Olen hyvännäköinen nainen
Ja ennen kuin joku vetää herneet nenäänsä, kerron tämän siksi, että tämä ongelmani hahmottuisi paremmin ja saisin vastauksia.
Olen siis hyvännäköinen nainen (muilta kuultuna), hyvin timmi (kokoa XS), pitkätukkainen. Fiksu, hauska, hyvässä työssä.
Sitten menen tinder-treffeille aika tavallisten ihmisten kanssa (ei toimitusjohtaja-lentäjä-mallien kanssa) ja heistä ei ekojen treffien jälkeen kuulu mitään. Vaikka siis treffit olleet kaikin puolin miellyttäviä.
Että mitähän ihmettä?? Luulevatko he saavansa paremman? Jos ei kaunis, seksikäs, fiksu ja omillaan toimeen tuleva, muita kuunteleva ja kiva nainen kelpaa, mikä sitten kelpaa näille nykyajan tinder-miehille? Siis yksien treffien perusteella lopetetaan yhteydenpito.
En käsitä. Ja ennen kuin joku kommentoi, et käyttäydy kusipäisesti ja ylimielisesti, vaikka hyvä itsetunto onkin.
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy, että tapailet tavallisiksi kuvailemiasi miehiä? En ole varmasti monenkaan mielestä täydellinen kaunotar, mutta olen aina tapaillut tosi komeita, fiksuja ja älykkäitä miehiä, joista olen ihan oikeasti kiinnostunut ja seurustellut heidän kanssaan, kunnes löysin täydellisen miehen eli aviomieheni. En siis ymmärrä miksi tapailet miehiä, jotka eivät sytytä sinua?
Jos rimasi on liian alhaalla, niin ei vetovoimaa synny ja mieskin sen varmaan vaistoaa. Miellytät liikaa ja pyrit olemaan "tavallinen", vaikka salaa ajattelet olevasi "korkeampitasoinen". Se ei toimi, usko enemmän itseesi ja vetovoimaasi ja anna sen näkyä miehelle asti turhaan himmailematta. Nosta rimaa.
Koska ne parhaimmannäköiset ovat hyvin usein Tinderissä ainakin pelaajia, joita kiinnostaa vain satunnainen seksi. Itse haluaisin parisuhteen, joten olen yrittänyt valita sellaisia kivannäköisiä ja suht sporttisia, mutta ei niitä paidattomia adoniksia. Sellaisia kivannäköisiä ja suht normaaleja tyyppejä.
Mutta se voi kyllä olla, että minusta huokuu joku paremmuudentunne 🤷♀️ Vaikka aina nimenomaan yritän kuulla ja kunnioittaa sitä, mitä se toinen sanoo.
Hyvä esimerkki yksistä tällaisista deiteistä, jotka päättyivät miehen ghostaukseen: kerroin opiskelukaupungistani ja samalla kävi ilmi, että kävin korkeakoulua. Mies sanoo, että hänellä on kyllä alempi tutkinto. Minä siihen, että ei sillä ole väliä, tärkeintä on, että tykkää työstään eikä tutkinto tee kenestäkään mitään. Silti näin, että tämä on nyt (hänelle) ongelma, ei siis minulle! Eipä sitten kuulunut tästäkään miehestä niiden yksien treffien jälkeen. Pitää siis kyetä tunnissa kahvin ääressä vakuuttamaan, että kykenen ajattelemaan laajasti ihmisistä enkä tuomitse ja voi jopa olla, että kun minuun tutustuu, voi löytää paljon hellyyttä ja pehmeyttä ja muita kivoja puolia. Vaan eipä näitä pääse näyttämään, kun äijät häviävät ensikättelyssä.
Ja vielä kommenttina siihen, että en vaikuta kivalta aloitusviestini perusteella: olen aika turhautunut tähän aiheeseen ja joudun kärjistämään, kun ei tässä puhuta kasvotusten vaan pitää tekstin avulla maalata mielikuva. En oikeassa maailmassa sano ihmisille, että olen hyvännäköinen ja fiksu 😄
Et tunnu ymmärtävän, että selvästi suurinta osaa niistä "suht normaaleista" tyypeistäkin kiinnostaa lähinnä satunnainen seksi. Ne harvat, jotka taas ovat aidosti tositarkoituksella kanssasi treffeillä, niille nuo mainitsemasi asiat taas voivat sitten ollakin turn offeja (sinulla korkeampi koulutus tai tulotaso).
Toisin sanoen, suurimmalla osalla se turn off sinussa tulee siitä, että he ajattelevat, että sinulta on vaikea saada pillua. Ja loput sitten muodostavat parisuhteen mielummin naisen kanssa joka ei ole heitä paremmin toimeentuleva. Voi myös olla, että sinulta ylipäänsä puuttuu jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa, vaikka ns.hyvännäköinen olisitkin. Ehkä se johtuu asenteestasi, jos et flirttaile treffeillä yhtään tms.
