Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaisit, mistä löytäisit uuden?

Vierailija
04.04.2021 |

Kysymys parisuhteessa oleville siis. Itse en todella tietäisi. Nykyinen tinder-kulttuuri on minulle täysin vieras, en pärjäisi ollenkaan. Baareissa en ole koskaan tykännyt käydä.

Olen 40-kymppinen, ollut nykyisen kanssa 19 vuotta. Olen kiitollinen kumppanistani, löysimme toisemme opiskelun parista ja ihan ns. koulunpenkiltä, emme bileistä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en mistään. En kyllä varmaan haluaisikaan kovin pian. T. Introvertti

Vierailija
2/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä voisin kokeilla. Baarit on ehdoton ei kun en juo. Yliopistolta voisi normaalina aikana jonkun kiinnostavan löytääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä useampi eri yhteyksistä tuttu ihan ok mies on ilmaissut kiinnostuksensa vaikka olen varattu. Eiköhän se uusi löytyisi ”luonnollisin” keinoin aika pian. Olen ihan tavallisen näköinen, pyylevä ja persjalkainen mutta hauska ja sosiaalinen 41 v. nainen.

Vierailija
4/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi löytää joku uusi? Ketä kiinnostaa?? Parempi elää yksin. Parisuhteessa on raskasta.

Vierailija
5/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan löytäisi mistään. En käy baareissa.

Mies +40

Vierailija
6/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytäisi mistään mutta en haluaisikaan. Lapset on tehty ja pärjään tarvittaessa omillani.

Vierailija
7/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti mistään, enkä haluaiskaan. Mun parasta ennen päiväys meni jo umpeen. T:Mummo

Vierailija
8/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista kristallipalloa, joten en tiedä. Toki eipä ole aikomustakaan erota. 

Vierailija
9/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy baareissa. En viihdy treffipalstoilla. En ymmärrä sarjatreffailua ja monen pyörittämistä samaan aikaan. Enkä suostu vain seksi suhteisiin. Käyn ystävillä, sukulaisilla, ruokakaupassa ja pyöräilemässä. Ja tietysti töissä. Jos joku ei tuu vastaan noilla reissuilla, jonka kanssa arvot ja kemiat kohtaa. Elän yksikseni 😍. N. 46

Vierailija
10/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mistään😖

Vierailija
11/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi löytää joku uusi? Ketä kiinnostaa?? Parempi elää yksin. Parisuhteessa on raskasta.

Ei minun parisuhteessani ainakaan ole. Älä yleistä omia ongelmiasi koskemaan kaikkia muitakin.

Vierailija
12/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ja suoraan sanottuna en usko, että lähtisin aktiivisesta etsimään "uutta".

Todennäköisesti olisin ihan tyytyväinen sinkkuna tai sitten joku jo olemassaoleva ystävyys syvenisi.

Vierailija
13/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paikkakunnalla, jossa on paljon miehiä ja vähän naisia. Eiköhän täältä joku mukava ihminen löytyisi. Ero olisi tosin kyllä sellainen järkytys, että ei olisi ihan pieneen hetkeen halua tahi tarvetta uudelle suhteelle.

Vierailija
14/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi edes uutta kumppania. Ei kiinnostaisi enää alkaa uuteen parisuhteeseen ja oppimaan uuden ihmisen ja uuden suhteen tavoille. Nauttisin yksinolosta. Jonkun vakipanon voisi hommata.

Vierailija
15/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelaisuudesta, mihin perustuu ajatus, että erottua edes haluasii löytää uuden? - Vaikka toisinaan olen hieman kateellsiena saattanut havaia, että osalla ihmisiä on jokin selittämätön taito vai pelkkää onnea löytää ja saada rinnalleen rakastava kumppani. Tuntuu toisinaan hyvin turhautavalta kun itse olen ollut oikeastaan koko aikuisikäni sinkkuna, enkä ole löytänyt ja kohdannut itselleni kumppania kun taas moni muu on samassa ajassa ennättänyt vannoa rakkautta ja elää ja olla vastavuoroiselta vaikuttavassa parisuheessa tai useammassa parisuhteessa. - Tähän on aika lohtu kuulla, että kuinka sitä pitäsi ise laskea rimaa ai kuinka ei saisi olla nirso,..   

Vierailija
16/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä on löytynyt helposti naisseuraa eron jälkeen. Sitä suosittelen. M41

Vierailija
17/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lätkämatsista niin kuin nykyisenkin :D No ei kai..

Vierailija
18/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Baarista, netistä, koulutuksesta, mistä niitä yleensä löytyy. En oo koskaan ettiny, yrittäisin nytkin välttää.

Vierailija
19/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pohtinut asiaa jonkin aikaa jo. Mun mies kuoli vajaa kaksi vuotta sitten ja olen pohdiskellut miten ja mistä saan itselleni miehen jos/kun sellaisen koskaan haluan. Mulla on sellanen ajatus, etten halua olla loppuelämää yksin, mutta mistä niitä miehiä hankitaan. Treffipalstat ei oikein ole mun juttu.

Tässä naapurustossa on yksi nainen, joka löytää muutamassa kuukaudessa uuden miehen kun edellisen kanssa suhde on loppunut. En kehtaa kysyä miten hän oikein sen tekee :) Ja en miellä tätä naista mitenkään erityisen hyväksi saaliiksi. On lihava, pienipalkkainen, yh, tupakoitsija, ei peruskoulun jälkeen loppuun suoritettua koulutusta jne. (en yritä väittää olevani yhtään tasokkaampi ja sen vuoksi epäilyttääkin, etten koskaan miestä löytäisi vaikka etsisinkin)

Vierailija
20/54 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä löytyisi useampi vaihtoehto heti, jos tarvetta olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän