Yritän kovasti päättää onko kämppäkaverini idiootti vai jälkeenjäänyt
Ensiksi sanoin, että voisi laittaa muidenkin tiskit samalla koneeseen kuin vain omansa, jos tiskiä on kerääntynyt tiskialtaaseen tiskikoneen ollessa päällä. Tämä ei ole mikään ongelma minulle ja toiselle kämppäkaverille ja olemme aina laittaneet muiden tiskit samalla koneeseen kuin omamme, niin tämä alkoi vänkäämään ettei ole hänen hommansa siivota muiden sotkuja.
Myös kun sanoin, että hänen on maksettava osansa nettimaksusta, kun netti on mun nimissä, niin suostui maksamaan vain yhden kuukauden, vaikka on käyttänyt mun maksamaa nettiä 5 kuukautta. Maksoin kämppäkaverilleni tämän kympin takaisin ja käskin hommaamaan itselleen oman netin.
Nyt olen paha ihminen, kun käskin hänen siivoamaan muiden sotkut (maksimissaan 2 lautasta ja lasia aina silloin tällöin tiskialtaassa) kun taas minä olen siivonnut hänen tiskejään ja roskiaan milloin mistäkin huoneesta ja mun olisi muka erikseen täytynyt pyytää häntä maksamaan osansa netistä ja kun vaihdoin wifin salasanan.
Kämppis on kuitenkin reilusti yli 30, niin kuvittelisi, että tällaisista asioista ei tarvitsisi erikseen sanoa. Tulee olemaan pitkä muutama kuukausi, ennen kuin saan siirron yrityksen sisällä ja pääsen eroon tästä idiootista.
Kertaakaan ei ole kämppis kysynyt tarvitseeko kaupasta jotain, mutta muiden alkoholit kyllä kelpaavat, ilmainen netti kelpaa, muiden ostamat vessapaperit, pyykinpesuaineet ja tiskiaineet kyllä kelpaa. Toisen kämppäkaverin kanssa taas aina kauppaan mennessämme kysymme tarvitseeko kaupasta jotain.
Useimmille kimppakämpät ovat jääneet opiskeluaikaan. 🤢