Ei kestä kiittää.
Hah! Karua, mutta voi todella olla noin. Enpä olisi naisena itse keksinyt tuollaista selitystä.
Pysytään poissa Tinderistä, siskot, niin elämä varmasti on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kaunis ja hyväkroppainen, yliopistossa opiskeleva, hauska (näin kuullut), sydämellinen nainen. Mulla oli vaikeuksia löytää aiemmin miestä, koska monet kokivat minut itselleen liian täydelliseksi. Enkä sano tätä ylpeilläkseni, mutta sellaisen selityksen moni mies sanoi. Nyt olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka on myös hyvännäköinen, fiksu, hauska, ihana ihminen kaikinpuolin. Meitä yhdistää myös moni muukin asia, jota vaikea selittää. Juurikin nuo "vaikea selittää"- piirteet ja asiat persoonassa erottavat sinut muista. Ne ovat niitä, jotka sitten määrittelevät ketkä sopivat toisilleen ja ketkä eivät. Ihminen voi olla kaunis ja ihana, mutta sekään ei riitä, jos oikeanlaista kemiaa ei ole.
Sori, mutta kukaan mies ei luopuisi täydellisestä naisesta jos sellaisen on löytänyt. On vain helpoo tapa kehua nainen pilviin jotta uskaltaa antaa pakit. Liian täydellistä ei ole.
Näin se on. Totta kai sekä miehet että naiset haluavat säästää toistensa itsetuntoa antaessaan pakit, ellei sitten ole todella ilkeä tyyppi. Olen itsekin jättänyt miehen jollain vastaavalla fraasilla, olet täydellinen, mutta emme sovi yhteen tms. Jättäminen ei ole mukavaa, jos ihminen on normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe kiinnostaa minuakin, sillä vaikken ole itse vastaavalla kuviolla treffaillut, olen kirjoitellut ihan tosi tavallisten miesten kanssa (monilla mahaa, ylipainoa, tavallinen naama ja tulotasoltaan minua pienempituloisia monikin) ja heistä useimmat ghostaavat minut parin viestin jälkeen, vaikka kirjoitan ihan kohteliaasti, mukavasti ja hyväntuulisesti sekä vastaan heidän viesteihinsä. Kirjoitan myös hyvää suomea ja asiallisesti.
He ovat nähneet minusta vain profiilikuvan (tai pari kuvaa), joka on ihan edustava ja he ovat alunperin tehneet kirjoittamiseen aloitteen. Ihmettelen aina, miksi heidän innostuksensa loppuu muutaman viestin jälkeen.
T. Hieman samantyyppisen tilanteen kanssa kamppaileva hoikka ja kohtalaisen hyvänkin näköinen nainen
Itselläni kävi kerran niin, että kuva jonka sain naisesta profiilin kautta oli fiksu aikuinen, mutta kun viestittely alkoi, alkoi myös järjetön hymiötulva ja kuva naisesta muuttuikin henkisesti teini-ikäiseksi bimboksi.
Hmm. Tuokin osuu ja uppoaa. Mä nimittäin käytän chatissa paljon hymiöitä ja chattislangia sekä myös teinimäisiä ilmaisuja. Oletan, että ihmiset näkevät sen taakse. Minussa on myös tietty hassutteleva ja teinimäinen puoli ilman, että olen oikeasti mikään bimbo.
T. Chateissa usein ghostattu
Jotkut alapeukuttavat. Eli pitäisikö minun puhua jotenkin vakavammin chateissa, jotta tulisi fiksumpi vaikutelma? Ja jättää niitä hyvää mieltä tuovia hymiöitä pois, kun joku rajoittunut mies vetää niistä herneet nenäänsä? Olen itse läpäissyt Mensan rajan, mutta silti osaan hullutella ja vitsailla ja mielestäni sellainen kuuluu chat-kulttuuriin. Olen silti erittäin kaukana bimbosta oikeasti.
T. Chateissa ghostattu
90% miehistä pitää hymiöitä viljeleviä naisia bimboina.
Älä missään nimessä vaan usko tätäkään. -eri
Ja miten perustelet tuon? Eivät älykkyys tai syvällisyys mitenkään korreloi välttämättä hymiöiden käytön kanssa. Ehkä olen sitten niin yli-itsevarma, että otan liiankin rennosti chateissa ja oletan, että ihmiset näkevät, millainen olen oikeasti niiden viestien takana.
T. Chateissa ghostattu
Usko nyt pois vaan, se tuhannen hymiön spämmääminen ei todellakaan anna sinusta kuvaa mensan jäsenenä.
Voisitko perustella silti? Mensan testissä pärjätään kuviopäättelyissä ja se on täysin irrallinen jostain suomalaisten chatti-etiketistä. Kaipa jotain korrelaatiota voi olla, mutta miksi joku mies haluaisi tylsästi, vakavasti ja ikävästi kirjoittavan naisen?
T. Se ghostattu
Tuon ja sen teinipissis-mielikuvan väliin mahtuu aika paljon.
Toisaalta oletin myös, että miehet haluavat nuoren oloisen naisen. Eli todistan, etten ole mikään kalkkis, kun vaikutan teinin kaltaiselta ja nimenomaan miehelle (ja miehethän keskimäärin haaveilevat nuorista naisista). Mutta sekin oli sitten kenties virhearvio.
Fiksut miehet haluavat yleensä fiksun naisen, joka osaa olla leikittelevä ja hassutteleva tietyissä tilanteissa ja asiallinen toisissa tilanteissa. Jos tuot vieraiden ihmisten seurassa heti esiin ylenpalttisen hassuttelevan puolesi, se kertoo huonosta tilannetajusta ja arviointikyvystä. Sinun pitää edelleen ymmärtää, että tuntemattomien ihmisten kanssa ei voi käyttäytyä samalla tavalla kuin työkavereiden ja ystävien, jotka tuntevat sinut syvällisemmin ja joiden kanssa olet viettänyt paljon aikaa.
Minäkin joskus kokeilin kirjoittaa rentoja ja hassuttelevia viestejä. Onneksi tajusin hyvin äkkiä vaikuttavani ennemminkin mielenterveysongelmista kärsivältä sekopäältä kuin rennolta ja hauskalta tyypiltä.
Oot liian epätoivoisen/ needyn oloinen. Ja Ei kai se mätsi pakolla synny. Ei sitä tarvi ihmetellä jos ei jollekin kelpaa, ei kaikilla klikkaa keskenään olet sitten miten kaunis tahansa. Et vain ole törmännyt vielä sopivaan. Asenteesi ei vaikuta siihen vielä riittävän kypsältä.
Ainoa selitys AP:n tilanteeseen on se, että hänessä on jokin massiivinen red flag jota hän ei itse tiedosta ja joka on sen laatuinen, että myöskään miehet eivät sitä halua kertoa. Muussa tapauksessa 90% deiteistä yrittäisi vähintään kellistää hänet.
Minä esimerkiksi tunnen yhden hyvin AP:n kuvausta vastaavan neidin, joka on toisaalta myös päivänselvä anorektikko. Nätti ja älykäs juristi jolla on selvästi päässä jotain vialla -> karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa selitys AP:n tilanteeseen on se, että hänessä on jokin massiivinen red flag jota hän ei itse tiedosta ja joka on sen laatuinen, että myöskään miehet eivät sitä halua kertoa. Muussa tapauksessa 90% deiteistä yrittäisi vähintään kellistää hänet.
Minä esimerkiksi tunnen yhden hyvin AP:n kuvausta vastaavan neidin, joka on toisaalta myös päivänselvä anorektikko. Nätti ja älykäs juristi jolla on selvästi päässä jotain vialla -> karkuun.
Yleisimpiä red flagejä on päihdeongelma ja sitäkään ei ongelmainen itse huomaa, että muut kyllä sen huomaavat.
"Olen komea mies, hyvässä työssä ja muutenkin mukava, miksi naiset eivät kiinnostu." Sellaisia aloituksia on täällä ollut monta, nyt naisversio samasta. Jokuhan ei täsmää, vaan käsitys itsestä on jossain kohtaa epärealistinen, mutta missä, sitä on vaikea sanoa.
Yksi trollaaja sai pitkän ketjun aikaiseksi. Otan osaa.
Mietin samaa nuorempana.
Mutta se on niin yksinkeryaista kuin etta ei klikannut. Et ollut sellainen kuin kuvittelivat.
Rasian perassa hoksaavat etta saavat muualta helpomalla ja tositarkoituksella hoksaavat ettei siita tule motaan pitkassa juoksussa.
Koska oli mies fiksu/tyhma tai ruma/komea, jos klikkaa silla ei ole valia. Silloin kumpikin yrittaa, eiko?
Kuin tämä naivi ihminen voi kiinnostaa noin isoa joukkoa lukijoita täällä ? Siis jo aloituskin on sairas; Olen kaunis.... Halooo, järki hoi, älä jätä.
Aika turha ketju. Eiköhän jokainen ymmärrä että duunaritasontavismiehen ja korkeatasoisen naisen suhde ei tule toimimaan. Joku huippu-urheilija, julkkis, taiteilija, muusikko voi olla poikkeus jossa suhde toimisi, vaikkei miehen älykkyys ja koulutus kummoisia olisikaan. Aapeen tapaamat miehet ovat realisteja, pistävät jutun poikki heti kun ymmärtävät alemman tasonsa. Oisit AP iloinen että nuo miehet säästävät aikaasi eikä turhaan kiipeä köyttä joka kumminkin katkeaa jossain vaiheessa.
Koska he haluavat vain seksiä ja sinä et sitä heille antanut. Hyvä että et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisimpiä red flagejä on päihdeongelma ja sitäkään ei ongelmainen itse huomaa, että muut kyllä sen huomaavat.
Minulla mielenterveyshäiriö ja melkeinpä kaikki miehet, joiden kanssa olen käynyt treffeillä ovat olleet kiinnostuneet seurustelemaan kanssani. Kunhan on kaunis ei ole väliä onko nainen hullu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tapailet miehiä, jotka ovat kovin erilaisia kuin itse olet, niin he ajattelevat, ettei teillä ole mitään yhteistä. Tapaile itsesi kaltaisia miehiä, siis hyvännäköisiä, sosiaalisia, hyvin toimeentulevia jne. niin ehkä onnistuu paremmin.
Aloittaja ei ole kaunis eikä seksikäs ja ikää on varmasti yli 25v(naisen parasta ennen päivä)ja vaikka hän olisikin niin silmän räpäyksen päästä hän on vanha kurttu eikä pääse enää treffeille puliukkojenkaan kanssa.
Ei aloittaja pääse tapailemaan komeita ja hyvin toimeentulevia miehiä koska näillä on jo nuoret ja kauniit naiset.
Ne tavalliset miehet näkevät, että ap luulee itsestään liikoja ja kuvittelee olevansa tavallisen miehen yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapailet miehiä, jotka ovat kovin erilaisia kuin itse olet, niin he ajattelevat, ettei teillä ole mitään yhteistä. Tapaile itsesi kaltaisia miehiä, siis hyvännäköisiä, sosiaalisia, hyvin toimeentulevia jne. niin ehkä onnistuu paremmin.
Aloittaja ei ole kaunis eikä seksikäs ja ikää on varmasti yli 25v(naisen parasta ennen päivä)ja vaikka hän olisikin niin silmän räpäyksen päästä hän on vanha kurttu eikä pääse enää treffeille puliukkojenkaan kanssa.
Ei aloittaja pääse tapailemaan komeita ja hyvin toimeentulevia miehiä koska näillä on jo nuoret ja kauniit naiset.
Ne tavalliset miehet näkevät, että ap luulee itsestään liikoja ja kuvittelee olevansa tavallisen miehen yläpuolella.
P.S. Aloittaja ei ole myöskään järin fiksu ja ne "muut" jotka ovat häntä kehuneet ovat helpon pillun perässä olleita kännisiä miehiä.
Otsikko on provo, täällä ei ole sellaisia. -3/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla mielenterveyshäiriö ja melkeinpä kaikki miehet, joiden kanssa olen käynyt treffeillä ovat olleet kiinnostuneet seurustelemaan kanssani. Kunhan on kaunis ei ole väliä onko nainen hullu.[/quote
mutta ethän sinä ole kaunis. Naiselle on kova paikka näköjään myöntää rumuutensa. Veikkaan myös että ikäsi alkaa jo kolmosella. Eivät ne miehet seurustella halua, helppoa panoa hakevat vain.
Hyvä hyvä luu kurkkuun turha sitä on näiltä kysellä kyllä me tiedämme. Tosin sellainen tietäjätyyppi on useimmista lähinnä ärsyttävä. Sitä puolta itsestä ei kannata siis korostaa.
Et tunnu ymmärtävän, että selvästi suurinta osaa niistä "suht normaaleista" tyypeistäkin kiinnostaa lähinnä satunnainen seksi. Ne harvat, jotka taas ovat aidosti tositarkoituksella kanssasi treffeillä, niille nuo mainitsemasi asiat taas voivat sitten ollakin turn offeja (sinulla korkeampi koulutus tai tulotaso).
Toisin sanoen, suurimmalla osalla se turn off sinussa tulee siitä, että he ajattelevat, että sinulta on vaikea saada pillua. Ja loput sitten muodostavat parisuhteen mielummin naisen kanssa joka ei ole heitä paremmin toimeentuleva. Voi myös olla, että sinulta ylipäänsä puuttuu jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa, vaikka ns.hyvännäköinen olisitkin. Ehkä se johtuu asenteestasi, jos et flirttaile treffeillä yhtään tms.
Ei kestä kiittää.