Onko mies hirveä sika jos pitää naisesta ulkonäön, seksin ja kotitöiden takia?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Joo, mies on sika, mut jos nainen pitää samoista jutuista miehessä, nii nainen ei oo sika vaa moderni voimaantunu nainen. :D
Enpäs ole pitkän ikäni aikana törmännyt tällaiseen naiseen, mutta sulla varmaan on joku esimerkki vai ihan päästäsi repäisit?
Kato toi yks kommentti naiselta ekalta sivulta ja sen yläpeukut. :)
Minäkin kiinnostun miehistä ulkoisen olemuksen ja seksin takia. Mutta usein ne korreloivat kivan persoonan kanssa. En luultavasti huomaisi seksuaalisessa mielessä otsikon tavalla ajattelevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
No ihan me naisetkin tunnetaan vetoa miehessä ulkonäköön ja halutaan suhteelta seksiä. Turha esittää kanssasiskot, ettei tämä ole totuus. Kyllä meistä on myös kiva, kun mies hoitaa jutut mitä ei viitsitä tai osata tehdä. Kyllä minä nyt suht tuoreena sinkkuna kaipaan miestä laittamaan lamput kattoon, hakemaan peräkärryllään mun Ikea shoppailut ja liittämään pyykinpesukoneen. Onko se seksististä?
Ei, mutta se on seksististä että kuvittelet voivasi puhua kaikkien muidenkin naisten puolesta. Minä pärjäsin 10 v sinkkuna vallan mainiosti, lamppujen ja sulakkeiden vaihtoineen ja Ikea-ostoksine päivineen. Peräkärryä en kyllä osaa ajaa, mutta pakua osaan.
Seksi on kyllä kivaa ja sitä oli sinkkuna kova ikävä. Tosin tiedän ettei tässäkään olla kaikki samanlaisia, puhutaan aika avoimesti näistä ystävien kanssa ja osa naisista ei vaan oikeasti ole kovin seksuaalisia. (Kuten ei kaikki miehetkään.)
Vierailija kirjoitti:
Itse herkkänä ihmisenä haluaisin, että mies pitäisi minusta minun itseni takia, eikä olisi niin pinnallinen, että pelkästään ulkonöön/seksin/kotitöiden takia. Mies rakastaa silloin pelkkää ulkokuorta ja se rapistuu ennemmin tai myöhemmin ja sittenkö mies eroaa ja etsii nuoremman ja kauniimman? En halua suhdetta, jossa olisin vain esine/hyödyke, vaan tasaveroista kumppanuutta. Ennemmin olen yksin kuin sellaisen kumppanin kanssa, joka ei oikeasti rakasta minu ihmisenä
Ei se, että on alunperin tuntenut ensisijaisesti vetoa toisen ulkonäköön tarkoita, että ei sitten rakastuisi toiseen myös ihmisenä. Himosta suurin osa suhteista alkaa.
Yhtälailla se joka rakastunut sun sisimpää, voi kyllästyä suhun vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onneksi olen laiska kotitöissä niin ei tarvitse pelätä joutuvansa tuollaisen ukon emännäksi.
Kannattaako sillä nyt kehuskella, et koti on kaatopaikka?
En minä kehuskellut, se oli vaan toteamus. Mitä kauempana on perinteisen naisen ihanteesta, sitä varmemmin säästyy miehiltä jotka haluavat vain kotiorjan ja p*llunkantotelineen.
Mä pidän miehestä ulkonäön, seksin ja huumorin takia JA että voin opetella tuntemaan toisen ihmisen läpikotaisin, puhumaan todella monitasoisia ja syvälle meneviä keskusteluja. Mulle ei ikinä riittäisi hyvä ulkomuoto ja kotityöt, enkä voi suoraan sanoen ymmärtää miksi joku haluaa tuhlata elämäänsä niin pinnalliseen.
Onhan miellyttävällä ulkonäöllä ja toimivalla seksielämällä plus kotitöiden tekemisellä toki väliä, mutta jos ne ovat ainoita asioita joiden takia on parisuhteessa niin ei silloin kyllä mistään rakkaudesta voida puhua, vaan todellakin välinearvosta. Jos jotain sattuu, esim ulkonäkö vaikkapa menee vammautuessa tai jtn niin tuskin puoliso siihen vierellä jää. koska ei oikeasti alunperinkään rakastanut sitä toista. Aito rakkaus kestää myös sen ulkonäön heikkenemisen, sairastumisen jne. Aito rakkaus kohdistuu toisen persoonaan eikä pelkästään välinearvoon
M26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Joo, mies on sika, mut jos nainen pitää samoista jutuista miehessä, nii nainen ei oo sika vaa moderni voimaantunu nainen. :D
Enpäs ole pitkän ikäni aikana törmännyt tällaiseen naiseen, mutta sulla varmaan on joku esimerkki vai ihan päästäsi repäisit?
