Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies hirveä sika jos pitää naisesta ulkonäön, seksin ja kotitöiden takia?

Vierailija
04.04.2021 |

Vai mistä miesten kuuluisi pitää?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehestäni ulkonäön, talon remontoimisen, autonhuollon, puutarhatöiden siivoamisen ja ruuanlaiton takia ja hyvän seksin takia. Pidän myös siitä, että miehellä on hyväpalkkainen ammatti ja vakaat tulot.

Pidän myös sen takia, että hän on hyvä isä lapsillemme ja että meillä on hyvä olla keskenämme.

Vierailija
22/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies on sika, mut jos nainen pitää samoista jutuista miehessä, nii nainen ei oo sika vaa moderni voimaantunu nainen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää naisesta kotitöiden takia? Mitäköhän tuokin nyt taas on tarkoittavinaan?

Sen ymmärtää tottakai että sekä miehet että naiset pitävät vastakkaisesta sukupuolesta ulkonäön ja seksin takia. Mutta tarkoittaako se kotityöt tuossa että mies arvostaa ilmaista piikaa joka tekee kotona kaiken?

Vai tarkoittaako koko rimpsu että mies haluaa auliin ja palvelualttiin kodinkoneen joka näyttää hyvältä, siivoaa, pyykkää ja lataa ruoan lautaselle miehen eteen ja lopuksi tiskaa,  ja jonka kanssa voi päivän päätteeksi harrastaa seksiä, ja sitten nukahtaa tyytyväisenä kun kaikki MIEHEN tarpeet on huomioitu?

Vierailija
24/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi sika. Kotityöt pitää jokaisen itse tehdä. Naisen ulkonäöstä voi pitää. Seksiin kuuluu suhteeseen, mutta sitäkin ilman pitää välillä pystyy olee. Elämä ei oo pelkkää hässimistä.

Vierailija
25/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

akan arvo on juuri noiden asioiden hoitaminen. jos ei onnistu niin pihalle pillua saa 20e se ei siihen kaadu. suomi matamit hinnoittelee itsensä ulos

Vierailija
26/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksioikoiselta kuulostaa. Mutta tuskin päädytkään parisuhteeseen naisen kanssa, joka odottaisi älyllisempää elämää puolisoltaan, joten ihan ok homma. 

Vierailija
27/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mies arvostaa minua ihmisenä. Osaan pyykätä, kokata, siivota, hoitaa lapset, elättää itseni jne.. Odotan, että mies myös osaa. En halua hyötysuhdetta.

Vierailija
28/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Juuri seksin takia parisuhteessa ollaan. Muutenhan riittäisi ihmisille kaverisuhteet.

Tässä suhteessa ihmisissä on ns. tasoeroja. Henkisemmät ihmiset nauttivat monesta muustakin asiasta yhdessä kuin vain seksistä.

Vierailija
29/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sika mutta mies se on ainakin.

Vierailija
30/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän miehestä vain rahan takia.

Vierailija
31/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Joo, mies on sika, mut jos nainen pitää samoista jutuista miehessä, nii nainen ei oo sika vaa moderni voimaantunu nainen. :D

Enpäs ole pitkän ikäni aikana törmännyt tällaiseen naiseen, mutta sulla varmaan on joku esimerkki vai ihan päästäsi repäisit?

Vierailija
32/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sika ole. Se on vaan esineellistävä sovinistikakkiainen.

Ihmisestä kuuluu pitää hänen itseensä takia.

Aika moni nainen pitää miehistä ulkonäön, seksin ja kotitöiden takia.

Mitäs nämä naiset sitten on? 

No minä pidän toki miehessäni siitä, että hän on loistava rakastaja, kokkaa hyvää ruokaa ja tekee kotitöitä pyytämättä. Hän on mielestäni myös komea. Eivät ne silti ole ainoita syitä miksi pidän hänestä. Hän on aivan mahtava ja sydämellinen persoona sekä avulias kaikille läheisilleen. Hän saa minut nauramaan edelleen päivittäin ja on tukenani niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä. Hän on paras ystäväni ja elämäni rakkaus.

Vierailija
33/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa ton sellaisena roolileikkinä sopivan miehen kanssa. Puoli päivää vois mennä. Voisin toimittaa edellämainittuja.

Vierailija
34/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan me naisetkin tunnetaan vetoa miehessä ulkonäköön ja halutaan suhteelta seksiä. Turha esittää kanssasiskot, ettei tämä ole totuus. Kyllä meistä on myös kiva, kun mies hoitaa jutut mitä ei viitsitä tai osata tehdä. Kyllä minä nyt suht tuoreena sinkkuna kaipaan miestä laittamaan lamput kattoon, hakemaan peräkärryllään mun Ikea shoppailut ja liittämään pyykinpesukoneen. Onko se seksististä?

Vierailija
35/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ottaa ton sellaisena roolileikkinä sopivan miehen kanssa. Puoli päivää vois mennä. Voisin toimittaa edellämainittuja.

Hienoa. Koskas otetaan tämä leikki?

Vierailija
36/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi olen laiska kotitöissä niin ei tarvitse pelätä joutuvansa tuollaisen ukon emännäksi.

Vierailija
37/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Juuri seksin takia parisuhteessa ollaan. Muutenhan riittäisi ihmisille kaverisuhteet.

Tässä suhteessa ihmisissä on ns. tasoeroja. Henkisemmät ihmiset nauttivat monesta muustakin asiasta yhdessä kuin vain seksistä.

Älä jaksa. Hyvä seksielämä on terveen ja toimivan suhteen tärkeä osatekijä.

Vierailija
38/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan me naisetkin tunnetaan vetoa miehessä ulkonäköön ja halutaan suhteelta seksiä. Turha esittää kanssasiskot, ettei tämä ole totuus. Kyllä meistä on myös kiva, kun mies hoitaa jutut mitä ei viitsitä tai osata tehdä. Kyllä minä nyt suht tuoreena sinkkuna kaipaan miestä laittamaan lamput kattoon, hakemaan peräkärryllään mun Ikea shoppailut ja liittämään pyykinpesukoneen. Onko se seksististä?

Ei ole seksististä, vaan realismia. Hyvä, että olet rehellinen.

Vierailija
39/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni luetunymmärtämisen ongelma sinulla. Pointtina oli se, että seksi erottaa parisuhteen kaverisuhteesta.

Vierailija
40/60 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herkkänä ihmisenä haluaisin, että mies pitäisi minusta minun itseni takia, eikä olisi niin pinnallinen, että pelkästään ulkonöön/seksin/kotitöiden takia. Mies rakastaa silloin pelkkää ulkokuorta ja se rapistuu ennemmin tai myöhemmin ja sittenkö mies eroaa ja etsii nuoremman ja kauniimman? En halua suhdetta, jossa olisin vain esine/hyödyke, vaan tasaveroista kumppanuutta. Ennemmin olen yksin kuin sellaisen kumppanin kanssa, joka ei oikeasti rakasta minu ihmisenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan