorkokengät. Sukulaistantat päivittelivät niitä korkoja 😃
Kommentit (40)
Kukkamekko ja matalat korot valkoisissa kengissä. 1993.
Kirkuvan punainen hame! Kajasti alban altakin. Valko-pinkki pusero. Joskus 80-luvulla.
Vaaleat suorat housut ja lyhyt hihainen valkoinen kauluspaita. Puku oli ostettuna, mutta en suostunut sitä pukemaan päälleni. Vuosi oli 1990.
Äidin tekemä salsamekko. Ne oli silloin muodissa 70-luvulla.
Värit valkoinen. Ja metsän vihreä.
Valkoinen t-paita, valkoinen jakku, valkoinen hame ja valkoiset kengät. 1990.
Valkoinen lyhyt (reilusti polven yläpuolelle loppuva) v-aukkoinen edestänapitettava leninki, jossa isot kultaiset napit. Leningissä oli vartalonmuötäinen vyötäröosa ja alaspäin levenevä helma, pikku olkatoppaukset ja lyhyet hihat. Olikohan Seppälästä tai Haloselta peräti ostettu. Jalassa matalakorkoiset mustat avokkaat, jossa samanlaiset nappikoristeet kuin mekossa. Korvissa roikkui helmikorvikset. Vuosi 1992.
Keltainen polviin yltävä satiinimekko sekä kultaiset sandaletit. 2011.
1977.Mustat housut ja valkoinen paita.
Ysärillä, kun ripille pääsin, oli minulla polven alapuolelle ylettyvä hame, valkoinen juhlava paita ja sen ajan trendituote, liivi :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kaikilla alba.
Kirkossa tietysti. Mutta oli kai sinulla siellä alla juhlavaatteet, joilla olit sitten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kaikilla alba.
Olitko alasti sen alla?
Sininen tyköistuva nappilista kukkamekko ja läpinäkyvät muoviset paksupohjaiset remmikengät, 1997
Luonnonvalkoinen kauluspaita ja polvipituinen hame.
Vaaleansininen raakasilkkiä oleva kotelomekko. Sen kanssa huivi. Mekon tein itse. Ripille pääsin 2004.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvalkoinen kauluspaita ja polvipituinen hame.
Vuosi 2003 ja hame oli musta
Lähes nilkkoihin asti ulottuva tumman sininen mekko, ja sandaalien tapaiset kengät. Vuosi oli 2020.
Valkoinen paitapusero, valkoinen vekkihame ja mustat korkeakorkoiset kengät. Vuosi 1980