Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän kovasti päättää onko kämppäkaverini idiootti vai jälkeenjäänyt

Vierailija
05.04.2021 |

Ensiksi sanoin, että voisi laittaa muidenkin tiskit samalla koneeseen kuin vain omansa, jos tiskiä on kerääntynyt tiskialtaaseen tiskikoneen ollessa päällä. Tämä ei ole mikään ongelma minulle ja toiselle kämppäkaverille ja olemme aina laittaneet muiden tiskit samalla koneeseen kuin omamme, niin tämä alkoi vänkäämään ettei ole hänen hommansa siivota muiden sotkuja.
Myös kun sanoin, että hänen on maksettava osansa nettimaksusta, kun netti on mun nimissä, niin suostui maksamaan vain yhden kuukauden, vaikka on käyttänyt mun maksamaa nettiä 5 kuukautta. Maksoin kämppäkaverilleni tämän kympin takaisin ja käskin hommaamaan itselleen oman netin.
Nyt olen paha ihminen, kun käskin hänen siivoamaan muiden sotkut (maksimissaan 2 lautasta ja lasia aina silloin tällöin tiskialtaassa) kun taas minä olen siivonnut hänen tiskejään ja roskiaan milloin mistäkin huoneesta ja mun olisi muka erikseen täytynyt pyytää häntä maksamaan osansa netistä ja kun vaihdoin wifin salasanan.
Kämppis on kuitenkin reilusti yli 30, niin kuvittelisi, että tällaisista asioista ei tarvitsisi erikseen sanoa. Tulee olemaan pitkä muutama kuukausi, ennen kuin saan siirron yrityksen sisällä ja pääsen eroon tästä idiootista.
Kertaakaan ei ole kämppis kysynyt tarvitseeko kaupasta jotain, mutta muiden alkoholit kyllä kelpaavat, ilmainen netti kelpaa, muiden ostamat vessapaperit, pyykinpesuaineet ja tiskiaineet kyllä kelpaa. Toisen kämppäkaverin kanssa taas aina kauppaan mennessämme kysymme tarvitseeko kaupasta jotain.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että kämppikses on nero. Te teette hänen puolestaan ja nalkutatte. Hän ei tee kotitöitä ja käskyt menee sisäänulos.. :)

Vierailija
22/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä siis sen asunnon pomo, kun jatkuvasti vaan käsket ja kurmuutat?

Netti on mun nimissäni ja mä maksan laskut, en todellakaan katso loisimista mun rahoilla. Varsinkaan kun koko talossa ei ollut nettiä ennen kuin mä sen hommasin.

Toisekseen meitä asuu kolme tässä talossa ja tämä uusin ei tee mitään ilman sanomista, vaikka meille muille nämä asiat ovat itsestäänselvyyksiä.

Tämä ei ole päiväkoti, eikä kyseessä ole mikään juuri äidin helmoista lähtenyt kakara, vaan aikuinen ihminen, jonka luulisi ymmärtävän itsestäänselvät asiat ilman pyytämistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppäkaverille se on moro ja näkemiin.

Vierailija
24/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan viesti on ahdistava. Koitatte saada asuinkumppaninne vaan teidän muottiin.

Vierailija
25/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palkka kerran on hyvä, niin miksi ihmeessä kökit jossain hikisessä kimppakämpässä? Vuokraa yksiö tai hae lainaa ja osta oma.

Mieluummin säästän sen 1000 kuukaudessa mikä menisi täällä vuokraan. Kuitenkin olen siirtymässä toiseen maahan, niin säästöt ovat must.

Ap

Vierailija
26/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku alkoholisti asuntola?

Väliaikainen työsuhdeasunto.

Ap

Vierailija
27/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä noin vanhat asuu vielä kimppakämpässä? Eikö kellään ole lapsia tai puolisoa? Ihme teinimeininkiä aikuisilla ihmisillä.

Työn puolesta asunto siihen asti, että saamme siirron.

Ap

Vierailija
28/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on mun nimissäni ja mä maksan laskut, en todellakaan katso loisimista mun rahoilla. Varsinkaan kun koko talossa ei ollut nettiä ennen kuin mä sen hommasin.

Toisekseen meitä asuu kolme tässä talossa ja tämä uusin ei tee mitään ilman sanomista, vaikka meille muille nämä asiat ovat itsestäänselvyyksiä.

