Se Idols voittaja ei ole ollut missään esillä?
Olen jo unohtanut koko tyypin ja muistin et Katri voitti... mut sehän oli se Ilkka.
Kommentit (27)
Mrs_Starlight:
MUTTA MUTTA: Olen 150% varma, ettei ko. kirjoittaja tiedä Katrin tekemisistä yhtään mitään eikä mitään ohareita ole tapahtunut. Kunhan jorisee lämpimikseen.
Et uskokkaan et tekisi mieli kertoo mistä tässä on kyse, koska puheitani ei ilmiselvästi uskota...mutta mutta tähän liittyy muitakin ihmisiä kuin Ylander ja haluaisin suojella heitä ja ehkä samalla myös itseäni.
ja en ole koskaan kuullut että ohareiksi sanottaisiin mm. huumetörttöityjä... ja olen sentään aikoinani jos jokinmoisissa piireissä liikkunut... =)
Kyllä oharit nyt tarkoittaa jotain muta, olet ymmärtänyt itse väärin.
Ja oikeesti, mitä niin pahaa Katri olisi voinut tehdä että siihen loppuisi hänen uransa?
Eiköhän jokainen meistä ole tehnyt teininä jotain mitä myöhemmin katuu?
Ja en nyt usko että sinunkaan elämäsi piloille menee jos av:llä höpötät nimettömästi toisten asioista... joista epäilen ettet edes mitään tiedä!
En ole kirjoitellut noita juttuja aikaisemmin, että oharit tarkoittaa esim huumejutuissa käytettävää sanaa, mutta luultavasti olet niin pöndeltä ettet tosiaan ole kuullut sellaista sanontaa, koska se on aika yleinenkin juttu.
Sanotaan vaik niin et antaisin rahaa jollekkin et hakee kamaa ja ei sit tuokkaan, niin aika yleisesti sanotaan et se teki oharit.
Miten joku voi olla niin tyhmä tai skuttassa kasvanut ettei tota tiedä?!?!?!
T: se joka tietää Ylanderista jotain paskaa.
Vierailija:
Et uskokkaan et tekisi mieli kertoo mistä tässä on kyse, koska puheitani ei ilmiselvästi uskota...mutta mutta tähän liittyy muitakin ihmisiä kuin Ylander ja haluaisin suojella heitä ja ehkä samalla myös itseäni.
tuoda jotain ja sitten ei ole tuonutkaan niin se on ohari. Eli miten poikkee siitä että on luvannut tulla johonkin eikä ole tullut????
Sama asia tyhmä!
Piti tuoda ja tulla, ei tullut eikä tuonut.
Eli ei tuonut teille kamaa, ei tullut sovittuna ajankohtana...
Ja voi kuule, sinäpäs se et elämästä ja varsinkaan huumepiireissä liikkumisesta tiedä mitään, jos tietäisit niin tietäisit myös että se elämä ei ole mitään kerskumisen arvoista!
ai sitten se on sinulle jotain uutta ja hienoa... voi pientä! Pelasta itsesi kun vielä voit!