Jos eroaisit, mistä löytäisit uuden?
Kysymys parisuhteessa oleville siis. Itse en todella tietäisi. Nykyinen tinder-kulttuuri on minulle täysin vieras, en pärjäisi ollenkaan. Baareissa en ole koskaan tykännyt käydä.
Olen 40-kymppinen, ollut nykyisen kanssa 19 vuotta. Olen kiitollinen kumppanistani, löysimme toisemme opiskelun parista ja ihan ns. koulunpenkiltä, emme bileistä.
Kommentit (54)
Harrastuksista, elävästä elämästä.
Ei se silti ole hyvä syy jäädä huonoon parisuhteeseen, löytyy jos löytyy.
Siinäpä se, kun tinderi ei kiinnosta.
En mistään. Olen 48-vuotias ja yhdessä oltu tänä vuonna 30 vuotta.
En hakisi ikinä parisuhdetta netistä, vaikka olen ollut it-hommissa (tai atk-hommissa) koko ikäni. :D
Tuskin löydän mistään. Avioliitto kariutui puolison vaikeaan mielenterveysongelmaan ja sitä oireilua kesti monta vuotta. Eli olen edelleen hajalla kaikesta siitä sekoilusta ja kuitenkin kaipaan häntä kaikesta huolimatta.
Tinderistä nykyisen löysin mutta palstalla minulle sanottu ettei tietoni ole enää ajankohtaista ja ihmiset kuulemma käyttäytyy jotenkin eri tavalla eli en sinne enää mene.
Okei, en menisi siksi koska en usko että kaipaisin toista miestä tilalle.
Onneksi en haluakaan, sillä en usko että löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä nykyisen löysin mutta palstalla minulle sanottu ettei tietoni ole enää ajankohtaista ja ihmiset kuulemma käyttäytyy jotenkin eri tavalla eli en sinne enää mene.
Okei, en menisi siksi koska en usko että kaipaisin toista miestä tilalle.
Kyllä Tinderistä yhä löytyy helposti kumppaneita ainakin irtosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, en menisi siksi koska en usko että kaipaisin toista miestä tilalle.Kyllä Tinderistä yhä löytyy helposti kumppaneita ainakin irtosuhteisiin.
Se tuli selväksi jo edellisellä kerralla siellä. En vain näe mitään syytä miksi lähtisin jotain randommiestä panemaan.
Ollaan oltu yhdessä lähes 40 vuotta, jos eroaisimme tai puoliso kuolisi, en ihan ensimmäisenä lähtisi etsimään uutta. Mutta jos sellainen vastaan tulisi, niin varmaan harrastusten (jooga, kirjoittaminen, nlp, retkeily, matkustaminen, kulttuuri) kautta.
Jaa-a. En varmaan mistään. Pärjäisin kyllä yksinkin. Tulisi vastaan jos olisi tullakseen.
Jos eroaisin en haluaisi uutta tilalle.
Neljäkymmentäkymppinen ei varmaan mistään. Jos et osaa elää yksin, niin pidä nykyisestä kiinni.
Olen eroamassa 26 vuoden jälkeen, enkä kyllä uutta miestä enää halua. Liikaa haavoja tästä parisuhteesta ja olen mieluiten yksin.
Keskittyisin lapsiin, työhön, sukulaisiin. En jaksaisi tai uskaltaisikaan enää tutustua ja avata itseäni jollekin ventovieraalle. Parisuhde on vaativa ihmissuhde ja on aika epätodennäköistä, että tässä iässä (täytän 43 tänä vuonna) löytyisi ihminen, jolle minä olisin sopiva ja joka olisi minulle sopiva.
Kadut täynnä asunnottomia, valitsen sieltä, tyydyttää tarpeet ruokapalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista kristallipalloa, joten en tiedä. Toki eipä ole aikomustakaan erota.
Niin, sinulla ei ole aikomusta erota. Mutta mistä tiedät vaikka puolisollasi olisi?
Sellaisen harvammin tietää etukäteen, niin hyvin pettämiset osataan aluksi salata.
Ja silloin olisit eronut, kun puolisosi lähtee toisen mukaan.
Kovin heikoilla kantimilla suhde, jos eroon pitää varautua ennakkoon. Itse mietin uutta suhdetta vasta sitten, JOS ero tapahtuu.
En tokikaan seurustele, mutta minä voisin löytää kumppanin jostain aseksuaalien sokeainkeskuksesta. Sellainen, joka ei ole turhan nöpönuuka luonteenkaan suhteen.
Ei näytä löytyvän mistään, tosin en tiedä haluanko edes
Niin, sinulla ei ole aikomusta erota. Mutta mistä tiedät vaikka puolisollasi olisi?
Sellaisen harvammin tietää etukäteen, niin hyvin pettämiset osataan aluksi salata.
Ja silloin olisit eronut, kun puolisosi lähtee toisen mukaan.