Onko mies hirveä sika jos pitää naisesta ulkonäön, seksin ja kotitöiden takia?
Kommentit (60)
Sinappihuntua ylle ja kaljaa päälle;)
Kyllä minä naisena pidän mun miehestä paljolti hänen ulkonäkönsä, seksin ja tekemiensä kotitöiden vuoksi. On kyllä muutenkin kivaa seuraa.
Jos pidät AINOASTAAN noiden asioiden takia niin kyllä, olet.
Pidän miehistä, jotka ovat fiksuja, kohteliaita, hyvin kasvatettuja, kauniskasvoisia ja hoikkia.
Olen ymmärtänyt, että osa naisista pitää laiskoista ja lihavista suomalaisista tursakemiehistä.
Ei nyt hirveä sika, mutta luultavasti aivotoiminta aika heikkoa. Ei kaipaa elämänkumppaniltaan mitään muuta kuin mitä koneet voisivat periaatteessa tehdä.
Fiksut ihmiset haluavat myös älyllisiä virikkeitä
Vierailija kirjoitti:
Ei se sika ole. Se on vaan esineellistävä sovinistikakkiainen.
Ihmisestä kuuluu pitää hänen itseensä takia.
Höpö höpö. Naiset pitävät miehistä ulkonäön, seksin ja sen takia, että ne hoitavat auto- ja remppajutut.
T:nainen
On vain psykopaatti. Kaikki miehet ja naiset eivät ole kykeneväisiä syviin tunteisiin suhteissa kehittymättömien aivotoimintojen puutteellisuuksien vuoksi.
Hyvin omituinen olisi jos ei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia mieheltä.
No ei todellakaan ole.
Kyllä.
Kuuluisi pitää naisen luonteesta.
Et ole. Juuri seksin takia parisuhteessa ollaan. Muutenhan riittäisi ihmisille kaverisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Kotitöiden? 😂
Niin. Ruuanlatoa, siivousta, pyykkäystä, jne
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen pitää miehistä ulkonäön, seksin ja kotitöiden takia.
Mitäs nämä naiset sitten on?
Mulla on mies lasten, lastenhoidon ja seksin takia.
Itse käyn töissä, joten ihan kiva, että on joku joka katsoo lasten perään.
Ei ole komea, joten ei ole ulkonäön takia. Tämä ihan järkisyistä, sillä olen itse huomattavasti paremman näköinen.
Riski, että hän häipyy on pieni. Riski, että minä häivyn on huomattavasti suurempi, joten tekee parhaansa.
Ymmärrän siis kyllä sinua.
Parisuhteessa pitäisi olla arvostustakin ja eipä tuollainen ihminen kumppaniaan ainakaan ihmisenä arvosta. Hyödykkeenä ehkä.