Kato toi yks kommentti naiselta ekalta sivulta ja sen yläpeukut. :)
Ai tuo missä sanoi tykkäävänsä myös kivasta luonteesta?
Vanha sananlasku sanoo, että ulkonäköön ihastutaan, mutta sisimpään rakastutaan. Jos rakastaa vain toisen ulkonäköä niin kysessä ei ole aito rakkaus toista kohtaan ihmisenä
Vi##u mikä kysymys ! Minkähänlainen sen miehen sit pitäis olla, joku soijanössökö? Apuva, ihan oikeesti raavasta, rehtiä, rehellistä, sexistä diggaava suomalaista miestä mä tarviin. Ihan sama jos se mies katselee muitakin kauniita ja sexikkäitä naisia ja arvostaa kodinhoito- ja kokkaustaitoa, niin se pitääkin. Outoahan se olisi jos se feministien talutusnuorassa kulkis, ei kelpais mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse herkkänä ihmisenä haluaisin, että mies pitäisi minusta minun itseni takia, eikä olisi niin pinnallinen, että pelkästään ulkonöön/seksin/kotitöiden takia. Mies rakastaa silloin pelkkää ulkokuorta ja se rapistuu ennemmin tai myöhemmin ja sittenkö mies eroaa ja etsii nuoremman ja kauniimman? En halua suhdetta, jossa olisin vain esine/hyödyke, vaan tasaveroista kumppanuutta. Ennemmin olen yksin kuin sellaisen kumppanin kanssa, joka ei oikeasti rakasta minu ihmisenä
Ei se, että on alunperin tuntenut ensisijaisesti vetoa toisen ulkonäköön tarkoita, että ei sitten rakastuisi toiseen myös ihmisenä. Himosta suurin osa suhteista alkaa.
Yhtälailla se joka rakastunut sun sisimpää, voi kyllästyä suhun vuosien saatossa.
Olen eri, mutta osittain samaa mieltä tuosta ulkonäköasiasta. Mutta tuo kotitöiden tekemiseen rakastuminen aloituksessa kyllä tökkii ja rankasti. Tulee mieleen, että tuskin se nainen on itse halunnut alkaa piikomaan aikuista miestä, todennäköisemmin mies on vaan itse heittäytynyt passattavaksi kumppanin toiveista piittaamatta.
Minkä hemmetin muun takia sitä nyt pitäisi?
Femarit kuvittelevat ja vaativat miehillä olevan syvällisempiäkin pitämissyitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisina apinoina sinä oikein miehiä pidät? Onneksi olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuvitella, kun ei täytä noista mitään. Silloin voi olla aika varma ettei ainakaan niistä ole kyse.
Nimim. läski ja laiska kotitöissä, silti on joku katsonut tarpeelliseksi rengastaa
Erosin juuri suhteesta jossa sain kuulla tuota. Mies kuulema rakasti, koska ulkonäkö miellytti. Pinnallisella suhde tuntuikin. Jäin odottamaan jotain ”syvempää”, mutta ilmeisesti hänessä ei sitä ollut.
Tarkoitatko ap että arvostat vaimoasi, koska hän on kaunis, hyvä sängyssä ja tekee hyvin kotityöt? Vai tarkoitatko että on ihan sama kenen kanssa olet, kunhan vain saat seksiä ja kotityöt tehdään puolestasi?
Vierailija kirjoitti:
Erosin juuri suhteesta jossa sain kuulla tuota. Mies kuulema rakasti, koska ulkonäkö miellytti. Pinnallisella suhde tuntuikin. Jäin odottamaan jotain ”syvempää”, mutta ilmeisesti hänessä ei sitä ollut.
Hänellä oli myös oletus että voi käskyttää minua kaikkiin, myös raskaisiin kotitöihin, että pääsee itse tekemään palkkatöitä sillä aikaa.
Kuten joku tuolla ketjussa jo kirjoittikin, ihmisissä on valtavia tasoeroja.
Ehkä ap:n tarpeillekin löytyy täyttäjä - samankaltainen, mutta naispuolinen henkilö, jolle parisuhde on vain hyötysuhde.
Mukavastihan se elämä siinä soljuisi kummankin käyttäessä toista hyväkseen. Ja yhdessä voisi sitten kohennella vaikka niitä ulkoisia olemuksia, että olisi vieläkin hauskempaa.
Uskon, että ap:llä olisi tuossa enemmän työsarkaa, koska usein hänenkaltaisillaan persoonilla on suurimmat luulot itsestään ja vähiten tarjottavaa.
No on!
Kaikkien miesten kuuluu pitää voimaantuneesta ja vahvasti kehopositiivisesta feminististä!!!
Kannattaako sillä nyt kehuskella, et koti on kaatopaikka?