Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuolemaan lähettäminen tuntuu?

Vierailija
04.04.2021 |

Miltä tuntuu potilaasta jos lääkäri kertoo potilaalle, ettei tätä enää voida parantaa, kertoo aikaa olevan jäljellä todennäköisesti kuukausia ja vain lähettää tämän kotiin kipulääkkeiden kanssa odottamaan kuolemaa?

Minusta tuo on uskomattoman julmaa ja vanhanaikaista kun Suomessa ei kuitenkaan myöskään saisi oikeudessa ketään tuomita kuolemaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä voi tehdä?

Vierailija
2/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kansssa miettiny tota kun olen kattonut tuota karhuryhmä dokkaria että jos on tyyliin väkivaltainen ihminen ja tietää että tuleee massaaa ja tekee itse päätöksensä joko antautuu tai kuolee mutta jokin läääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtehtävä muiden joukossa.

Vierailija
4/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ehdotat vaihtoehdoksi kun kyseessä on parantumatonta tautia sairastava?

Kivuliaita turhia hoitoja ja ronkkimisia? Makaamista letkuissa sairaalassa viimeiset kuukaudet tai viikot?

Vierailija
5/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää, mitä siinä tilanteessa sitten pitäisi tehdä? Valehdella potilaalle? Antaa turhaa toivoa?

Vierailija
6/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu potilaasta myöhemmin tajuta että kaikki tiesivät mutta kukaan ei kertonut.

Vierailija
7/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kansssa miettiny tota kun olen kattonut tuota karhuryhmä dokkaria että jos on tyyliin väkivaltainen ihminen ja tietää että tuleee massaaa ja tekee itse päätöksensä joko antautuu tai kuolee mutta jokin läääkäri.

Tuoossakin on vielä se että pystyy tekemäään taktiset ja tekniset pääätökset siitä että ampuuako käsiin/jalkoihin jottta tilanne raukeaaa. Mutta läääkäri pistää sen vain toimeen toki asianomistajien lausunnosta/itse henkilön suostumuuksesta.

Vierailija
8/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluaisit lääkärin toimivan omalla kohdallasi jos tuo tulisi joskus ajankohtaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän