Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaisia hölmöjä fobioita teillä on?

13.08.2006 |

Minulla on hirveä hämähäkki- ja käärmefobia. En koske niihin pitkällä tikullakaan. Jos hämähäkki kävelee ihoani pitkin, niin kiljun paniikissa. Käärme ei onneksi ole iholle vielä tullut...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään esimerkiksi ilmapalloja niin paljon, etten voi olla sisätiloissa niiden kanssa yhtäaikaa. Vappu on kamalaa aikaa minulle.

Pelkään myös hämähäkkejä, mutten enää lapsia saatuani niin hysteerisesti kuin ennen. Olen kouluttanut itseäni, sillä en halua lasten perivän kammoani. (Tosin tuohon ilmapallopelkoon ei lapsistakaan ole ollut apua...)

Vierailija
22/24 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään hyönteisten surinaa. Ei niinkään ne lentävät pallot haittais, mutta se surina, ja on ihan sama suriseeko ampiainen vai sääski pelko on kamala. Kiva vielä ko asustelen täällä lapissa, jossa niitä riittää=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollessani Etelä-Amerikassa en kuitenkaan pelännyt niitä isoja. ;) Niihin oli kai pakko tottua, kerrankin iso karvainen otus juoksi olohuoneen poikki. Jalat vaan sohvalle ja jatkamaan juttelua toisten kanssa. :D

Vierailija
24/24 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä pelkään hyönteisten surinaa. Ei niinkään ne lentävät pallot haittais, mutta se surina, ja on ihan sama suriseeko ampiainen vai sääski pelko on kamala. Kiva vielä ko asustelen täällä lapissa, jossa niitä riittää=)

Meidän 4-vuotias pelkää myös nimenomaan sitä surinaa.