Tämä ei ole päiväkoti, eikä kyseessä ole mikään juuri äidin helmoista lähtenyt kakara, vaan aikuinen ihminen, jonka luulisi ymmärtävän itsestäänselvät asiat ilman pyytämistä.

Ap

että olet nostanut itsesi asunnon pomoksi, kun sun armosta saa käyttää sun nettiä? et vastannut kysymykseen, joten pitää nyt sitten arvailla. Sorry.

Vierailija
29/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä noin vanhat asuu vielä kimppakämpässä? Eikö kellään ole lapsia tai puolisoa? Ihme teinimeininkiä aikuisilla ihmisillä.

Semmoinen alkoholisti päihdekuntoutujien asuntola? Tää vaan naamio sen firman asunnoksi..

Vierailija
30/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan viesti on ahdistava. Koitatte saada asuinkumppaninne vaan teidän muottiin.

Kämppikseltä ei odoteta yhtään enempää kuin muiltakaan tässä talossa eläviltä.

Ap

Vierailija
31/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

että olet nostanut itsesi asunnon pomoksi, kun sun armosta saa käyttää sun nettiä? et vastannut kysymykseen, joten pitää nyt sitten arvailla. Sorry.

En ole mikään talon pomo, mutta en todellakaan maksa hänen puolesta nettiä, ja todellakin odotan aikuiselta ihmiseltä itsestään selviä asioita, kuten netin maksaminen ja tiskien koneeseen laittamisen, vaikkei olisikaan pelkästään omia tiskejä.

Ap

Vierailija
32/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotias kämppis? Soluasunnossa? Outoa....

Vierailija
33/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin kanssa saada kämppis osallistumaan hauskaan seuraleikkiin eli kirsikoiden työntämiseen perseeseen.

Ap

Vierailija
34/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen alkoholisti päihdekuntoutujien asuntola? Tää vaan naamio sen firman asunnoksi..

Juu ei ole päihdekuntoutujien asuntola. Vaan väliaikainen asumisratkaisu siihen saakka, että saa viisumiasiat kuntoon ja siirron ulkomaille.

Ap

Vierailija
35/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kämppis on kuitenkin reilusti yli 30, niin kuvittelisi, että tällaisista asioista ei tarvitsisi erikseen sanoa'

Tuohan juuri todistaa sen, että kyseessä on joku vähä-älyinen tyyppi. Mitä helvettiä aikuinen tekee kimppakämpässä?

Vierailija
36/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Kämppis on kuitenkin reilusti yli 30, niin kuvittelisi, että tällaisista asioista ei tarvitsisi erikseen sanoa'

Tuohan juuri todistaa sen, että kyseessä on joku vähä-älyinen tyyppi. Mitä helvettiä aikuinen tekee kimppakämpässä?

Taidat itse olla vähä-älyinen jankuttaja kun et lue ketjusta vastausta ihmettelyysi.

Vierailija
37/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole päihdekuntoutujien asuntola. Vaan väliaikainen asumisratkaisu siihen saakka, että saa viisumiasiat kuntoon ja siirron ulkomaille.

Ap

Eikä kenelläkään teistä ole ollut ennen nykyistä työpaikkaanne omaa oikeaa kotia? Yli 30-vuotiaat ihmiset 😅 ja kumpi se odottelun syy nyt on, viisumi vai korona, kun olet jo molempia väittänyt?

Eiköhän tässä ole ihan vaan kyse vankilasta päässeistä sopeutujista tai päihdeasuntolasta...

Vierailija
38/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppäkaverisi on ihmistyyppi jonka kanssa toimintatavat pitää sopia etukäteen. Kun hän on hyväksynyt ne, hän myös noudattaa niitä. Jos jonkun säännön kohdalla ei noudata, siinä tapauksessa ei saa olla yhteistä "poolia".

Vierailija
39/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja mitähän vielä.

Vierailija
40/61 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikä kenelläkään teistä ole ollut ennen nykyistä työpaikkaanne omaa oikeaa kotia? Yli 30-vuotiaat ihmiset 😅 ja kumpi se odottelun syy nyt on, viisumi vai korona, kun olet jo molempia väittänyt?

Eiköhän tässä ole ihan vaan kyse vankilasta päässeistä sopeutujista tai päihdeasuntolasta...

Et taida itse matkustella työn takia. Miksi ostaisin vuoden parin välein uuden asunnon uudesta asuinmaasta?

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme