Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen itsemurha

Vierailija
05.04.2021 |

Te jotka olette kokeneet tämän, oletteko päässeet yli ja missä ajassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä perheessä vanhemmat eivät koskaan toipuneet. Toisessa pääsivät yli melko nopeasti: L*staperhe jossa 16 lasta eli yhden poismeno ei paljoa hetkauttanut kun Jumala antoi vielä uusia lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni yritti muutama vuosi sitten itsemurhaa, mutta ei onnistunut. Kyse aikuisesta lapsesta siis. Impulsiivinen kun on , niin pelkään päivittäin. Olen henkisesti varautunut siihen, että näin voi tapahtua ja aktiivisesti pästänyt hänestä irti. Jotta pääsen siitä yli nopeammin.

Vierailija
4/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni yritti muutama vuosi sitten itsemurhaa, mutta ei onnistunut. Kyse aikuisesta lapsesta siis. Impulsiivinen kun on , niin pelkään päivittäin. Olen henkisesti varautunut siihen, että näin voi tapahtua ja aktiivisesti pästänyt hänestä irti. Jotta pääsen siitä yli nopeammin.

Itse huomaan, että omat vanhempani tekevät tätä ennakkosurutyötä. Eivät ikinä soita minulle eivätkä tule käymään luonani. Minulle on kiertoilmauksin kerrottu, että en ole tervetullut yökylään mutta kahvilla saa käydä.

Olen itsekin kerran yrittänyt itsaria onnistumatta. Mulla on takana vaikea nuoruus koulukiusattuna ja alkoholistina. Persoonallisuushäiriöisenä olen impulsiivinen ja tuhonnut monia ihmissuhteita, myös omaan perheeseeni.

Vierailija
5/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomaan, että omat vanhempani tekevät tätä ennakkosurutyötä. Eivät ikinä soita minulle eivätkä tule käymään luonani. Minulle on kiertoilmauksin kerrottu, että en ole tervetullut yökylään mutta kahvilla saa käydä.

Olen itsekin kerran yrittänyt itsaria onnistumatta. Mulla on takana vaikea nuoruus koulukiusattuna ja alkoholistina. Persoonallisuushäiriöisenä olen impulsiivinen ja tuhonnut monia ihmissuhteita, myös omaan perheeseeni.

Saatko hoitoa? DKT auttaa oppimaan uusia käyttäytymismalleja ja suhtautumistapoja.

Vierailija
6/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, he varmaan pelkäävät, että teet jotain itsellesi silloin, kun olet heillä. Ja he eivät halua olla niitä, jotka löytävät sinut. Koska se näkyy piirtyy silmiin eliniäksi. Helpompaa, jos vain kuulee uutisen.

Vierailija
7/8 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajan multitabs sisältää hyviä vitamiineja. NAC on myös osalle tarpeen.

Ihmiselle tulee kova tarve päättää päivänsä, kun kroppa on täynnä puutosta ja aivot eivät toimi kunnolla.

Vierailija
8/8 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken vain päiviä että pääsen tyttäreni luo. Elämä täynnä ahdistusta.